kupón bol darček pre švagrinu. žiaľ minul sa ucinku nakoľko toto je jej hodnotenie: „Absolútna nespokojnosť! Kaderníčka nerobí prácu podľa kupónu. Dajte si pozor, je to veľmi zavádzajúce. Alternatívy sú farbenie/balejáž/melír. Chcela som balejáž a odišla som úplne šedivá. Odpoveď kaderníčky bola, že keď robí balejáž, tak nefarbí, teda ani šediny. A to som jej priplatila 10eur navyše mimo kupónu za “množstvo použitej farby”. Po hodinovom telefonáte chcela situáciu vyriešiť, že vráti 10e, ale zvládla len zablokovať moje tel.číslo. Úplná hanba takémuto prístupu. Počítajte teda s tým, že buď zaplatíte násobne viac, alebo možte ísť obratom od nej k druhej kaderníčke zafarbiť šediny.“
Vyjadrenie podniku
Pred 5 rokmi
Je mi veľmi ľúto,že ste nespokojná s mojou prácou,napriek tomu ste písali smsku,že ste spokojna.Snažila som sa urobiť kvalitnú prácu,postupovať podľa kupónu,kde si treba vybrať,či chce zakaznička farbu,alebo balayage,alebo melir.Mali ste veľmi tmavé vlasy(čierne),ktoré ste chceli zosvetlit dohnedá,vy ste vybrali balayage postupov zosvetlovat vlasy.Ten proces zosvetlovanie treba opakovať viackrát,aby zmizla čierna farba,lebo ste potrebovali zmeniť farbu a nie zafarbit odrasty na tmavo.V prípade,že by ste sa nerozhodli pre balayage,by som Vám farbila odrasty klasickým postupom.Na fotke,ktorú ste pridali,nie je vôbec vidno moja práca.Je trápne,že ste pridali fotku a záver na vlasy kde som nerobila.Vy ste doplatili 10.-eur v súlade s uvedenými podmienkami,o čom ste bola dopredu informovaná.Ťažko je komunikovať s ľudmi,ktoré nechápu našu odbornú prácu.Aj tak s kritikou sa posúvam ďalej. V prílohe som kopírovala smsku,ktoré ste poslali - ( Dobry vecer,bola som u Vas predchvilou v kadernictve. S pracou som v zasade spokojna, avsak tie nezafarbene sediny ma sklamali. Rozmyslala som nad tym doplatkom 10eur za pouzitu farbu..ked ste ma vlastne vobec nefarbili, tak mi doplatok pride neferovy)