Nátierka ako pozornosť podniku
Náš príbeh s touto reštauráciou je trochu dlhší. Prvýkrát sme prišli do reštaurácie bez rezervácie, kde nám oznámili, že nemajú mäso, lebo sme sa neozvali (pritom v kupóne bolo jasne uvedené, že rezervácia nie je potrebná). Tak sme sklamane a nahnevane odišli. Rozhodli sme sa napísať mail prevádzkovateľovi a podeliť sa s ním o našu skúsenosť a zároveň si rezervovať nový termín. Prešiel takmer týždeň, a reakcia na mail žiadna. Tak sme do reštaurácie zavolali, no opäť sme sa riešenia nedočkali. Až nám na ďalší deň zavolal prevádzkar s otázkou na kedy si chceme rezervovať stôl. Upozornil nás tiež, že dezert aký je v cene kupónu, už nebude a budeme si môcť vybrať z iných dezertov.
Môžem teda zhodnotiť, že polievka bola priemerná, hlavné jedlo podľa mňa dobré, a prekvapenie prišlo zas pri dezerte, kedy sme na výber nakoniec vôbec nemali, a čašník automaticky priniesol Somloi halušky (podľa mňa však skôr niečo, čo sa na ne len zďaleka podobalo). Čašník zrejme videl, že mi nechutilo, a nakoniec nás milo prekvapil aspoň tým, že nápoje išli na účet podniku. Keď sme odchádzali, reštaurácia bola prázdna, žiadne „Dovidenia“ od čašníkov, nič. Celkový dojem – zvláštny.