Hodnotenie podniku  FlixBus SK

4,9/5 (694 hodnotenie)
Iba overené hodnotenia
Všetky hodnotenia pochádzajú od zákazníkov, ktorí zakúpili a využili službu podniku na Zlavomat.sk
Adriana

Nebola dodržaná garantovaná 30% zľava pri uplatnení zľavového kodu, ale cena lístka bola znížená len o 15%

2. 7. 2020
Blanka

NIČ

Stornovala som lístok – včas a správně(nie prvýkrát). Nedostala som kompenzačný poukaz. Pri reklamácii som dostala informáciu, že lístok bol použitý a mám dokázať, že som tam nebola (haha). Samozrejme, že tá hrozná aplikácia nič podobné neukladá, ako to je prehľadne napríklad u Regiojetu. Flixbusu sa vyhýbam, pokiaľ to len trochu ide. Dobrých skúseností mám málo a nie som sama.

9. 12. 2019
Filinvip

-

Chcel som použiť poukaz 29.11. Ale bolo napísané, že tento poukaz nie je platný!!!

2. 12. 2019
Blanka

Zľava dobrá.

Lístok som stornovala podľa návodu, kompenzácia žiadna. Na písomnú reklamáciu nikto nereagoval. Flixom už jazdím len ak nie je iná možnosť.

28. 10. 2019
Jana

veľmi prísne podmienky na storno zakúpených lístkov

27. 8. 2019
Silvia

Otrasná organizácia…
Pár minút pred odjazdom mi bola zaslaná sms so zmenou autobusu. Popis autobusu v sms (farba, miesto, spoločnosť) nesedeli vôbec s realitou… Na stanici som musela behať od autobusu k autobusu a zisťovať, ktorý je môj… Našla som ho v poslednej minúte… (Nakoľko som bola vo Viedni a po nemecky neviem, rozprávala som sa s autobusármi po anglicky. Nerozumeli mi.) Musím podotknúť, že toto sa mi nestalo s Flixbusom len raz, ale viackrát…

Okrem toho som si zaplatila aj konkrétne miesto v autobuse. Asi týždeň pred odjazdom mi prišiel mail, že mi rezervovať sedadlo nemôžu a tak si mám sadnúť, kde bude voľné. Peniaze za miestenku mi vrátené neboli. Aj ostatní mali takýto problém.

15. 3. 2019
Monika

neodborna komunikácia. pri zrušení jazdy vrátenie v kreditoch 40 e aj keď s nimi neplánujeme jazdiť.

1. 9. 2018
Niektoré hodnotenia sme vynechali, pretože neobsahujú slovné hodnotenie.