Čistota.
1. FUNKČNÝ čip:
13.7.202 čip od skrinky v šatni nefungoval. Personál mi nevedel dať iný čip ani inak odstrániť problém. Vraj je to bežný stav… Boli sme naštastie dvaja, takže veci som sme si dali do jednej skrinky – POZITÍVNA ZMENA.
2. . Stojanu s vodou už nechýbali poháre ako minule – POZITÍVNA ZMENA.
3. Sušič na vlasy fungoval, aj napriek upozorneniu zamestancov prostredníctvom e‑mail správy. – POZITÍVNA ZMENA.
Vraví sa, že dva krát do tej istej rieky nevstúpiš. Človek sa učí na vlastných chybách presne tak, ako je to v tomto prípade. 13.7. som využil služby Winner a veril som, že nastane zmena po uverejnení recenzie [ https://www.zlavomat.sk/akcia/698032-vstup-do-noveho-wellness-na-liptove?bannerId=4277726&filtersHash=399cfb&matchingVariants=2156730–2156940–2156942–2156944–2156956&position=1&tab=hodnotenie#nadpis ]… takže pekne poporiadku, zmeny od minulej návštevy:
1. PARNÁ SAUNA BOLA NEFUNKČNÁ! Personál nás na to vopred neupozornil ani na mieste. Dokonca som sa na funkčnosť wellnesu vopred informoval e‑mailom či je všetko v funkčné a v poriadku… jednoducho personál klame. Za každú cenu pritiahnuť zákazníka, ktorý ešte musí vopred žiadať, aby dostal službu, ktorá má byť štandardom a aj tak ju nedostane a ešte k tomu BEZ upozornenia personálu ?! – BEZ ZMENY
2. Fínska sauna hriala na 70°C namiesto minimálnych 85°, presne to isté ako 13.7.2020 – BEZ ZMENY(!);
3. Stojan na striekajúcu pitnú vodu fungoval tak na 10%. Voda tiekla 2 cm od okraja batérie – ani do dlane ju nešlo nabrať a napiť sa – BEZ ZMENY.
Vyjadrenie partnera
WINNER športovo-relaxačné centrum
Pred 6 mesiacmi
Dobrý deň,
Ďakujeme za Vašu opätovnú spätnú väzbu. No ani stroje a technika nie sú neomylné a stane sa, že občas vypovedajú. Nakoľko naša recepčná nemôže stále odbiehať zo svojho pracoviska je na mieste, keby zákazník upozornil personál a problém by sa vyriešil. Čo sa týka stojana na pitnú vodu, máme tam barel s 15 litrovou bandaskou a pohárikmi, ktoré sa neustále dopĺňajú a sú hygienicky nezávadné.
Tím Winner centra
24. 8. 2020