Rýchle zajednanie termínu ošetrenia.
Dlhé čakanie bez možnosti sadnúť si na stoličku, čo je viac než neúctivé voči zákazníkovi, ktorý musí stáť 20 min v horúčavách na ulici. V salóne je strašne ťažký vzduch, pretože tam nie sú okná a zabezpečené pravidelné vetranie. Počas ošetrenia sa mi začala točiť hlava a pani kozmetička ma napomínala ako malé dieťa, že ešte musím vydržať. Chýbali mi aj informácie o používanej kozmetike, ale po mojom opýtaní sa, mi to pani kozmetička trošku podráždene zodpovedala. Hĺbkové čistenie pleti bolo v poriadku, s prácou som bola spokojná, ale s výsledkom úpravy obočia nie. Nasledujúci deň som si musela vziať v práci dovolenku a navštíviť inú pani kozmetičku, ktorá mi vyrovnala obočie a upravila jeho farbu…
Vyjadrenie podniku
Pred 3 rokmi
Dobrý deň, veľmi ma mrzí vaša nespokojnosť. Keďže váš voucher bol uplatneny 19.5.2022, skúsim sa k tomu vyjadriť, i keď priznám sa neviem o koho ide. Ideálne vám odporúčam, ak s niečím pri takýchto procedúrach nie ste spokojná, povedzte to rovno pani kozmetičke, aby aj ona možno vedela v čom vám najlepšie vyhovieť.
To ze ste musela čakať 20 min ma veľmi mrzi, ale keď mám klientku, neviem vziať ďalšiu, mam len jedno kreslo. Ešte nikdy sa mi nestalo, že by klientka čakala po svojom dohodnutom termíne, vždy mávam medzi klientkami aspoň 5-10 min rezervu na prípadnú toaletu al rýchle jedlo. Takže predpokladám ze ste prišla o tých 20 min skôr, co ma veľmi mrzí, ale za to ja naozaj nemôžem.
V salóne mam okno, ktoré mam skoro stále otvorené na vetranie. Keďže mam výklad, nie je samozrejme možné, aby som bola bez okien:)
Tvrdenie, že som vás, ako sama vravíte "napominala ako malé dieťa, že ešte musíte vydržať" a vám je očividne na odpadnutie, je podľa môjho názoru trochu pritiahnuté za vlasy, nikdy by som si nedovolila takýto útok na svoju klientku. A to v žiadnom prípade.
Co sa týka vášho obočia, opäť ma mrzí ze ste nebola spokojná, ale ak to tak naozaj bolo, kľudne ste to mohla povedať a obočie by sme upravili podľa vašich predstáv.
Budem rada, ak sa ku mne opäť vrátite a poviete priamo mne s čím ste nespokojná a ja rada popracujem na náprave. Ďakujem vam a prajem pekný deň.