Náš nedávny 2-dňový wellness pobyt v tomto hoteli zanechal zmiešané pocity. Sú tu aspekty, ktoré boli skutočne vynikajúce, ale aj také, ktoré by si vyžadovali značné zlepšenie.
Pozitíva:
Wellness: Wellness centrum bolo absolútnym vrcholom pobytu. Dokonale nastavená teplota, vyhrievaná podlaha, príjemná vzduchotechnika a krásny dizajn vytvorili oázu relaxu, do ktorej by sme sa radi vrátili. Fungovalo perfektne od rána do večera.
Jedlo (čiastočne): Väčšina jedál bola vynikajúca. Bolo zjavné, že kuchár má svoju prácu rád a jedlo pripravuje s vášňou. (Paradajková polievka bola trochu prekorenená, ale to sa môže stať.)
Izby boli pekné, priestranné s pekným výhľadom.
Milá slečna z personálu, ktorá sa starala o celý chod hotela.
Negatíva:
Zvuková izolácia izieb: Toto bol najväčší problém. Steny medzi izbami boli extrémne tenké, priam „papierové“. Počuli sme každé slovo z vedľajšej izby, čo znemožňovalo spánok. Nerozumieme, prečo sme boli ubytovaní vedľa seba, keď hotel bol takmer prázdny (iba 3 obsadené izby).
Nepohodlné vankúše: Tvrdé a príliš veľké vankúše tiež prispeli k zlému spánku.
Poškodené steny izieb: Všetky steny v izbe boli poškodené, čo kazilo celkový dojem.
Prístupová cesta a exteriér hotela: Rozbitá prístupová cesta a starý, neupravený exteriér hotela pôsobili odstrašujúco a pri príchode sme si neboli istí, či sme na správnom mieste.
Obmedzený výber jedál: Hoci sme chápali obmedzenie na výber z menu namiesto švédskych stolov kvôli nízkej obsadenosti, druhá večera bola veľmi limitovaná (vyprážaný rezeň, varené hovädzie alebo tofu). Cítili sme sa ako hostia „druhej kategórie“, pretože nám bolo povedané, že si musíme vybrať z tejto ponuky, lebo kuchár má inú prácu (príprava à la carte pre „platiacich“ hostí). Nakoniec nám síce pripravili alternatívu, ale tento prístup bol nepríjemný. Jedna palacinka ako dezert bola tiež nedostatočná.
Nedostatok informácií vo wellness: Chýbali základné informačné tabule (označenie WC, popisy sáun), ale najmä chýbalo jasné upozornenie, že do sáun sa nesmie vstupovať v plavkách. Kvôli nedodržiavaniu tohto pravidla inými hosťami (a absencii zásahu personálu aj po upozornení) sme druhý deň nemohli saunu zo zdravotných dôvodov využiť.
Personál (čiastočne): Jedna slečna, ktorá bola evidentne preťažená, sa starala o všetko (recepcia, obsluha, wellness). Snažila sa zo všetkých síl, ale bolo to na ňu priveľa. Ostatní členovia personálu, ktorí sa občas objavili, jej vôbec nepomáhali, boli neochotní a nepozdravili.
Záver:
Tento hotel má veľký potenciál, najmä vďaka vynikajúcemu wellness centru. Avšak, je tu veľa vecí, ktoré je potrebné zlepšiť, aby sa hostia cítili komfortne a vítaní. Najväčším problémom je nedostatočná zvuková izolácia izieb, ktorá úplne znehodnocuje inak príjemný pobyt. Bez vyriešenia tohto problému sa, žiaľ, nebudeme môcť vrátiť, hoci by sme kvôli wellness veľmi chceli.