Veľmi mily, ochotný a ústretový personál hotela. Skvelá kuchyna. Ďakujem personálu hlavne za ústretovosť pri zmene termínu kvôli nachladnutiu dcérky. Taktiež veľmi ďakujem panovi vlekarovi, ktorý slúžil v dňoch 19–20. 2. 2025 za pomoc a starostlivosť.
Naopak celý dokonalý dojem skazil „pan“ vlekar (slúžiaci 21. 2. 2025), ktorý hneď po našom príchode na svah – ešte sme nemali ani lyže pripnuté nás začal „obracať“ kde a ako máme pripnuté listky a plynulo prešiel do riešenia mohej 5 ročnej a sotva 17 kg dcérky ako chodi na vleku s tým, že pod vyhrážkou vyhodenia zo strediska mi zakazuje dcérku nosiť na pome, že musí chodiť sama a keď nevie ísť na pome má ísť na malý vlek – lano (podotýkam, že dcéra zjazdi veľký kopec vrátane zľadovatelých úsekov s väčšou istotou ako poniektorí dospelí čo tam lyžovali). Keď som sa mu snažila vysvetliť, že sa boji, že predchádzajúci deň sme to skúšali a v panike sa pustila a nekontrolovateľne sa začala šmýkať dozadu až som ju musela doslova dotknúť aby sa zastavila – jeho odpoveď bola, že jeho to nezaujíma a bude chodiť sama. Rétoriku zmenil (opäť pod vyhrážkou, že ak to bude chcieť niekto opakovať, tak končíme lyžovačku), keď som to uzavrela tak, že nech mi vráti listky, idem ich vrátiť do pokladne a odchádzame.
Lyžujem 37 rokov, z toho 4 roky súťažne. Mam zjazdnú veľkú časť SR a časť Rakúska vrátane ľadovcov, ale toto, čo predviedol tento pán som nikde nikdy nezažila. Z rečí ľudí som sa neskôr dozvedela, že ide o bývalého vojaka, ktorý si stále niekoho takto s niečím vytypuje.
Ak niekto z komplexu číta tieto recenzie, možno by bolo na mieste tohto pána usmerniť v správaní, pretože takto najskôr stredisko príde o platiacich zákazníkov, ktorých tam na to, že boli prázdniny fakt nebolo veľa. Ja silno uvažujem ci sa tam ešte vrátim práve kvôli nemu, aj keď všetko ostatné bolo dokonalé.