Hodnotenie podniku  RACING MOTORS

4,2/5 (236 hodnotenie)
Iba overené hodnotenia
Všetky hodnotenia pochádzajú od zákazníkov, ktorí zakúpili a využili službu podniku na Zlavomat.sk
Katarina

Žiaľ, prístup daného predajcu bol absolútne neprofesionálny a náš voucher vďaka tomu prepadol!!!
Na základe pokynov na voucheri si manžel na stránke predajcu vopred objednal konkrétny termín jazdy – t.j. dátum, čas a typ auta. Na potvrdení o rezervácii danej jazdy mu bolo ešte oznámené, že má prísť o 15 min skôr pred jazdou. Manžel prišiel na uvedené miesto (benzínová pumpa v BA) presne na čas.
Na danom mieste panoval jemný chaos – množstvo áut zákazníkov benzínovej pumpy, predvádzacie autá, autá a ľudia, ktorí prišli na jazdy… V stanovom prístrešku postavenom na tráve pri pumpe bola mladá slečna, ktorá zapisovala prichádzajúcich zákazníkov na dané časy a predvádzacie autá. Pán, ktorý bol v rade na zápis pred mojím manželom, bol pôvodne objednaný na ten istý čas ako manžel, ale na iné predvádzacie auto. Nakoľko si však so sebou priniesol aj dieťa s autosedačkou, ktorá by sa do „jeho“ objednaného auta nezmestila, bez problémov ho slečna zapísala na auto, ktoré mal objednané môj manžel (samozrejme na ten istý čas). Keď prišiel na radu môj manžel a opýtal sa ako je to možné, slečna mu oznámila, že objednaný čas je iba orientačný (toto nebolo nikde uvedené!!!) a zapísala ho opäť na ten istý čas a na to isté auto. Povedali sme si OK, veď pol hodinku počkáme… V priebehu cca 5–10 min. sa „naše“ objednané auto vrátilo z predchádzajúcej jazdy a odrazu sa k nemu nahrnuli ďalší dvaja páni… Keď sa ich môj manžel opýtal prečo, ukázali mu lístoček, že aj oni majú objednané toto auto, ale ešte na časy pred ním…!!!
To už manžel išiel za majiteľom (resp. pánom, ktorý to tam riadil…), ten mu ako vysvetlenie oznámil, že sa im „trochu“ poposúvali jazdy… Manžel si chcel príp. vybrať aj iné z predvádzacích áut, ktoré tam stáli (aby nemusel na želané auto čakať dve hodiny!), s čím majiteľ bez problémov súhlasil. Žiaľ, dezorganizácia fungovala ďalej a kým si dohodol nové auto už v ňom sedel nejaký mladík pripravený na jazdu. Takže sme mali hneď niekoľko možností: manžel sa mohol„biť“ pri dverách prichádzajúcich predvádzacích áut a mávať prihlasovacím papierikom s uvedeným časom a autom (ktorý bol v tom chaose úúúplne bezpredmetný) alebo poslušne čakať minimálne dve hodiny na slnku (bolo 30 stupňov a pred pumpou, kde autá prichádzali nebol žiaden tieň), prípadne si ísť sadnúť do benzínovej pumpy a pri tejto dezorganizácii sa nedostať na rad asi nikdy…!!!!
Nakoľko nikde (na voucheri, pri objednaní času alebo na potvrdení rezervácie) nebolo uvedené, že objednaný čas je iba orientačný, mali sme v ten deň naplánovaný už iný program. Keď sme chceli voucher vrátiť, žiaľ nebolo to možné… 
Takže namiesto zážitku z vzrušujúcej jazdy si manžel užil poriadne nervy, chaos, sklamanie a to za celkom slušné vyhodené peniaze…!!!!
ĎAKUJEME a NIKDY VIAC!!!

Vyjadrenie partnera
RACING MOTORS Pred 2 rokmi

Dobrý den, musíme pouze konstatovat, že uvádíte nepravdivé údaje. Váš poukaz nepropadl a propadnout nemohl, protože poukazy mají platnost minimálně do 30.8.2019. Pořadí na místě určuje pořadník dle provedených rezervací. Na základě toho každý dostává kartu s pořadovým číslem a není možné přeskakovat. Pokud jste změnili auto, tak logicky je třeba zachovat pořadí pro zákazníky před Vámi. Nikdo neměl a nemohl mít zpoždění 2 hodiny. V plánu vždy počítáme s prostorem pro zdržení, aby se případné ztráty dorovnaly. Přece jen za těch 6 let máme v tomto praxi. A na závěr jen doplníme, že je super, když v létě je 30 st. venku a nemrze a díky tomu můžeme jezdit :)

7. 8. 2019
Gabikaaugustovicova

mali sme zaplatenu jazdu na 30 minut, jazdili sme len 15, sme maximalne nespokojny, zbytocne peniaze, pristup zamestnancov maximalne zly, na voucheri sme mali jasne napisane, ze zaplatene na 30 minut, ale nedohadali sme sa, takze sme vyhodili cca 80 € do kosa… terminy sa neustale prehadzovali, no jedna katastrofa…

Vyjadrenie partnera
RACING MOTORS Pred 3 rokmi

Dobrý den,
celou situaci jsme Vám vysvětlili na místě. Provedli jste špatně rezervaci a takto bychom zdrželi zákazníky po Vás, protože termín byl plně obsazen. Dali jsme možnost odjet pouze rezervovaný čas nebo přehodit na jiný termín. V rezervační systému je uvedeno toto:
Pro jízdy v provozu jsou intervaly nastaveny po 15 min / 15 km. Pokud máte poukaz na více než 15 min / 15 km, pak je třeba vybrat více časových slotů za sebou. Např. pro rezervaci 30 min / 30 km je třeba vybrat vedle sebe dva sloty po 15 min.
Tuto informaci jste bohužel přehlédli a za tuto chybu nemůžeme a byli by potrestáni zákazníci po Vás.

12. 8. 2018
Petra

Absolutne priserny pristup od usporiadatelov. Nekonecne cakanie. Zarezervovany cas vobec nesedel, cakali sme dalsie 2 hodiny.
Druhu jazdu sme ani nevyuzili.
Ponukaju zazitok a ten pokazili svojim pristupom.
Nikdy viac s touto agenturou.

Vyjadrenie partnera
RACING MOTORS Pred 3 rokmi

Dobrý den, paní Brezovská.

První jízdu ve Ferrari jste absolvovali dle plánu. To jste nějak opomněla zmínit, že Váš partner byl velmi spokojen. U Lamborghini jsme avizovali zpozdění s odhadem času. Nejednalo se o zmíněné dvě hodiny. Zpoždění se projevilo z důvodu chybných rezervací zákazníků, kteří si rezervovali špatný časový interval. Vy jste souhlasili s tím, že vám budeme volat ve chvíli, kdy bude vozidlo připraveno pro vaši jízdu, abyste nemuseli na místě čekat a to jste souhlasili. Nakonec jste dorazili na místo a požadovali vrácení peněz a to i za jízdu ve Ferrari, která proběhla dle plánu a naprosto bez problémů s výhružkou negativní recenze, pokud nezaplatíme zpět celou částku. Vrácení celé částky jste požadovali i emailem ( můžeme také doložit ). Podotýkáme, že s Lamborghini nebyl žádný problém a zpozdění bylo ze strany zákazníků, kteří provedli chybnou rezervaci, ale my jsme se snažili všem maximálně vyhovět. Jako omluvu za zpoždění, které jsem nezpůsobili, byste dostali zdarma video záznam v hodnotě 15 Eur, což jste ani řešit se svým partnerem nechtěli. Z naší strany tedy byl přístup maximálně vstřícný. Bohužel vrácení peněz za jízdu i ve Ferrari nejsme ochotni akceptovat ani za cenu negativní recenze, kterou jste slíbila publikovat v případě odmítnutí zaplacení celé částky.

6. 6. 2018
Michal

V den , ked som si uplatnil voucher dostalo auto defect. To znamena , ze asi po 5 km sme jazdu prerusili. Cakal som na vyriesenie problem 3 hod , ale nepodarilo sa. Nehodnotim negativne tuto skutocnost , lebo stavaju sa rozne veci . Som zvedavy , ako to bude s nahradnym voucherom.

Vyjadrenie partnera
RACING MOTORS Pred 3 rokmi

Dobrý den,
v ten den jsme se snažili sehnat náhradní pneumatiku. To u rozměru na Ferrari není jednoduché a navíc v sobotu. Je logické, že v tomto případě máte nárok na náhradu a v jarních termínech budete moct poukaz využít.

15. 11. 2017
Tomcik

1. Dňa 15.05.2017 som rezervoval jazdu na vozidle Lamborghini Gallardo, kvoli ktoremu som vourcher kupoval.

*****************************
ODPOVED, Email:
Vážení zákazníci,
máme pro Vás novinku a dočasnou změnu. Ve formuláři jste si vybrali Lamborghini Gallardo. Toto vozidlo máme z důvodu nehody dočasně mimo provoz. Jako náhradu Vám přinášíme možnost otestovat McLaren 570s. Jako jediní na Slovensku Vám nabízíme vyzkoušet toto vozidlo. I když je jeho cena vyšší, nechceme žádný doplatek a na tento McLaren se vztahují všechny poukazy, které platí na Ferrari – Lamborghini – Maserati.
Možný termín rezervace: sobota 10.6.2017 Lokalita: Zvolen
******************************

2. OK, prečo nie, aspon ze lambo stale ponukaju a zavadzaju, rezervujem Mcleren na 10.06.2017 podla ich ponuky.

******************************
ODPOVED, Email:
Vážení zákazníci,
bohužel se nám stala nepříjemná věc a vozidlo McLaren není v tuto chvíli z technických důvodů pojízdné. I když na opravě pracujeme, nebude v našich silách toto vozidlo připravit na sobotu 10.6.2017. Abychom Vás však nezklamali, bereme jako náhradu:
AUDI R8 V10 PLUS
Automobil pohání zážehový vidlicový desetiválec uložený uprostřed před zadní nápravou o objemu 5,2 litru vycházející z vozu Lamborghini Gallardo, který přenáší výkon 560 koní na všechna 4 kola pomocí sedmistupňové sekvenční převodovky S-Tronic.
Je to vozidlo velmi podobné původnímu Lamborghini Gallardo a má i stejný motor o výkonu 560 koní jako toto Lamborghini.

Vaše rezervace je v tuto chvíli změněna. Pokud s touto změnou nesouhlasíte, pak prosím odepište na tento email nebo nám zavolejte. Rezervaci v případě nesouhlasu vymažeme.

U vozidel Ferrari a Porsche ke změně nedochází!

Omlouváme se za komplikace.
***********************************

ANO po niekolkych urgenciach, volali mi, nechapal som sam. Tak teda bude to 10.06. Ferrari. Potvrdené telefonicky.

3. OK, prečo nie, rezervoval som Ferrari
************************************
Večer 09.06.2017 ODPOVEĎ, email:
Vážení zákazníci,
bohužel se za posledních několik hodin situace s počasím velmi změnila a je velmi negativní pro zítřejší den, rozhodli jsme se z bezpečnostních důvodu zrušit zítřejší termín jízd ve Zvoleni. Je nám líto, ale i když jsme sledovali pečlivě počasí a doufali ve zlepšení, tak se bohužel situace ještě zhoršila. Je velká pravděpodobnost deště na zítřejší den ve Zvoleni.
Zážitek byste si neužili a jízda by nebyla bezpečná. Je nám líto, ale počasí bohužel neumíme poručit.
Sobotní termín 10.6. tedy rušíme. Nedělní termín 11.6. na Porsche se nemění a je platný.
Zákazníci kteří mají Porsche 10.6. se mohou přerezervovat na neděli 11.6. Pro informace jsme dnes k dispozici na čísle +420606747307 a to až do 21.00. Za zrušený termín bude stanovena náhrada a popřípadě prodloužen poukaz.

Děkujeme za pochopení.
************************************
Pýtate sa správne, prečo nemohli presunut na nedelu aj Ferrari. Možno preto že, Ferrari v nedelu nesmie jazdit, den pene, neviem, ale samozrejme na toto mi uz odpoved neprisla. Možno sa aj to pokazilo, záhadne :).

3× Zrusili termín, ale aby toho nebolo málo, potvrdili že som použil vourcher, aj ked zrusili moju jazdu :)

Ešte sa medzi tým sa snažili mi nabaláchať Audi R8, ktore je uplne beznym autom a v showroome Audi si toto auto mozete vyskusať zadarmo a nemusite kupovat vourcher.

Infolinka +420606747307 : vraj do 21:00, 5× som tam do vecera volal nikto nebral telefon. Neodpovedaju na emaily. No uplne zle, cele zle.

Ziadne tieto nahrady niesu predmetom ponuky a dozviete sa ich v najhorsom pripade na mieste pred jazdou, pripadne to ze Vase auto nebude na mieste a budete musiet pristupit na auto ktore vlastne nechcete, SOI to určite bude zaujímať.

Cudujem sa že je vobec niekto spokojny, mozno ten ktory je ochotny pristupit na taketo praktiky. Ale ja nie, ja som si zaplatil a chcem to za co som si zaplatil. Bud podnikam podstivo a plnim ludom za co si zaplatili, alebo vratim peniaze a nezavadzam.

Samozrejme budem žiadať peniaze spat. Pretože sa jedná o PODVOD. Ludia, ruky preč …

Vyjadrenie partnera
RACING MOTORS Pred 4 rokmi

Dobrý den,

je pravdou, že jsme měli problém s Lamborghini Gallardo. Dle podmínek jsme jako adekvátní náhradu a jako vozidlo minimálně stejné kategorie zařadili McLaren 570s. Bohužel i ten nám vypověděl službu a proto jsme zvolili Audi R8 V 10 Plus. Tato Audi jen v porovnání s Lamborghini Gallardo vývojově mladší a tedy novější vůz, má stejný motor a výkon jako má Gallardo. Dále má lepší jízdní vlastnosti díky motoru uloženému uprostřed a tak by se dalo pokračovat dále. Proto i toto vozidlo je adekvátní náhradou a opravdu nepatří mezi běžnou salónovou nabídku, jak uvádíte. Jeho dostupnost je omezená.

Není také pravdou, že byl termín zrušen 3x. Toto je lživá informace. Termín byl zrušen pouze 1x a to z důvodu špatného počasí, což většina zákazníků pochopila a také přijala. A co se týče Ferrari, tak to v neděli již bylo rezervováno pro jinou lokalitu a tak jej na rozdíl od Porsche nešlo posunout na neděli.

Jako další nepravdivou informaci uvádíte dostupnost tel. linky v den zrušení jízd. Je jasné, že pokud volá více lidí, pak je číslo obsazeno. Nicméně linka byla dostupná dokonce až do 22.00 a to je prokazatelné i z výpisu hovoru.

A poslední věc. I to že uvádíte, že jde o podovod jednoduše vyvrátíme. Ostatní se mohou klidně podívat na naše stránky nebo fotoalbum zde: https://www.facebook.com/pg/SUPERSPORTAK/photos/?tab=album&album_id=1137381156361944
To je jasný důkaz, že jízdy realizujeme ve Zvoleni a také v dalších lokalitách.

Je nám líto, že jsme museli termín zrušit nebo změnit vozidlo. Ale neumíme poručit ani dešti ani technice.

14. 6. 2017
Jurkacek

Vsetko zle. Podvod .Zo zaplatenej pol hodiny bolo 15 min a z 30 km necelych mozno 15 km. Nekonecne cakanie k tomu. Mate stastie, ze som sa to dozvdel az na druhy den.

Vyjadrenie partnera
RACING MOTORS Pred 5 rokmi

Dobrý den,

čas je pouze orientační a všichni zákazníci jezdí stejnou trasu, která je pevně dána a odpovídá stanoveným km.

12. 10. 2016
silvia

nic

velmi zla komunikacia s majitelom aj co sa tyka rezervacie. kupon som dodnes neuplatnila lebo po rezervacii terminu a auta nam pan majitel zrusil jazdu koli technickym problemom co malo auto. ale to som mu ja musela volat dve hodiny pred dohodnutym terminom. neodporucam tuto spolocnost. a radim aj dalsim zakaznikom aby si radsej dopredu overili ci kupon je vobec mozne uplatnit.

5. 10. 2015
Silvia

Silvia Javorska <silvia.javorska@gmail.com>
12:58 (pred 3 minútami)

komu: Zlavomat.sk
Dobrý deň, nie žiadny zážitok som nemala, nakoľko som voutcher ešte nepoužila , písala som dotaz ako sa to mohlo udiať, no odpoved ešte nemám. Mam zaplatení tri jazdy na 27.9. rezervácia bola potvrdená a dosť ma zaskočila informácia, že voutchre boli použité 17.8.2015!


Dakujem budem rada ak mi odpovie

Vyjadrenie partnera
RACING MOTORS Pred 6 rokmi

Dobrý den, Paní Javorská,

uplatnění voucheru se provede tím, že provedete rezervaci. Je to z důvody naší ochrany, že rezervace nebude provedena vícekrát a tento postup uvádíme i v podmínkách.

Dle dostupných informací z našeho rezervačního systému jste všechny 3 vouchery využila dne 27.9. a jízdy se realizovaly. Vaše hodnocení nám nepříjde fér, když jste jízdy s rodinou absolvovala v den, jak bylo rezervováno. Navíc jste uplatnění konzultovala i telefonicky a to jsme Vám vysvětlili. Budeme rádi, když přece jen závěr přehodnotíte.

Tým SUPERSPORTPRETEBA.eu

1. 9. 2015
Frosty888

Pekné počasie.

Rezervácia na dátum a čas, ale keď sme prišli tak sa nič neudialo bez informovania tam nebolo auto k dispozícii, ktoré sme rezervovali. Momentálne 2 týždne nedvíhajú telefón a neodpisujú na mail. Chaotický a amatérsky personál. Požadujeme vrátenie peňazí.

26. 8. 2015
Niektoré hodnotenia sme vynechali, pretože neobsahujú slovné hodnotenie.