HOROŠKOLA.SK

Liptovský Mikuláš, 1. mája 1205/133

„Komunikácia a ochota inštruktorky ohľadom rezervácie aj prechodu jaskyňou bola skvelá. Som vďačná za takúto skúsenosť.“ — Lucka, Pred 4 rokmi

„Komunikácia a ochota inštruktorky ohľadom rezervácie aj prechodu jaskyňou bola skvelá. Som vďačná za takúto skúsenosť.“ — Lucka, Pred 4 rokmi

O nás

Kurzy skialpinizmu pre všetkých nadšencov hôr a na prvý pohľad nezdolateľných výziev. Lekcie pre úplných začiatočníkov, ale aj pokročilých, ktorí sa chcú neustále zlepšovať.

HOROŠKOLA.SK
1. mája 1205/133, Liptovský Mikuláš, 031 01 (zobraziť na mape)

HOROŠKOLA.SK

1. mája 1205/133, Liptovský Mikuláš

Otváracia doba: Nepravidelná - podľa dohody

Hodnotenie podniku

4,7/5 (99 hodnotenie)
Anonym

Jedinecny zazitok priamo s jaskyniarmi, v nasom pripade s jaskyniarkou :)

Kajca

Dobrý deň, v decembri 2018 som si cez zlavomat.skkúpila voucher na kurz paraglindingu od Horoskoly.sk pre 2 osoby. Kurz paraglidingu sa uskutocnil 16.6.2019 po dohode s inštruktorom. Kurz mal zahŕňať 2 časti kurzu: 1.časť bola výučba ako dostať padák nad hlavu a nácvik štartov.

2.časť mali byť cvičné lety absolovane na menšom svahu.

Druhá časť kurzu sa neuskutočnila, prístup inštruktora bol absolútne neprofesionálny, nevenoval sa nám a nemal záujem nám veci vysvetliť. Ležal na tráve a opaľoval sa. Kurz sa dokonca skončil skôr kvôli nepriaznivému počasiu aj napriek tomu že inštruktor nám už ráno pri príchode povedal že vie o tom že bude búrka a aj napriek tomu nepresunul termín. Na kurze sme sa zúčastnili 8 ľudia aj napriek tomu že pri kúpe vouchera písalo že môže byť maximálne 6 ľudí na jedného inštruktora. Celé to hodnotím ako veľkú stratu peňazí aj s nákladmi na lístky na vlak keďže sme museli cestovať z Košíc do Liptovského Mikuláša. 

Jaro M.

Dobrý deň!
Z našej vzájomnej komunikácii s p. Marianom (menom sa mi nepredstavil, asi majiteľ firmy) som nadobudol presvedčenie, že je orientovaný viac na svoj vlastný zisk ako na spokojnosť zákazníka. Po zakúpení 2 poukazov pre našich chalanov (dvojičky, 21 rokov) ako vianočný darček, aby si splnili svoj sen sme kotaktovali firmu „Horoškola“ s otázkou na možné termíny. Dostali sme 4 termíny s otázkou, či nám vyhovujú alebo či by sme si chceli vybrať iný termín. Navrhli sme iný termín, on predbežne súhlasil, po viacerých telefonátoch ho nakoniec necelých 8 dní pred nástupom potvrdil (štvrtok neskoro večer). My sme s manželkou chceli ísť tiež, aby sme boli aspoň tých pár dní spolu, cez deň by sme boli každý inde, ale večer spolu. Potrebovali sme dlhšie vopred vedieť termín kvôli nahláseniu dovolenky, ale akosi sme to zvládli. Lenže chalani nám ochoreli – jeden v piatok, druhý v nedeľu (dvojičky, kto ich nemá, nepochopí…). Nebola šanca, že by boli zdraví do piatku, mali teploty a kašeľ. Keď som to majiteľovi v pondelok oznámil, jeho reakcia bola nahnevaná, spomínal „ľudkovia často vymýšľajú, keď pýtam potvrdenie od doktora, náhle vyzdravejú, termín som otvoril len kvôli vám, ďalších ľudí do piatka už nezoženiem, teraz sa mi to neoplatí, atď…“ Chápem ho, ale choroba si nevyberá. Keď sme to chceli riešiť zmenou termínu, súhlasil len za podmienky plného doplatku, lebo sme to oznámili menej ako 7 dní pred nástupom (čo je vraj niekde na ich stránke uvedené) a tak buď nám poukazy prepadnú alebo musíme doplatiť. Zmenu za inú aktivitu (škola lezenia v lete) kategoricky zamietol. Mal aj iné argumenty, nemám chuť ich spomínať a už nemám ani chuť sa s ním ani baviť. Nechali sme teda prepadnúť tieto kupóny, čo je škoda, ale nevedel by som si predstaviť, ako by sa dotyčný pán Marian správal k našim chalanom pri výcviku. Na základe jeho reakcií som presvedčený, že by im to dal pocítiť. Možno je dobrý inštruktor, horolezec, skialpinista a neviem čo ešte, ale jeho prístup nemôžem opísať ako klientsky orientovaný. Už len vyjadrovanie sa o klientoch ako o „ľudkoch“ mi pripadá mierne arogantné. Na môj návrh, aby jednoducho zavesil termíny niekde na ich stránku a nech si klienti vyberú ani nereagoval. Chcel som mu pomôcť predísť do budúcnosti podobným problémom, t.j. že otvoril tento termín len kvôli nám – len na vysvetlenie – spomenul, že mu tam ostali už „len“ 2 klienti. Keď som mu vravel, že nechceme výcvik zrušiť, ale iba presunúť, t.j. že o svoje peniaze nepríde, ale bude ich mať odpracované v inom termíne, trval na pôvodnom stanovisku – buď nám prepadnú alebo v inom termíne za plnú sumu. Skrátka, stále rovnaká pesnička… Je to smutná realita niektorých podnikateľov na Slovensku – namiesto ústretovosti neochota, arogancia a v prvom rade vidina zisku. Netvrdím, že ohľadne podmienok klamal, ale jeho prístup považujem za zlý. Nech si teda užije naše peniaze, ktoré ľahko zarobil, pre mňa je to poučenie do budúcnosti – podobné aktivity nebudem objednávať a platiť vopred, ale až pri ich uskutočnení. Neviem si totiž predstaviť, čo by robil p. Marian v prípade nepriaznivých podmienok – málo snehu, dážď, … Tiež by nevrátil peniaze z dôvodu vyššej moci?
Za mňa toľko, je to dlhé, ale inak by ste nemali úplný obraz, prečo túto aktivitu a firmu nedoporučujem…
Jaro M.