Už žiadny stres pred zrkadlom a boje so štetcami či pudrenkou! Naučte sa ako sa namaľovať na každý deň alebo na slávnostnú príležitosť! Perfektný darček pre sestru, mamku i kamarátku.
Získať príťažlivosť a pocit sebavedomia nebolo nikdy jednoduchšie.
Naučte sa, ako si správne vybrať, či používať kozmetické výrobky, ako
sa líčiť alebo čomu sa radšej vyhnúť. Získate cenné tipy a riešenia
v rámci starostlivosti o pleť a takisto sa dozviete ako vašu pleť
správne ošetrovať a regenerovať.
Počas jedného kurzu sa naučíte všetko o úprave vašej tváre. Kurz je
vhodný pre každého, kto sa chce naučiť základy, dozvedieť sa trendy alebo aj pre náročnejšie dámy, ktoré chcú zlepšiť svoju techniku líčenia.
Objavte tajomstvo profesionálov a zároveň si splňte svoj dávny sen.
Pri líčení budú používané prípravky značky Mary Kay®,
ktoré získavajú mnoho ocenení na Slovensku a Česku, ale aj doma
v USA. Mary Kay® získalo „Najlepší výrobok roka“ od Asociácie
vizážistov a stylistov ČR, na Slovensku a v ČR získala ocenenie
Superbrands.
Patrí medzi reklamných partnerov Miss Universe SR, teda sa ňou líčia
miss. Nechajte sa upraviť profesionálnou vizážistkou , ktorá vás
ochotne nalíči vo vo svojom štúdiu v Bratislave alebo v Bardejove –
čaká vás minerálka či kávička a krásne prostredie.
Prípravky Mary Kay® sú predávané vo viac ako 35 krajinách sveta
s celkovým obratom 4 miliardy dolárov a celkový počet nezávislých
kozmetických poradkýň prekročil hranicu 3,5 miliónov.
Tento jedinečný príbeh úspechu začal takmer pred päťdesiatimi rokmi,
keď Mary Kay Ash založila spoločnosť Mary Kay Cosmetics. Dodnes spoločnosť
Mary Kay ctí odkaz Mary Kay Ash – inšpiruje, obohacuje a motivuje ženy
robiť veľké veci.
Mary Kay patrí medzi najsilnejšie značky na Slovensku v roku 2013!
Česká pobočka získala toto ocenenie pre rok v roku 2015 aj 2014. Slovenská pobočka v roku 2013 a obhájila ho aj v roku 2014.
Toto celosvetové ocenenie udeľuje medzinárodná organizácia Superbrands
International najvýznamnejším značkám v 90 krajinách sveta.
Ocenenie Superbrands sa udeľuje na základe rozhodnutia Odbornej poroty
zloženej z expertov z oblasti marketingu, médií, komunikácie a biznisu a spotrebiteľského prieskumu. Superbrands je zároveň najuznávanejším
celosvetovo fungujúcim programom hodnotenia značiek a ocenenie získavajú tie
značky, ktoré dosiahli v danom odvetví vynikajúcu povesť.