
Termín
Platnosť do 31. 7. 2018.
V cene
Nastavenia BIOSu, administrátorských práv a kont, rozdelenie disku
Inštalácia slovenčiny, aktuálnych ovládačov a aktualizácií operačného systému
Inštalácia zakúpeného alebo bezplatného antivírusového programu
Inštalácia bezplatných programov na prácu s PDF, videom a obrázkami
Inštalácia prehliadačov a blokovania reklám
Bezplatný kancelársky balík s nastaveniami kompatibility pre MS Office
Nastavenie operačného systému a nainštalovaných aplikácií
Poradenstvo pri špecifických potrebách ako rodičovská kontrola a podobne
Správne úvodné nabitie pre zvýšenie životnosti batérie
Trvanie: cca 60 min.
Obmedzenie
- Rezervácia: Pre využitie variantov 1- 4 nie je potrebná rezervácia vopred, v prípade, že zákazník využije službu na prevádzke.
- Ak sa zákazník rozhodne využiť výjazd v rámci Košíc a okolia je potrebná rezervácia vopred na tel.čísle:+421 948 877 247.
- Pre využitie variantu 5 (Jednohodinové úvodné posúdenie a konzultácia ku GDPR – ochrana osobných údajov) je potrebná rezervácia vopred na tel.čísle: +421 911 157 038.
- Stačí sa preukázať platným voucherom v mobilnom telefóne, v sms alebo prostredníctvom zákazníckej aplikácie.
- Varianty 1- 4: Výjazd v rámci KE a okresu Košice okolie 0,3€/km
- Variant 5: Pri výjazde za klientom mimo košické okresy (t.j. mimo KE I. – KE IV. ) je doplatok za dopravu 0,3€/km
- V prípade, ak sa nemôžete dostaviť na dohodnutý termín, oznámte to čo najskôr na tel. čísle: +421 948 877 247.
Využite body zo zamestnaneckých programov. Na túto ponuku môžete využiť body týchto benefitných spoločností:
- Edenred – previesť body
- Benefit Plus – previesť body
Ako funguje prevod benefitných bodov?
Termín
Platnosť do 31. 7. 2018.
V cene
Vstupná diagnostika
Rozobratie PC alebo notebooku
Vyčistenie chladiaceho systému a výmena teplovodivej pasty (teplovodiva pasta je v cene)
Výstupná diagnostika zariadenia
Trvanie: cca 60 min.
Obmedzenie
- Rezervácia: Pre využitie variantov 1- 4 nie je potrebná rezervácia vopred, v prípade, že zákazník využije službu na prevádzke.
- Ak sa zákazník rozhodne využiť výjazd v rámci Košíc a okolia je potrebná rezervácia vopred na tel.čísle:+421 948 877 247.
- Pre využitie variantu 5 (Jednohodinové úvodné posúdenie a konzultácia ku GDPR – ochrana osobných údajov) je potrebná rezervácia vopred na tel.čísle: +421 911 157 038.
- Stačí sa preukázať platným voucherom v mobilnom telefóne, v sms alebo prostredníctvom zákazníckej aplikácie.
- Varianty 1- 4: Výjazd v rámci KE a okresu Košice okolie 0,3€/km
- Variant 5: Pri výjazde za klientom mimo košické okresy (t.j. mimo KE I. – KE IV. ) je doplatok za dopravu 0,3€/km
- V prípade, ak sa nemôžete dostaviť na dohodnutý termín, oznámte to čo najskôr na tel. čísle: +421 948 877 247.
Využite body zo zamestnaneckých programov. Na túto ponuku môžete využiť body týchto benefitných spoločností:
- Edenred – previesť body
- Benefit Plus – previesť body
Ako funguje prevod benefitných bodov?
Termín
Platnosť do 31. 7. 2018.
V cene
- Vstupná diagnostika
- Odvírenie PC alebo notebooku
- Uvoľnenie miesta na disku s operačným systémom
- Výstupná diagnostika
- Trvanie: cca 60 min.
Obmedzenie
- Rezervácia: Pre využitie variantov 1- 4 nie je potrebná rezervácia vopred, v prípade, že zákazník využije službu na prevádzke.
- Ak sa zákazník rozhodne využiť výjazd v rámci Košíc a okolia je potrebná rezervácia vopred na tel.čísle:+421 948 877 247.
- Pre využitie variantu 5 (Jednohodinové úvodné posúdenie a konzultácia ku GDPR – ochrana osobných údajov) je potrebná rezervácia vopred na tel.čísle: +421 911 157 038.
- Stačí sa preukázať platným voucherom v mobilnom telefóne, v sms alebo prostredníctvom zákazníckej aplikácie.
- Varianty 1- 4: Výjazd v rámci KE a okresu Košice okolie 0,3€/km
- Variant 5: Pri výjazde za klientom mimo košické okresy (t.j. mimo KE I. – KE IV. ) je doplatok za dopravu 0,3€/km
- V prípade, ak sa nemôžete dostaviť na dohodnutý termín, oznámte to čo najskôr na tel. čísle: +421 948 877 247.
Využite body zo zamestnaneckých programov. Na túto ponuku môžete využiť body týchto benefitných spoločností:
- Edenred – previesť body
- Benefit Plus – previesť body
Ako funguje prevod benefitných bodov?
Termín
Platnosť do 31. 7. 2018.
V cene
- Vstupná diagnostika
- Vyčistenie chladiaceho systému a výmena teplovodivej pasty (teplovodiva pasta je v cene)
- Odvírenie PC alebo noteobooku
- Nastavenie PC alebo notebooku
- Inštalácia chýbajúcich aktualizácií operačného systému a ovládačov
- Výstupná diagnostika
- Trvanie: cca 60 min.
Obmedzenie
- Rezervácia: Pre využitie variantov 1- 4 nie je potrebná rezervácia vopred, v prípade, že zákazník využije službu na prevádzke.
- Ak sa zákazník rozhodne využiť výjazd v rámci Košíc a okolia je potrebná rezervácia vopred na tel.čísle:+421 948 877 247.
- Pre využitie variantu 5 (Jednohodinové úvodné posúdenie a konzultácia ku GDPR – ochrana osobných údajov) je potrebná rezervácia vopred na tel.čísle: +421 911 157 038.
- Stačí sa preukázať platným voucherom v mobilnom telefóne, v sms alebo prostredníctvom zákazníckej aplikácie.
- Varianty 1- 4: Výjazd v rámci KE a okresu Košice okolie 0,3€/km
- Variant 5: Pri výjazde za klientom mimo košické okresy (t.j. mimo KE I. – KE IV. ) je doplatok za dopravu 0,3€/km
- V prípade, ak sa nemôžete dostaviť na dohodnutý termín, oznámte to čo najskôr na tel. čísle: +421 948 877 247.
Využite body zo zamestnaneckých programov. Na túto ponuku môžete využiť body týchto benefitných spoločností:
- Edenred – previesť body
- Benefit Plus – previesť body
Ako funguje prevod benefitných bodov?
Jednohodinové úvodné posúdenie a konzultácia ku GDPR – ochrana osobných údajov
Termín
Platnosť do 31. 7. 2018.
V cene
- Jednohodinové úvodné posúdenie a konzultácia ku GDPR – ochrana osobných údajov
- Služby týkajúce sa ochrany osobných údajov (GDPR – vhodné pre malé, stredné firmy a lekárov)
Posúdenie, konzultácia a odporúčania ku GDPR pre zákazníka bez záujmu o spracovanie dokumentácie
Osobná návšteva sídla/prevádzky s ohľadom na agendu GDPR
Identifikácia úkonov zákazníka, na ktoré sa GDPR vzťahuje
Prejdenie zoznamu bežných operácii, pri ktorých typicky zákazník prichádza do styku s osobnými údajmi fyzických osôb
Odporúčania na úpravy procesov a rozsah prác na ochranu osobných údajov
- Možnosť výjazdu za klientom mimo košické okresy (t.j. mimo KE I. – KE IV. ) za príplatok
- Trvanie: cca 60 min
- Rezervácia: Pre využitie variantov 1- 4 nie je potrebná rezervácia vopred, v prípade, že zákazník využije službu na prevádzke.
- Ak sa zákazník rozhodne využiť výjazd v rámci Košíc a okolia je potrebná rezervácia vopred na tel.čísle:+421 948 877 247.
- Pre využitie variantu 5 (Jednohodinové úvodné posúdenie a konzultácia ku GDPR – ochrana osobných údajov) je potrebná rezervácia vopred na tel.čísle: +421 911 157 038.
- Stačí sa preukázať platným voucherom v mobilnom telefóne, v sms alebo prostredníctvom zákazníckej aplikácie.
- Varianty 1- 4: Výjazd v rámci KE a okresu Košice okolie 0,3€/km
- Variant 5: Pri výjazde za klientom mimo košické okresy (t.j. mimo KE I. – KE IV. ) je doplatok za dopravu 0,3€/km
- V prípade, ak sa nemôžete dostaviť na dohodnutý termín, oznámte to čo najskôr na tel. čísle: +421 948 877 247.
Využite body zo zamestnaneckých programov. Na túto ponuku môžete využiť body týchto benefitných spoločností:
- Edenred – previesť body
- Benefit Plus – previesť body
Ako funguje prevod benefitných bodov?
MUDr. 247 je obvodným lekárom pre všetky PC a notebooky. Vyšetrí, uzdraví a poradí! Všetko pre zdravie vášho miláčika!
Meno firmy 247 má symbolizovať dostupnosť služieb v informatike 24 hodín denne a 7 dní v týždni, pretože len dostupné a kvalitné služby si nájdu miesto na trhu v konkurencii najlepších.
247 sa špecializuje na správu počítačov, správu sieti, výpočtovej a kancelárskej techniky, podporu nonstop 24/7, automatizované zálohy údajov, záchrana a obnova údajov, filtrovanie prevádzky siete na báze DNS, preventívny monitoring siete…
25. mája 2018 nadobúda účinnosť nové nariadenie EÚ o ochrane osobných údajov, skrátené nazývaná GDPR. Táto smernica zavádza nové pravidlá, povinnosti a zodpovednosti oprávnených osôb pri získavaní a spracovávaní osobných údajov súkromných fyzických osôb.
Pokiaľ zbierate akékoľvek osobné údaje (napríklad telefón na zákazníka, údaje pri reklamácii alebo údaje o zdravotnom stave pacienta), mali by ste si upraviť procesy a dokumentáciu v súlade s GDPR. Ak neviete, kde začať, práve pre vás je táto ponuka ako stvorená. Prejdete si základné scenáre, v ktorých sa GDPR dotýka vašich činností a aké povinnosti vám z toho vyplývajú.