Pre absolvovanie kurzu je potrebný vodičský preukaz skupiny B, vlastné auto a minimálne 1/3 paliva v nádrži. Maximálny počet účastníkov jedného kurzu je 12 osôb.
Čo sa na polygóne naučíte, v bežnej prevádzke ako keby ste našli.
Môžete za volantom stráviť tisíce hodín a odšoférovať
desaťtisíce kilometrov. Lenže stačí väčšia námraza alebo neprehľadná
situácia na ceste a rútite sa do problémov.
Doplňte svoj vodičský inštinkt o potrebné skúsenosti získané
pri nácviku krízových situácií a vyhnite sa zbytočnej katastrofe. Polygon
Brno v areáli Masarykovho okruhu je po dokončení v novembri
2017 najmodernejším tréningovým centrom bezpečnej jazdy
v Európe.
Spolupracujú so spoločnosťou SuperDrive – najväčšou a najstaršou školou bezpečnej jazdy na Slovensku. Ich inštruktori od roku
2007 preškolili viac ako 37 tisíc vodičov.
A vy môžete byť tými ďalšími.
Čo vám tréning prinesie:
Naučíte sa správne sa posadiť za volantom.
Dokážete efektívnejšie držať a ovládať volant.
Zistíte, ako zastavuje auto na rôznych typoch povrchov.
Pochopíte, prečo je dôležité mať správne pneumatiky.
Dokážete správne a efektívne v krízovej situácii zastaviť.
Naučíte sa krízovo vyhnúť prekážke pri plnom brzdení.
Vysvetlia vám, ako fungujú základné a povinné bezpečnostné
systémy.
Väčšina cvikov prebieha na klznom mokrom povrchu. Cvičenie nijako
nepoškodzuje pneumatiky ani auto samotné.
Tréning je absolútne bezpečný ako pre vodiča, tak pre spolujazdca
aj vozidlo. Tréningom získate základnú sebaistotu za volantom do bežnej
prevádzky.
Teoretická
príprava sa venuje základom správneho sedenia, riadenia, základnej fyzike
vozidla a vysvetľuje už roky povinné bezpečnostné systémy vozidla ako
airbagy, ABS a kontrolu trakcie. Podrobne rozoberá problematiku krízového
brzdenia, hybnosti vozidlá a súvislosti medzi rýchlosťou, reakčnou a brzdnou dráhou áut na rôznych typoch povrchov.
V praktickej
časti si nacvičíte, ako zvládnuť základné krízové situácie za
volantom. Inštruktor je s účastníkmi v neustálom spojení
prostredníctvom vysielačky.
Tak
dokáže presnejšie a efektívnejšie identifikovať zlozvyky a nesprávne
postupy vodičov v priebehu jednotlivých cvikov. Vo vozidle môže pri
praktickej časti sedieť aj jedna sprievodná osoba, ale iba na prednom
sedadle.