Všetko sa začalo na záhrade v Stupave. Hodiny, dni, týždne strávené
grilovaním klobásiek. Koštovaním. Vylepšovaním.
Prví kritici neboli šéfkuchári ani foodbloggeri, ale rodina a susedia.
A po každom vylepšení prišlo ďalšie kolo.
Filip mal vtedy 21 rokov a zobral si do hlavy, že urobí hot-dogy, aké
Slovensko ešte nevidelo. Dnešná doba je totiž doba hot-dogov. V Londýne,
New-Yorku či Los Angeles sa z hot-dogu stáva nový burger.
Prvú pobočku sme otvorili v Bratislavskom Freshmarkete pod názvom
Vrožku a odozva bola skvelá. Zákazníci sa hrnuli, písalo sa
o nás v niekoľkých médiách, dostali sme dobré referencie od foodbloggerov.
Prišli ponuky od obchodných centier a my sme sa rozhodli
pretransformovať sa na sieť. Zmenili sme image a názov tak, aby bol
pochopiteľný aj v cudzine. Ale udržať kvalitu v sieti je
drina – je to oveľa ťažšie, než v jedinej pobočke. Zatiaľ preto
nerastieme veľmi agresívne, kvalita je stále dôležitejšia, než
kvantita.
Každý spokojný zákazník je pre nás odmenou a každý nespokojný je
pre nás zdrojom ponaučenia a aj výstrahou, aby sme sa sústredili na 100% na vynikajúce produkty.
Všetko ostatné je vedľajšie – marketing, predaj, plány do budúcnosti…nič neutečie, ale nič z toho nemá zmysel, ak zradíme náš
pôvodný cieľ – robiť jedlo dokonale.
|