Pôvodná ponuka už bohužiaľ vypršala. Prezrite si jej detaily alebo objavte ďalšiu.

SM systém tréning alebo cvičenie so seniormi v HealthyCare

HealthyCare Bratislava - Ružinov  (mapa)

Nenechajte si ujsť nové ponuky podniku HealthyCare

Postrážime, aby vám už žiadna nová ponuka neutiekla.

 Upozorniť na nové ponuky

Podobné ponuky, z ktorých si určite vyberiete

Zobraziť viac podobných ponúk

Zobraziť pôvodnú ponuku

Prehľad ponuky

5,0

bankovanie bolo príjemne a hlavne pani fyzioterapeuticka vedela co robi a poskytla mi vela rad

Epalitefkova
Unikátny SM systém podľa Mudr. Smíška
Služby skúsených a certifikovaných fyzioterapeutov
Lokalita v Ružinove – Martinčekova ulica
Varianty (3)
Unikátny SM systém podľa Mudr. Smíška
Služby skúsených a certifikovaných fyzioterapeutov
Lokalita v Ružinove – Martinčekova ulica

Budíte sa ráno celý rozlámaný, vaša chrbtica štrajkuje a nohy už nie sú také rýchle ako bývali? Je čas začať sa naplno venovať svojmu zdraviu. Pravidelným cvičením pod dohľadom fyzioterapeuta sa vyrieši množstvo vašich fyzických problémov.

SM systém individuálne alebo s fyzioterapeutom

Máte bolesti a problémy s chrbticou? Trápi vás hernia disku, poruchy držania tela, bolesti v
oblasti lopatiek, stuhnuté svaly krku alebo skolióza? Potom je táto terapia vhodná práve pre vás. Táto rehabilitačná metóda podľa Mudr. Smíška je cvičebný systém ktorý sa používa u pacientov s problémami chrbta, s vyklenutím platničiek a skoliózou.

Postup cvičenia

Vykonávať budete sadu jednoduchých a účinných cvikov založených na aktivácii svalových špirál, ktoré vyrovnávajú chrbticu do stredovej osi a tým sa uvoľňujú blokády chrbtice. Zväčší sa priestor pre
medzistavcové platničky a tým sa predchádza zvýšenému opotrebovaniu kĺbov. Cvičenie sa však využíva aj ako prevencia porúch všetkých kĺbov (bedrových, kolenných, ramenných ale i členkov a klenby nohy. Cvičenie je vhodné pre všetky vekové kategórie.

Dobre vedieť: Na výber máte 30 minútové cvičenie alebo komplexný 60 minútový tréning s fyzioterapeutom.

Cvičenie so seniormi

Cvičenie je pre ľudí vo vyššom veku veľmi dôležité. Cviky sa zameriavajú na silu, ohybnosť a
rovnováhu. Rovnováha je veľmi dôležitá nakoľko je hlavným nástrojom pri predchádzaní pádom. S
pribúdajúcim vekom sa znižuje fyzická sila a preto je dôležité udržiavanie svalovej sily a hmoty. Cvičenie trvá 60 minút a je primerané veku účastníkov.

Cvičenie pomáha predchádzať chorobám a znižuje riziko:

  • cukrovky
  • srdcovo-cievneho ochorenia
  • depresie
  • zlomeniny kostí
  • problémov s mobilitou a kognitívne poruchy

Prečo cvičiť so seniormi:

Vplyvom prirodzeného starnutia nastávajú v organizme fyzické zmeny, ktoré postihujú orgány, svalstvo, kosti a kĺby. Tiež ochorenia srdcovo-cievne, metabolické, pohybové, duševné, neurologické atď.

Cvičenie zabraňuje:

  • Rýchlemu poklesu svalovej hmoty
  • Úbytku objemu svalov
  • Zhoršeniu pohyblivosti
  • Zhoršenie držania tela
  • Zhoršenie koordinácie pohybov
  • Pokles výkonnosti
  • Proti sociálnej izolácii

Cviky sú zamerané na posilnenie oslabených svalov a natiahnutie skrátených svalov. Pravidelné cvičenie zlepšenie koordináciu seniora, zlepšuje stabilitu a tým predchádza pádom. Špeciálne vyvinuté cviky dokážu tiež zvýšiť rozsah pohyblivosti v kĺboch.

Pri cvičení sa využíva:

  • Cvičenie s vlastnou váhou tela
  • Cvičenie s overbalom
  • Cvičenie s malými činkami
  • Cvičenie s gumovými therabandmi a expandermi
  • Cvičenie s fitloptami
  • Cvičenia zamerané na kĺbovú pohyblivosť 

Hore