Spoznajte nový rozmer zábavy v Prešove! Množstvo hier, virtuálna realita a skvelé výhry už na vás čakajú v zábavnom centre TOP-FUN!
Top Fun je unikátne, rodinné, zábavné centrum v Prešove. Sú v ňom zastúpené tie najlepšie novinky zo sveta zábavného priemyslu. Zahrať si môžete air hockey, basketball, arkádové automaty a omnoho viac!
Hrajte a vyhrávajte tikety, ktoré vymeníte za hodnotné výhry. Každý hráč tu vyhráva! Žetóny vám budú zapísané na magnetickú kartu, takže ich nemusíte minúť pri prvej návšteve. Viac informácii o systéme výhier nájdete TU.
Každú hru je možné hrať za príslušný počet žetónov, zákazník pri hraní vyhráva tickety, ktoré si môže premieňať za skvelé ceny.
Každá atrakcia vám pri výhre poskytne výherné lístky ako v zábavnom parku, ktoré si môžete zozbierať a na konci ich vložíte do počítadla – za nazbierané lístky si vždy domov odnesiete nejakú výhru od drobností až po vecnejšie ceny. Vyhrajte čo najviac ticketov a vyberte si svoju skvelú cenu!
Okrem hier si môžete na vlastnej koži vyskúšať aj virtuálnu realitu (10 min – 12 žetónov, 30 min – 36 žetónov, 60 min – 62 žetónov, 120 min – 124 žetónov). Zažite virtuálne cestovanie po horách, prechádzku v podmorskom svete, naučte sa pracovať s priestorom počas kreslenia v 3D priestore, zostavte si kuchyňu vo vlastnom dizajne pred jej objednaním. Zahrajte si akčné, športové alebo logické hry, tak ako ich nepoznáte. Ako to funguje? Kliknite SEM.
Aby užívateľ videl virtuálny svet, potrebuje mať na hlave headset s displejmi pred očami.
Headset tiež obsahuje pohybový senzor na zisťovanie polohy hlavy a smeru, kam sa užívateľ pozerá.
Počítač využíva tieto informácie na prepočítanie obrazu virtuálneho sveta – ktorý je rozdielny pre každé oko – do smeru pohľadu užívateľa a jeho zobrazeniu v headsete.
Počítač musí vygenerovať nový obraz najmenej desaťkrát za sekundu, aby obraz nebol trhaný a aby nebol oneskorený oproti pohybom hráča.
Scény virtuálneho sveta musia byť preto jednoduché, aby počítač mohol obnovovať obraz rýchlo.
Hráč počuje cez sluchátka v headsete. Informácie z polohového snímača hlavy sa tiež používajú na moduláciu priestorového zvuku. Keď nie je zdroj priamo oproti hráčovi, počítač zmení zvuk tak, aby prichádzal akoby zo strany.
Tak ako pri zobrazení obrazu aj pri zvuku stále pokračuje výskum na lepšie priblíženie sa ku skutočnej realite.