- Otvorený voucher: Využite možnosť priamej rezervácie podľa dostupných termínov. Po zakúpení si rezervujte termín online v sekcii Moje nákupy / Vouchery na uplatnenie. Prípadne si dostupnú kapacitu overte telefonicky alebo e‑mailom. Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č.
+48 604 769 229 alebo e‑mailom na kontakt@podhalegroup.pl (poľsky alebo anglicky). - Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru, meno a priezvisko, počet osôb a termín pobytu.
- Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
- Pomoc pri rezervácii: Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na náš kontaktný formulár.
- Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
- V prípade, že budete potrebovať izbu s viac ako jednou prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
- Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojim domácim miláčikom.
Upozornenie: V prípade, že budete potrebovať vystaviť faktúru, je potrebné poskytnúť hotelu fakturačné údaje vopred. Pri online termínoch napíšte požiadavku s údajmi do poznámky a v prípade otvoreného voucheru ich uveďte pri emailovej alebo telefonickej komunikácii.
Upozornenie: Využitie jednotlivých služieb sa riadi platnými nariadeniami poľskej vlády. Odporúčame vopred sa informovať o možnosti ich využitia.
Upozornenie: V deň príchodu je potrebné kontaktovať Resort a dohodnúť si stretnutie s osobou zodpovednou za odovzdanie kľúčov. Registrácia po 22:00 je spoplatnená a stojí 80 PLN (platí sa na mieste).
Príplatok za deti či iné ďalšie osoby v izbe sa vypočíta automaticky počas rezervácie podľa vášho zadania.
Využite body zo zamestnaneckých programov. Na túto ponuku môžete využiť body týchto benefitných spoločností:
Ako funguje prevod benefitných bodov?
Vystavenie dokladu sa riadi legislatívou štátu, z ktorého poskytovateľ ubytovania pochádza. Na vystavenie dokladu sa teda dohodnite priamo s poskytovateľom ubytovania pred zakúpením voucheru. Po dohovore mu následne zašlite vaše fakturačné údaje.