Počas vašej dovolenky sme vám k dispozícii na SOS telefóne denne od 8:00 do 18:00. Pomôžeme vám so všetkým.
Otvorené vouchery: Pobyt si rezervujte u CK Zanzo čo najskôr po zakúpení voucheru na e‑maili info@zanzo.cz – pri rezervácii uveďte kód voucheru. Lebo využite priamu rezerváciu podľa voľných termínov. Po zakúpení si rezervujte termín v časti Moje nákupy / Vouchery na uplatnenie. Ak sa vybraný dátum nezobrazí v kalendári, nie je možné ho rezervovať.
Online termíny: Zakúpením voucheru je automaticky vytvorená zaväzná rezervácia termínu. Pre jeji dokončenie nám prosím pošlite na e‑mail info@ckzanzo.sk tyto informace:
mená a priezviská všetkých cestujúcich osôb
dátumy narodenia všetkých cestujúcich osôb
kódy všetkých voucherov
pri nesplnení vyššie uvedených podmienok voucher prepadá
V prípade individuálnych požiadaviek na typ izby či nastavenie iného počtu osôb, než umožňuje online rezervácia, kontaktujte kontaktujte zákaznícke oddelenie CK Zanzo od Zľavomatu na e‑maile info@ckzanzo.sk alebo telefóne +421 232 117 323.
Príplatok za deti či iné ďalšie osoby v izbe sa vypočíta automaticky počas rezervácie podľa vášho zadania.
Izba Deluxe:
1 dieťa do 5,9 rokov má pobyt zadarmo vr. stravy, bez nároku na lôžko. V prípade záujmu o prístelku alebo detskú postieľku uveďte túto požiadavku do poznámky a doplatok vo výške 500 Kč/prístelka či postieľka/noc uhradíte po príchode na recepcii.
Rodinný apartmán:
Až 2 deti do 11,9 rokov majú pobyt zadarmo vr. stravy, s nárokom na lôžko.
Všetky deti je vždy nutné zadať do objednávky, potom sa vám vypočíta konečná cena. Pokiaľ dieťa nebude zadané do objednávky, nevzniká mu nárok na pobyt.
Ubytovanie ponúka detské postieľky zdarma. Pri rezervácii termínu si potvrďte ich dostupnosť.
Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba jedenkrát, a to výhradne cez zákaznícke oddelenie CK Zanzo od Zľavomatu na: info@ckzanzo.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 323. Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Počas vašej dovolenky sme vám k dispozícii na SOS telefóne denne od 8:00 do 18:00. Pomôžeme vám so všetkým.
Otvorené vouchery: Pobyt si rezervujte u CK Zanzo čo najskôr po zakúpení voucheru na e‑maili info@zanzo.cz – pri rezervácii uveďte kód voucheru. Lebo využite priamu rezerváciu podľa voľných termínov. Po zakúpení si rezervujte termín v časti Moje nákupy / Vouchery na uplatnenie. Ak sa vybraný dátum nezobrazí v kalendári, nie je možné ho rezervovať.
Online termíny: Zakúpením voucheru je automaticky vytvorená zaväzná rezervácia termínu. Pre jeji dokončenie nám prosím pošlite na e‑mail info@ckzanzo.sk tyto informace:
mená a priezviská všetkých cestujúcich osôb
dátumy narodenia všetkých cestujúcich osôb
kódy všetkých voucherov
pri nesplnení vyššie uvedených podmienok voucher prepadá
V prípade individuálnych požiadaviek na typ izby či nastavenie iného počtu osôb, než umožňuje online rezervácia, kontaktujte kontaktujte zákaznícke oddelenie CK Zanzo od Zľavomatu na e‑maile info@ckzanzo.sk alebo telefóne +421 232 117 323.
Príplatok za deti či iné ďalšie osoby v izbe sa vypočíta automaticky počas rezervácie podľa vášho zadania.
Izba Deluxe:
1 dieťa do 5,9 rokov má pobyt zadarmo vr. stravy, bez nároku na lôžko. V prípade záujmu o prístelku alebo detskú postieľku uveďte túto požiadavku do poznámky a doplatok vo výške 500 Kč/prístelka či postieľka/noc uhradíte po príchode na recepcii.
Rodinný apartmán:
Až 2 deti do 11,9 rokov majú pobyt zadarmo vr. stravy, s nárokom na lôžko.
Všetky deti je vždy nutné zadať do objednávky, potom sa vám vypočíta konečná cena. Pokiaľ dieťa nebude zadané do objednávky, nevzniká mu nárok na pobyt.
Ubytovanie ponúka detské postieľky zdarma. Pri rezervácii termínu si potvrďte ich dostupnosť.
Rezerváciu môžete 7 dní pred začiatkom pobytu bezplatne zmeniť. Zmenu termínu je možné vykonať iba jedenkrát, a to výhradne cez zákaznícke oddelenie CK Zanzo od Zľavomatu na: info@ckzanzo.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 323. Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť.
V prípade zmeny rezervácie menej než 7 dní pred začiatkom pobytu, alebo v prípade, že sa na pobyt nedostavíte, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu.
Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať.
Pobyty bez termínu môžete v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty stornovať alebo po skončení platnosti voucheru refundovať podľa platných pravidiel.
Kúsok od Masarykovej stanice aj námestia Republiky
24 hodinové lístky na MHD zadarmo
Bezplatné parkovanie počas celého pobytu
Bohatý cestovný ruch, vynikajúca gastronómia a množstvo atrakcií – zavítajte do krásnej Prahy a nechajte sa unášať historickou atmosférou námestia, kultúrou či tradíciami.
Vychutnajte si dovolenku u našich západných susedov v 5* Prague Marriott Hoteli, ktorý sa nachádza v tesnej blízkosti historického centra Prahy, len kúsok od námestia Republiky a Masarykovej stanice. Čaká vás moderné ubytovanie v priestranných izbách s klimatizáciou, ale aj skvelá kuchyňa. A samozrejme obhliadka historických pamiatok či zábava v meste!
Tip: V cene balíčku máte 24-hodinové cestovné lístky na pražskú MHD, obdržíte ich na recepcii.
Izba Deluxe alebo rodinný apartmán
Zabývate sa v rodinnom apartmáne (50 m²) alebo dvojlôžkovej izbe Deluxe (27 m²) s klimatizáciou, plochou TV a samostatnou kúpeľňou. Ako v rozprávke sa budete cítiť aj vďaka luxusným matracom – vybrať si môžete manželskú posteľ, prípadne dve oddelené lôžka. Moderný dizajn dopĺňajú tiež dekorácie s lokálnymi motívmi.
kúpeľňa so sprchovým kútom, toaletou a fénom na vlasy
klimatizácia, TV aj telefón
bezplatné Wi‑Fi pripojenie
trezor, minibar
Dôležitá informácia: Fotografie v galérii sú ilustračné, jednotlivé typy izieb sa môžu dizajnovo líšiť.
Bohaté raňajky, popoludňajšie občerstvenie či brunch
Každé ráno na vás budú čakať raňajky z ponuky à la carte. Pri príprave jedál tu používajú najmä lokálne produkty – šéfkuchár David Rejhon kladie dôraz na poctivú remeselnú výrobu a starostlivo si vyberá suroviny od miestnych farmárov a dodávateľov potravín, ktorým dôveruje a dlhodobo s nimi spolupracuje.
Okrem raňajok sa raz počas pobytu tešte aj na popoludňajšie občerstvenie (kávu alebo čaj a pochúťky podľa šéfkuchára). Na ďalšie kulinárske špeciality máte 20% zľavu, tak neváhajte a zájdite do reštaurácie napríklad na večeru.