- Otvorený voucher: Využite možnosť priamej rezervácie podľa dostupných termínov. Po zakúpení si rezervujte termín online v sekcii Moje nákupy / Vouchery na uplatnenie. Prípadne si dostupnú kapacitu overte telefonicky alebo e‑mailom. Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č. +48 664 967 355 alebo e‑mailom na kontakt@tatrzanskiogrod.pl.
- Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru, meno a priezvisko, počet osôb a termín pobytu.
- Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
- Pomoc pri rezervácii: Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za Vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk.
- Online termíny: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
- Dobré vedieť: Vážení hostia, dovoľujeme si vás informovať, že naše zariadenie dodržiava štandardy na ochranu maloletých osôb uvedené v zákone z 28. júla 2023, ktorým sa mení zákon o rodine a opatrovníctve a niektoré ďalšie zákony (Zbierka zákonov z roku 2023, bod 1606). V dôsledku toho vás náš personál môže pri prihlásení požiadať o predloženie preukazu dieťaťa alebo iného dokladu potvrdzujúceho, že dospelá osoba má právo starať sa o dieťa v zariadení (povolenie rodičov alebo rozhodnutie súdu).
Upozornenie: V prípade, že budete potrebovať vystaviť faktúru, je potrebné poskytnúť hotelu fakturačné údaje vopred. Pri online termínoch napíšte požiadavku s údajmi do poznámky a v prípade otvoreného voucheru ich uveďte pri emailovej alebo telefonickej komunikácii.
Online termíny a otvorené vouchery:
Najneskôr 5 dní pred začiatkom pobytu je možné po dohode s ubytovacím zariadením:
- Zmeniť termín online rezervácie.
- Zmeniť termín rezervácie z otvoreného voucheru.
- Vymeniť voucher za tzv. otvorený voucher bez termínu.
- Vymeniť poukaz za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, kde ste si ho rezervovali.
Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte – Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní lehoty 5 dní pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321.
Online termíny: voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať.
Otvorené vouchery: voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Využite body zo zamestnaneckých programov. Na túto ponuku môžete využiť body týchto benefitných spoločností:
Ako funguje prevod benefitných bodov?
Vystavenie dokladu sa riadi legislatívou štátu, z ktorého poskytovateľ ubytovania pochádza. Na vystavenie dokladu sa teda dohodnite priamo s poskytovateľom ubytovania pred zakúpením voucheru. Po dohovore mu následne zašlite vaše fakturačné údaje.