Pôvodná ponuka už bohužiaľ vypršala. Prezrite si jej detaily alebo objavte ďalšiu.
Komfort a relax s výhľadom na Tatry len na skok do centra Zakopaného: neobmedzený wellness a polpenzia
Nenechajte si ujsť nové ponuky podniku Hotel Hyrny
Postrážime, aby vám už žiadna nová ponuka neutiekla.
Upozorniť na nové ponukyNenechajte si ujsť nové ponuky podniku Hotel Hyrny
Postrážime, aby vám už žiadna nová ponuka neutiekla.
Upozorniť na nové ponukyPrihlásením k odberu vyjadrujete súhlas s podmienkami použitiaZlavomat.sk. Prečítajte si taktiež informácie o tom, ako spracovávame osobné údaje.
Upozornenie nastavené
Podobné ponuky, z ktorých si určite vyberiete
Prehľad ponuky
Všetko najlepšie spokojnosť
Zobraziť všetky hodnotenia
Termín
V období do 20. 12. 2024 podľa dostupných kapacít. Termín si rezervujete sami.
Zmena rezervácie zdarma
Rezerváciu môžete bezplatne zmeniť 2 dni pred začiatkom pobytu.
Ubytovanie Zobraziť galérie Ubytovanie ponúka viac typov izieb, fotky dostupných izieb vám zobrazíme po vašej voľbe termínu a počtu osôb.
- Ubytovanie v komfortnej izbe
Strava: Raňajky
- Raňajky formou bufetu
Wellness
- Neobmedzený vstup do wellness
- Bazén
- Jacuzzi
- Sauna
Ostatné služby
- Fitness neobmedzene
Wi-Fi zadarmo
Obmedzenie
Voucher nie je možné využiť v termínoch: 28.03 – 02. 04., 30.04 – 05. 05., 30.05 – 02. 06., 28.06 – 01. 09. 2024
Upozornenie: V prípade, že budete potrebovať vystaviť faktúru, je potrebné poskytnúť hotelu fakturačné údaje vopred. Pri online termínoch napíšte požiadavku s údajmi do poznámky a v prípade otvoreného voucheru ich uveďte pri emailovej alebo telefonickej komunikácii.
Nevhodné pre osoby s obmedzenou schopnosťou pohybu.
- Otvorený voucher: Využite možnosť priamej rezervácie podľa dostupných termínov. Po zakúpení si rezervujte termín online v sekcii Moje nákupy / Vouchery na uplatnenie. Prípadne si dostupnú kapacitu overte telefonicky alebo e‑mailom. Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č. +48 18 201 55 75 alebo e‑mailom na recepcja@doms.com.pl.
- Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru, meno a priezvisko, počet osôb a termín pobytu.
- Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
- Pomoc pri rezervácii: Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na náš kontaktný formulár.
- Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
- V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
- Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojím domácim miláčikom.
Info k faktúram: Vystavovanie dokladu sa riadi legislatívou daného štátu. Pokiaľ potrebujete doklad vystaviť, kompletné informácie o fakturačných údajoch zašlite priamo hotelu, a to ihneď po zakúpení voucheru – v prípade online termínu do poľa pre poznámku, v prípade otvoreného voucheru prostredníctvom e‑mailu alebo telefonicky.
Upozornenie: Využitie jednotlivých služieb sa riadi platnými nariadeniami poľskej vlády. Odporúčame vopred sa informovať o možnosti ich využitia.
Príplatok za deti či iné ďalšie osoby v izbe sa vypočíta automaticky počas rezervácie podľa vášho zadania.
Miestny poplatok: 2 PLN/osoba/noc
- Domáci maznáčikovia: 30PLN/noc
- Wi‑Fi zadarmo
- Parkovanie: 35pln/noc (parkovanie pri objekte) (750m od objektu – 15 PLN/deň – platí sa na mieste na recepcii Vzhľadom na obmedzený počet parkovacích miest zariadenie negarantuje ich dostupnosť pre každého hosťa. Parkovacie miesto je garantované po predchádzajúcej telefonickej rezervácii.)
Najneskôr 2 dni pred dátumom nástupu je možné jedenkrát:
- zmeniť termín pobytu prihlásením sa do svojho účtu v časti „Moje nákupy“. Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť priamo v ubytovacom zariadení.
- vymeniť rezerváciu za tzv. pobyt bez termínu, pričom možnosti využitia sa riadia pôvodnými podmienkami pobytového voucheru. Pre využitie tejto možnosti kontaktujte zákaznícke centrum Zľavomatu.
- alebo vymeniť rezerváciu za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste si pobyt rezervovali. Pre využitie tejto možnosti kontaktujte zákaznícke centrum Zľavomatu.
V prípade zrušenia rezervácie menej než 2 dni pred začiatkom pobytu alebo v prípade nedostavenia sa na pobyt voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať. Pobyty bez termínu je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty alebo refundovať po skončení platnosti voucherov podľa platných pravidiel.
Zákaznícke centrum Zľavomatu: podpora@zlavomat.sk alebo tel. číslo: +421 232 117 321.
Využite body zo zamestnaneckých programov. Na túto ponuku môžete využiť body týchto benefitných spoločností:
- Benefit Plus – previesť body
Ako funguje prevod benefitných bodov?
Vystavenie dokladu sa riadi legislatívou štátu, z ktorého poskytovateľ ubytovania pochádza. Na vystavenie dokladu sa teda dohodnite priamo s poskytovateľom ubytovania pred zakúpením voucheru. Po dohovore mu následne zašlite vaše fakturačné údaje.
Termín
V období do 20. 12. 2024 podľa dostupných kapacít. Termín si rezervujete sami.
Zmena rezervácie zdarma
Rezerváciu môžete bezplatne zmeniť 2 dni pred začiatkom pobytu.
Ubytovanie Zobraziť galérie Ubytovanie ponúka viac typov izieb, fotky dostupných izieb vám zobrazíme po vašej voľbe termínu a počtu osôb.
- Ubytovanie v komfortnej izbe
Strava: Polpenzia
- Raňajky a večere formou bufetu alebo servírované
Wellness
- Neobmedzený vstup do wellness
- Bazén
- Jacuzzi
- Sauna
Ostatné služby
- Fitness neobmedzene
Wi-Fi zadarmo
Obmedzenie
Voucher nie je možné využiť v termínoch: 28.03 – 02. 04., 30.04 – 05. 05., 30.05 – 02. 06., 28. 06. – 01. 09. 2024
Upozornenie: V prípade, že budete potrebovať vystaviť faktúru, je potrebné poskytnúť hotelu fakturačné údaje vopred. Pri online termínoch napíšte požiadavku s údajmi do poznámky a v prípade otvoreného voucheru ich uveďte pri emailovej alebo telefonickej komunikácii.
Nevhodné pre osoby s obmedzenou schopnosťou pohybu.
- Otvorený voucher: Využite možnosť priamej rezervácie podľa dostupných termínov. Po zakúpení si rezervujte termín online v sekcii Moje nákupy / Vouchery na uplatnenie. Prípadne si dostupnú kapacitu overte telefonicky alebo e‑mailom. Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č. +48 18 201 55 75 alebo e‑mailom na recepcja@doms.com.pl.
- Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru, meno a priezvisko, počet osôb a termín pobytu.
- Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
- Pomoc pri rezervácii: Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na náš kontaktný formulár.
- Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
- V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
- Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojím domácim miláčikom.
Info k faktúram: Vystavovanie dokladu sa riadi legislatívou daného štátu. Pokiaľ potrebujete doklad vystaviť, kompletné informácie o fakturačných údajoch zašlite priamo hotelu, a to ihneď po zakúpení voucheru – v prípade online termínu do poľa pre poznámku, v prípade otvoreného voucheru prostredníctvom e‑mailu alebo telefonicky.
Upozornenie: Využitie jednotlivých služieb sa riadi platnými nariadeniami poľskej vlády. Odporúčame vopred sa informovať o možnosti ich využitia.
Príplatok za deti či iné ďalšie osoby v izbe sa vypočíta automaticky počas rezervácie podľa vášho zadania.
Miestny poplatok: 2 PLN/osoba/noc
- Domáci maznáčikovia: 30PLN/noc
- Wi‑Fi zadarmo
- Parkovanie: 35pln/noc (parkovanie pri objekte) (750m od objektu – 15 PLN/deň – platí sa na mieste na recepcii Vzhľadom na obmedzený počet parkovacích miest zariadenie negarantuje ich dostupnosť pre každého hosťa. Parkovacie miesto je garantované po predchádzajúcej telefonickej rezervácii.)
Najneskôr 2 dni pred dátumom nástupu je možné jedenkrát:
- zmeniť termín pobytu prihlásením sa do svojho účtu v časti „Moje nákupy“. Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť priamo v ubytovacom zariadení.
- vymeniť rezerváciu za tzv. pobyt bez termínu, pričom možnosti využitia sa riadia pôvodnými podmienkami pobytového voucheru. Pre využitie tejto možnosti kontaktujte zákaznícke centrum Zľavomatu.
- alebo vymeniť rezerváciu za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste si pobyt rezervovali. Pre využitie tejto možnosti kontaktujte zákaznícke centrum Zľavomatu.
V prípade zrušenia rezervácie menej než 2 dni pred začiatkom pobytu alebo v prípade nedostavenia sa na pobyt voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať. Pobyty bez termínu je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty alebo refundovať po skončení platnosti voucherov podľa platných pravidiel.
Zákaznícke centrum Zľavomatu: podpora@zlavomat.sk alebo tel. číslo: +421 232 117 321.
Využite body zo zamestnaneckých programov. Na túto ponuku môžete využiť body týchto benefitných spoločností:
- Benefit Plus – previesť body
Ako funguje prevod benefitných bodov?
Vystavenie dokladu sa riadi legislatívou štátu, z ktorého poskytovateľ ubytovania pochádza. Na vystavenie dokladu sa teda dohodnite priamo s poskytovateľom ubytovania pred zakúpením voucheru. Po dohovore mu následne zašlite vaše fakturačné údaje.
DLHÁ PLATNOSŤ: Pobyt s raňajkami
Termín
V období do 20. 12. 2024 podľa dostupných kapacít. Termín si rezervujete sami.
Zmena rezervácie zdarma
Rezerváciu môžete bezplatne zmeniť 2 dni pred začiatkom pobytu.
Ubytovanie Zobraziť galérie Ubytovanie ponúka viac typov izieb, fotky dostupných izieb vám zobrazíme po vašej voľbe termínu a počtu osôb.
- Ubytovanie v komfortnej izbe
Strava: Raňajky
- Raňajky formou bufetu
Wellness
- Neobmedzený vstup do wellness
- Bazén
- Jacuzzi
- Sauna
Ostatné služby
- Fitness neobmedzene
Wi-Fi zadarmo
Obmedzenie
Voucher nie je možné využiť v termínoch: 28.03 – 02. 04., 30.04 – 05. 05., 30.05 – 02. 06. 2024.
Upozornenie: V prípade, že budete potrebovať vystaviť faktúru, je potrebné poskytnúť hotelu fakturačné údaje vopred. Pri online termínoch napíšte požiadavku s údajmi do poznámky a v prípade otvoreného voucheru ich uveďte pri emailovej alebo telefonickej komunikácii.
Obmedzenia pre vouchery bez termínu
Voucher nie je možné využiť v termínoch: 28.03 – 02. 04., 30.04 – 05. 05., 30.05 – 02. 06. 2024.
Nevhodné pre osoby s obmedzenou schopnosťou pohybu.
- Otvorený voucher: Využite možnosť priamej rezervácie podľa dostupných termínov. Po zakúpení si rezervujte termín online v sekcii Moje nákupy / Vouchery na uplatnenie. Prípadne si dostupnú kapacitu overte telefonicky alebo e‑mailom. Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č. +48 18 201 55 75 alebo e‑mailom na recepcja@doms.com.pl.
- Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru, meno a priezvisko, počet osôb a termín pobytu.
- Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
- Pomoc pri rezervácii: Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na náš kontaktný formulár.
- Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
- V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
- Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojím domácim miláčikom.
Info k faktúram: Vystavovanie dokladu sa riadi legislatívou daného štátu. Pokiaľ potrebujete doklad vystaviť, kompletné informácie o fakturačných údajoch zašlite priamo hotelu, a to ihneď po zakúpení voucheru – v prípade online termínu do poľa pre poznámku, v prípade otvoreného voucheru prostredníctvom e‑mailu alebo telefonicky.
Upozornenie: Využitie jednotlivých služieb sa riadi platnými nariadeniami poľskej vlády. Odporúčame vopred sa informovať o možnosti ich využitia.
Príplatok za deti či iné ďalšie osoby v izbe sa vypočíta automaticky počas rezervácie podľa vášho zadania.
Miestny poplatok: 2 PLN/osoba/noc
- Domáci maznáčikovia: 30PLN/noc
- Wi‑Fi zadarmo
- Parkovanie: 35pln/noc (parkovanie pri objekte) (750m od objektu – 15 PLN/deň – platí sa na mieste na recepcii Vzhľadom na obmedzený počet parkovacích miest zariadenie negarantuje ich dostupnosť pre každého hosťa. Parkovacie miesto je garantované po predchádzajúcej telefonickej rezervácii.)
Najneskôr 2 dni pred dátumom nástupu je možné jedenkrát:
- zmeniť termín pobytu prihlásením sa do svojho účtu v časti „Moje nákupy“. Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť priamo v ubytovacom zariadení.
- vymeniť rezerváciu za tzv. pobyt bez termínu, pričom možnosti využitia sa riadia pôvodnými podmienkami pobytového voucheru. Pre využitie tejto možnosti kontaktujte zákaznícke centrum Zľavomatu.
- alebo vymeniť rezerváciu za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste si pobyt rezervovali. Pre využitie tejto možnosti kontaktujte zákaznícke centrum Zľavomatu.
V prípade zrušenia rezervácie menej než 2 dni pred začiatkom pobytu alebo v prípade nedostavenia sa na pobyt voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať. Pobyty bez termínu je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty alebo refundovať po skončení platnosti voucherov podľa platných pravidiel.
Zákaznícke centrum Zľavomatu: podpora@zlavomat.sk alebo tel. číslo: +421 232 117 321.
Využite body zo zamestnaneckých programov. Na túto ponuku môžete využiť body týchto benefitných spoločností:
- Benefit Plus – previesť body
Ako funguje prevod benefitných bodov?
Vystavenie dokladu sa riadi legislatívou štátu, z ktorého poskytovateľ ubytovania pochádza. Na vystavenie dokladu sa teda dohodnite priamo s poskytovateľom ubytovania pred zakúpením voucheru. Po dohovore mu následne zašlite vaše fakturačné údaje.
DLHÁ PLATNOSŤ: Pobyt s polpenziou
Termín
V období do 20. 12. 2024 podľa dostupných kapacít. Termín si rezervujete sami.
Zmena rezervácie zdarma
Rezerváciu môžete bezplatne zmeniť 2 dni pred začiatkom pobytu.
Ubytovanie Zobraziť galérie Ubytovanie ponúka viac typov izieb, fotky dostupných izieb vám zobrazíme po vašej voľbe termínu a počtu osôb.
- Ubytovanie v komfortnej izbe
Strava: Polpenzia
- Raňajky a večere formou bufetu alebo servírované
Wellness
- Neobmedzený vstup do wellness
- Bazén
- Jacuzzi
- Sauna
Ostatné služby
- Fitness neobmedzene
Wi-Fi zadarmo
Obmedzenie
Voucher nie je možné využiť v termínoch: 28.03 – 02. 04., 30.04 – 05. 05., 30.05 – 02. 06. 2024
Upozornenie: V prípade, že budete potrebovať vystaviť faktúru, je potrebné poskytnúť hotelu fakturačné údaje vopred. Pri online termínoch napíšte požiadavku s údajmi do poznámky a v prípade otvoreného voucheru ich uveďte pri emailovej alebo telefonickej komunikácii.
Obmedzenia pre vouchery bez termínu
Voucher nie je možné využiť v termínoch: 28.03 – 02. 04., 30.04 – 05. 05., 30.05 – 02. 06. 2024
Nevhodné pre osoby s obmedzenou schopnosťou pohybu.
- Otvorený voucher: Využite možnosť priamej rezervácie podľa dostupných termínov. Po zakúpení si rezervujte termín online v sekcii Moje nákupy / Vouchery na uplatnenie. Prípadne si dostupnú kapacitu overte telefonicky alebo e‑mailom. Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č. +48 18 201 55 75 alebo e‑mailom na recepcja@doms.com.pl.
- Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru, meno a priezvisko, počet osôb a termín pobytu.
- Rezerváciu odporúčame riešiť v dostatočnom časovom predstihu.
- Pomoc pri rezervácii: Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na náš kontaktný formulár.
- Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
- V prípade, že budete potrebovať izbu s prístelkou, overte si jej dostupnosť telefonicky či e‑mailom pred zakúpením voucheru.
- Recepciu treba zároveň vopred informovať, pokiaľ sa na pobyt chystáte so svojím domácim miláčikom.
Info k faktúram: Vystavovanie dokladu sa riadi legislatívou daného štátu. Pokiaľ potrebujete doklad vystaviť, kompletné informácie o fakturačných údajoch zašlite priamo hotelu, a to ihneď po zakúpení voucheru – v prípade online termínu do poľa pre poznámku, v prípade otvoreného voucheru prostredníctvom e‑mailu alebo telefonicky.
Upozornenie: Využitie jednotlivých služieb sa riadi platnými nariadeniami poľskej vlády. Odporúčame vopred sa informovať o možnosti ich využitia.
Príplatok za deti či iné ďalšie osoby v izbe sa vypočíta automaticky počas rezervácie podľa vášho zadania.
Miestny poplatok: 2 PLN/osoba/noc
- Domáci maznáčikovia: 30PLN/noc
- Wi‑Fi zadarmo
- Parkovanie: 35pln/noc (parkovanie pri objekte) (750m od objektu – 15 PLN/deň – platí sa na mieste na recepcii Vzhľadom na obmedzený počet parkovacích miest zariadenie negarantuje ich dostupnosť pre každého hosťa. Parkovacie miesto je garantované po predchádzajúcej telefonickej rezervácii.)
Najneskôr 2 dni pred dátumom nástupu je možné jedenkrát:
- zmeniť termín pobytu prihlásením sa do svojho účtu v časti „Moje nákupy“. Pokiaľ je cena za nový termín pobytu vyššia, je potrebné cenový rozdiel doplatiť priamo v ubytovacom zariadení.
- vymeniť rezerváciu za tzv. pobyt bez termínu, pričom možnosti využitia sa riadia pôvodnými podmienkami pobytového voucheru. Pre využitie tejto možnosti kontaktujte zákaznícke centrum Zľavomatu.
- alebo vymeniť rezerváciu za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste si pobyt rezervovali. Pre využitie tejto možnosti kontaktujte zákaznícke centrum Zľavomatu.
V prípade zrušenia rezervácie menej než 2 dni pred začiatkom pobytu alebo v prípade nedostavenia sa na pobyt voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať. Pobyty bez termínu je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty alebo refundovať po skončení platnosti voucherov podľa platných pravidiel.
Zákaznícke centrum Zľavomatu: podpora@zlavomat.sk alebo tel. číslo: +421 232 117 321.
Využite body zo zamestnaneckých programov. Na túto ponuku môžete využiť body týchto benefitných spoločností:
- Benefit Plus – previesť body
Ako funguje prevod benefitných bodov?
Vystavenie dokladu sa riadi legislatívou štátu, z ktorého poskytovateľ ubytovania pochádza. Na vystavenie dokladu sa teda dohodnite priamo s poskytovateľom ubytovania pred zakúpením voucheru. Po dohovore mu následne zašlite vaše fakturačné údaje.
Zažite skutočný komfort a poriadny relax obklopení vašou rodinou a nádhernou horskou prírodou na úpätí poľských Tatier.
Strávte svoje voľné chvíle obklopení nádhernou horskou prírodou a s výhľadom na Tatry. Dovolenku plnú komfortu a pokoja ponúka poľské konferenčné a rekreačné centrum Hyrny. K pohodovej atmosfére prispieva určite aj veľká záhrada mimo ulice a neobmedzený wellness počas celého pobytu. Nehovoriac o tom, že vďaka jeho vynikajúcej polohe sa k najznámejším turistickým atrakciám Zakopaného hravo dostanete tiež pešo.
Pripravte sa na komfort
Na výber máte dvojlôžkovú izbu s balkónom, ktorá ponúka krásny výhľad na Tatry a dve samostatné postele (možnosť spojiť ich do manželskej postele), alebo dvojlôžkovú izbu s prístelkou v prípade, že vás na dovolenku pocestuje viac. Oba typy izieb sú vybavené šatníkom, písacím stolom, toaletným stolíkom so zrkadlom a stoličkami. Nechýba ani TV či bezplatné Wi‑Fi a bonusom je rýchlovarná kanvica s príslušenstvom na prípravu čaju i kávy ani minerálka na osvieženie. Samozrejmosťou je sprcha, fén, mydlo a uteráky, ktoré tiež nájdete v každej izbe.
Domácich miláčikov berte so sebou
Centrum Hyrny je skutočne pet friendly a na dovolenku spolu s vami pozýva aj vašich domácich miláčikov. Svojho psa či mačku nemusíte nechávať doma a ani mať starosti ako ho na mieste príjmu. Stačí uhradiť malý poplatok, dodržiavať niekoľko pravidiel a dovolenku si môžete užiť v skutočne kompletnom rodinnom kruhu.
Chutné jedlo a dokonalý relax
Môžete sa tešiť aj na polpenziu v miestnej reštaurácii, kde si potrpia na to, aby každý deň servírovali čerstvé a chutné jedlá. Raňajky a večere formou bufetu alebo servírované budú isto príjemným zážitkom. Každý hosť ocení aj neobmedzený vstup do wellness. Zaplávajte si v krytom bazéne, oddychujte v jacuzzi či saune alebo si za príplatok rezervujte masáž či špeciálnu procedúru. V ponuke nájdete širokú škálu zdravotných, relaxačných či rekreačných terapií a dokonca aj fyzioterapeutické procedúry.
Neobmedzené možnosti zábavy
Tí najmenší ocenia detské ihrisko a spolu s rodičmi si môžu zahrať biliard, pin-pong či stolný futbal. Centrum tiež ponúka možnosť si požičať bicykle alebo palice na Nordic Walking, ktoré sa hodia na výlety po okolí. Na neopakovateľné horské dobrodružstvá vás pozýva Kasprov vrch a hora Gubałówka. Krásne výhľady si pozriete z Chodníka korunami stromov. Mimoriadne lákavé sú aj neďaleké termálne kúpaliská – Termy Gorący Potok, Terma Bania a Termy Bukovina. Ujsť by ste nemali nechať ani samotné centrum Zakopaného, kde sa môžete poprechádzať po ulici Krupówki, ochutnať miestne špeciality v reštauráciách alebo prevetrať peňaženku v obchodoch. Mesto aj jeho okolie ponúkajú skutočne neobmedzené možnosti pre každý typ cestovateľa, inšpirovať sa môžete aj našimi skúsenosťami v článku o Zakopanom.