952 597
ľudí mesačne u nás hľadá služby, zážitky a tovar.
Dokážeme priviesť zákazníkov silným značkám aj novým firmám.
Miesto sľubov máme výsledky
Miesto sľubov máme výsledky
Nakúpilo u nás
už viac než
675 000
zákazníkov,
s priemernou útratou
43 €
za nákup.
S viac než
2 000
partnerskými
firmami,
3 000 000
predanými
vouchermi,
a 20 000 000 €
ročným obratom
sme najsilnejším a najstabilnejším
partnerom svojho druhu na trhu.
Vďaka nám ľudia objavujú zážitky, ktoré nikdy neskúsili, a podniky, o ktorých netušili.
Buďte pri tom a zažite nový rast svojho podnikania.
Dlhodobo s nami spolupracujú firmy ako:
a mnoho ďalších.
S nami už nevstupujete do rizikového sveta
mediálnej reklamy s vysokými nákladmi a bez jasných výsledkov.
Pri bežnej reklame platíte vopred a neviete, či vám prinesie zákazníkov.
U nás vidíte, koľko presne ľudí vás vďaka nám objavilo a tiež navštívilo.
Cena za naše služby
je vypočítaná vždy iba zákazníkmi, ktorých k vám privedieme.

Zľavomat pre nás v začiatkoch spolupráce znamenal novú marketingovú platformu s obrovským dosahom. Priniesol nových zákazníkov nielen z celého Slovenska, ale aj z Českej republiky a aj vďaka tomu Zľavomat patrí medzi našich dlhoročných stabilných partnerov.

Martin Čupka
riaditeľ Vodný park BEŠEŇOVÁ

20 % zákazníkov kupuje voucher ako darček
pre svojich najbližších a priateľov. Hľadajú preto vysokú kvalitu a tie najlepšie podniky.
Darčekový voucher je možné odoslať
v reprezentatívnom prevedení a luxusnom balení
bez zmienky o tom, kde bol zakúpený.
Tí, ktorí sú voucherom obdarovaní, potom majú tendenciu k ešte
vyššej útrate na mieste.
Kedy sme pre vás ideálnym partnerom?
  • Mám zabehnutú firmu a chcem zväčšiť zákaznícku základňu.
  • Mám malú firmu, o ktorej ľudia ešte nevedia.
  • Chcem, aby naša značka bola omnoho známejšia a získala si silné meno.
  • Uvádzam na trh novú spoločnosť alebo produkt a chcem zistiť, či osloví aj ďalších potenciálnych zákazníkov.
  • Potrebujem priviesť klientov v období slabšej sezóny alebo v menej vyťažené prevádzkové hodiny.
  • Cítim príležitosť použiť Zlavomat.sk ako ďalší predajný kanál.
  • Chcem osloviť novú cieľovú skupinu zákazníkov.
  • Chcem využívaním voľných kapacít pre zľavové ponuky pokryť svoje fixné náklady a tým významne navýšiť výsledný zisk.
Vaše ciele spoločne preberieme a nastavíme podľa nich ponuku tak, aby pre vás mala maximálny prínos.
Baťa: Pol milióna oslovených zákazníkov a 3000 nákupov
Bau Holding: Ako sme začali predávať reality. Ako prví na svete.
EXIsport - Zľavomat ako úspešný predajný kanál
Gino Paradise Bešeňová – 22 tisíc zákazníkov za 17 dní
Už polovica z našich
5 915 partnerov
Už polovica z našich 5 915 partnerov
s nami spolupracuje dlhodobo, pretože si overili, že vďaka tomu
zo svojho podnikania ťažia maximum.
s nami spolupracuje dlhodobo, pretože si overili,
že vďaka tomu zo svojho podnikania ťažia maximum.

V minulosti hotel stratil vďaka mnohým rokom svoje dobré meno a momentálne po zmene majiteľov chytá hotel nový dych a naberá krajší smer. Vďaka Zľavomatu a jeho dobrej reklame v TV a pružnej promo na sociálnych sieťach sa dostáva hotel do povedomia verejnosti omnoho rýchlejšie. Nový život v Hoteli pod Zámkom už zažilo niekoľko hostí prostredníctvom Zľavomatu a samozrejme super služieb hotela, ktoré stále napredujú. Veríme, že práve v tých slabších obdobiach bude Zľavomat prínosom aj naďalej.

Veronika Obuchowiczová
General Manager Hotel pod Zámkom

Návštevníci na našu stránku smerujú zo všetkých regiónov:
Počet návštev za týždeň
Počet fanúšikov na Facebooku
Bratislava230 000167 000
Košice105 00012 500
Prešov13 0005 800
Banská Bystrica18 0007 600
Trnava20 0004 000
Trenčín17 0003 200
Žilina30 0008 500
Nitra18 0002 700
Zaznamenávame 600 000 návštev za týždeň.
Uverejňujeme až
100 nových ponúk denne naprieč celou SR.
Health Services – ako rozbehnúť podnikanie so Zľavomatom
Ako sme Slovenskej plavbe a prístavom priniesli nových zákazníkov
Ako 3F zoperovali 336 očí našich zákazníkov

Pre spoluprácu so Zľavomatom sme sa rozhodli na základe skúseností z minulosti. Pre nepriaznivé počasie na začiatku plavebnej sezóny sme hľadali vhodný spôsob informovania verejnosti, že plavebná sezóna sa už  začala.  Spolupráca so Zľavomatom bola šťastnou voľbou.

Marek Považan
Vice President Slovenská plavba a prístavy – lodná osobná doprava, a.s.

Ako partnerstvo s nami funguje?
  1. Naši poradcovia s vami do 3 pracovných dní zostavia ponuku tak, aby
    smerovala k naplneniu vašich cieľov a potrieb.
    Získate prehľad o svojich silných stránkach a ďalších možnostiach na trhu.
    Počet voucherov si stanovíte sami podľa svojich kapacít.
  2. Tím kreatívnych textárov a skúsených grafikov
    v prípade potreby vylepší vašu ponuku tak, aby bola ešte lákavejšia.
  3. Ponuku prezentujeme na našom webe,
    ktorý denne navštívi až 80 000 ľudí,
    v e-mailoch,
    ktoré od nás záujemcovia odoberajú niekoľkokrát týždenne a užívateľom sa zobrazia
    aj v mobilnej aplikácii alebo ako notifikácia,
    pokiaľ sú v blízkosti vášho podniku.
  4. Tisíce ľudí denne
    sa dozvedajú o vašom podniku. Tí, ktorých vaša ponuka zaujme, nakupujú vouchery pre seba alebo ako darček pre blízkych a priateľov. Voucher môžu nechať zaslať
    v darčekovom balení
    bez zmienky o tom, kde bol zakúpený. Mnoho ponúk preposielajú priateľom či zdieľajú na sociálnych sieťach.
  5. Získavate nových zákazníkov a širšie povedomie o svojej značke.
    Uplatnenie voucheru je rovnako rýchle, ako keď zákazník platí bežnými metódami.
  6. Dobrými službami či zaujímavou ponukou priamo na mieste získavate šancu
    presvedčiť klientov, aby sa k vám vracali.
  7. Celú marketingovú akciu máte jednoducho pod kontrolou
    zo svojho mobilu či počítača.
  8. Vaši noví klienti o svojich dobrých skúsenostiach rozprávajú medzi priateľmi a v hodnoteniach na našich stránkach
    motivujú ďalších ľudí k nákupu.
  9. Spokojní klienti sa radi vracajú,
    vaše dobré meno sa šíri a ľudia už ľahko rozpoznávajú vašu značku.
  10. Peniaze vám posielame pravidelne 3× mesačne
    na základe toho, že zákazník službu využije a vy voucher uplatníte. Žiadne faktúry nám nevystavujete, marketingový poplatok je odpočítaný z tržieb automaticky.
Ako sa stanovuje marketingový poplatok?
Pri prezentácii svojho podnikania prostredníctvom našich služieb si môžete zvoliť jeden z troch plánov propagácie:
Až 30 000 oslovených užívateľov.
Veľkosť zásahu závisí predovšetkým od mesta, kde sa bude vaša ponuka zobrazovať.
Kde sa vaša akcia zobrazí?
  • Všetky ponuky a jednotlivé kategórie podľa typu akcie
  • E-mailové upozornenia Zľavomat Môj Ukážka
Marketingový poplatok z tržieb: 20 % bez DPH.
Máte záujem o individuálne podmienky propagácie? Zavolajte nám.

Spoluprácu so Zľavomatom môžeme z našich skúseností iba odporúčať, avšak až po vyskúšaní výhradnej spolupráce a plným marketingovým dosahom Zľavomatu sme maximálne využili potenciál tejto spolupráce a budeme pokračovať touto formou.

Ondrej Čuraj
riaditeľ Hotela Victoria

Máte ďalšie otázky?
Čo mám urobiť pre to, aby bola moja ponuka schválená?
Marketingový poplatok za propagačnú akciu: čo všetko za ňu dostanem a ako sa stanovuje?
Aký je náš zmluvný vzťah?
Kedy dostanem peniaze?
Aké sú moje najdôležitejšie povinnosti, pokiaľ u vás vytvorím akciu?
Ako presne zákazník uplatňuje voucher?
Čo sa stane, ak zákazník voucher nevyužije?
Pre našich partnerov máme celý tím ľudí,
ktorí sa starajú o vašu spokojnosť.
S ďalšími otázkami či návrhom ponuky sa na nás neváhajte obrátiť:
Volať môžete v pracovnej dobe
Po–Pi 9:00–17:00
 Ďakujeme, čoskoro vám zavoláme