Tovar nebol doručený, miesto neho prišiel mail, či máme tovar. Potom došiel mail, že sme odmietli prevziať tovar, čo nie je pravda a až o dva dni bol v schránke žltý doručovací lístok, i keď sme boli doma, nikto nezvonil a ani netelefonoval na kontaktné číslo. Po asi tretej mailovej komunikácii na vip.podpora@zlavomat.sk mi prišla odpoveď, že zľavomat nevie ovplyvniť doručovanie balíkov, čiže zákazník si zaplatí cez zľavomat doručenie a môže si ísť aj tak pre zásielku na poštu, lebo zľavomat nevie ovplyvniť doručovanie. Pýtam sa, prečo potom zľavomat nedá zákazníkovi možnosť vybrať si spôsob doručenia tovaru a dá mu iba jednu možnosť, ktorú ale nevie ovplyvniť. Podľa môjho názoru je to klamstvo a podvod voči zákazníkovi. Podotýkam, že uvedené , , nedoručenie, , sa nestalo prvý krát. Je to vrcholne neseriózne jednanie
Vyjadrenie partnera
Vydavateľstvo Maxim
Pred 4 rokmi
Pekny den,
velmi ma to ako vydavatela mrzi, ale ja na to nemam ziadny vplyv. Knizku dorucuje Slovenska posta, ja som ju vyexpedovala do 24 hodin. Verim, ze negativna skusenost nepokazi Vas zazitok z citania.
Vsetko dobre
Andrea Bercik
Vydavatelstvo Maxim