- klíma na izbe, čistota, OK matrac
– odporúčam: reštaurácia Nitriansky furmanský dvor (kvalitné domáce suroviny, skvelá obsluha, domáce čerstvé pečivo, ..), reštaurácia Milá Deva (skvelé jedlo, priestor, obsluha, koláčiky), milá kaviareň Kávaprevšetkých: Pražiareň pod Hradom.
– atrakcie: Ponitrianske múzeum – skvelá prednáška lektora o archeologických predmetoch; obchodné centrum Mlyny.
- najhoršia skúsenosť bola hotelová reštaurácia Charm (obsluha, špinavý stôl, zelenina v hl. jedle bola staršia / boli na nej hnedé časti, kuchár neochotný zameniť kur. mäso za krevety, nakoniec bolo kur. mäso nedovarené, ružové.. jedlo bolo na stole do 2–3 min. od objednania!!)
– hotel: starší socialistický hotel, fotky vôbec nezodpovedajú realite! Z izby výhľad na ulicu a zničenú budovu. V časti, kde boli raňajky bol zničený deravý strop.
– raňajky: 1 druh šunka, 1 druh syr, nejaká zelenina, lekvár, kaiserky, jogurt, piškóty, kapsulová káva, praženica, vajíčka na tvrdo, párky (k dispozícii bolo len 9 stolov, nemali sme si kde sadnúť, čašník bol nepríjemný, lebo sme sa opýtali či nemajú iný stôl a on nestíhal), lepkavá podlaha, omrvinky a mastné fľaky na stoloch.
– izba: rovno nad dverami do našej izby bol reprák (hudba nás rušila, hrala nahlas až do 21:45 h.)
– Nitriansky hrad: mali sme veľké očakávania, ale je to vlastne len katedrála s vežou a náboženské múzeum, sprievodca na „veľký okruh“ absolútne nepripravený, s papiermi v ruke, nevedel to ani prečítať, splietal, mýlil sa, mal z toho srandu, ..
– mesto: socialistické ulice, prázdne terasy, zatvorené predajne, ošarpané budovy, na hrade žiadni turisti.
Vyjadrenie podniku
Pred 5 mesiacmi
Vážený hosť,
ďakujeme za váš podrobný feedback. Mrzí nás, že váš pobyt v našom hoteli nesplnil vaše očakávania.
Naše izby sú vybavené klimatizáciou, dbáme na čistotu a snažíme sa hosťom zabezpečiť čo najpohodlnejší spánok. Je pravda, že hotel je staršej výstavby, avšak pravidelne prechádza údržbou a postupnými vylepšeniami.
Čo sa týka našej reštaurácie, ospravedlňujeme sa, ak ste nemali pozitívnu skúsenosť. Kvalita jedla a obsluhy je pre nás dôležitá a vaša spätná väzba nám pomôže v ďalšom zlepšovaní služieb.
Raňajkový priestor má obmedzenú kapacitu, no snažíme sa, aby hostia mali dostatočný výber jedál. Čistota a správanie personálu sú pre nás prioritou a vašu skúsenosť budeme interné riešiť.
Pokiaľ ide o výhľad z izby, lokalita hotela v centre mesta prináša rôzne scenérie, no poskytuje aj výhodnú dostupnosť k atrakciám, ktoré ste spomenuli.
Ďakujeme za tipy na reštaurácie a atrakcie v okolí, veríme, že každý návštevník si nájde v meste niečo, čo ho zaujme. Vaše podnety berieme vážne a budeme sa nimi zaoberať.
S pozdravom,
Manažér hotela