Jediné plus bola lokalita a blízkosť do centra.
Je uvedené parkovanie 18€ no stojí 20€ a veľmi zle sa parkuje, je tam veľmi úzky priestor. Ďalšie je písané, že je Chuck out do 12-tej , ale v hoteli Vám povedia do 11-tej. V izbe síce menia uteráky, dopĺňa sa chladnička a kozmetika, ale je tam špinavá dlážka, záchod smrdel a kúpeľňa bola špinavá s plesňou, žiaľ sú tu ešte medzeri. Raňajky sú naozaj slabé, iba parky, chlieb vo vajíčku, jogurt, trošku ovocia a dva druhy džemov. Keď chcete šunku, sýr, vajíčka, tak si to musíte zaplatiť. V každom prípade sme každý deň odchádzali po raňajkách a vrátili sa večer prespať, pobyt sme si napriek všetkému užili.
Vyjadrenie podniku
Pred 9 mesiacmi
milá Petra,
Ďakujeme, že ste sa s nami podelili o podrobnú spätnú väzbu. Sme radi, že naša poloha a blízkosť centra mesta boli pozitívnym aspektom vášho pobytu a že ste si mohli užiť čas v meste.
Je nám však úprimne ľúto, že sme sa dozvedeli o viacerých nepríjemnostiach, ktorým ste počas svojho pobytu čelili. Úprimne sa ospravedlňujeme za nezrovnalosti v poplatkoch za parkovanie, problémy s parkovacím miestom a kolidujúce časy odhlásenia. Chápeme, aké frustrujúce môžu byť tieto problémy, a preto našu komunikáciu skontrolujeme, aby sme zaistili jasnosť a presnosť.
Je nám tiež ľúto, že máte problémy s čistotou vo vašej izbe a raňajky, ktoré nespĺňajú vaše očakávania. To neodráža štandard služieb, ktoré sa snažíme poskytovať, a tieto obavy budeme riešiť priamo s našimi upratovacími a stravovacími tímami, aby sme takýmto prípadom v budúcnosti zabránili.
Vážime si vašu úprimnosť a sme vďační, že aj napriek výzvam ste si pobyt užili. Dúfame, že zvážite, či nám dáte ďalšiu príležitosť poskytnúť vám oveľa lepší zážitok.
Odpoveď bola strojovo přeložená.
Zobraziť originál (v angličtine)
Dear Petra,
Thank you for sharing your detailed feedback with us. We’re pleased to hear that our location and proximity to the city center were a positive aspect of your stay and that you were able to enjoy your time in the city.
However, we are genuinely sorry to learn about the multiple inconveniences you faced during your stay. We sincerely apologize for the discrepancies in parking fees, the challenges with parking space, and the conflicting check-out times. We understand how frustrating these issues can be, and we will review our communications to ensure clarity and accuracy moving forward.
We’re also sorry to hear about the cleanliness issues in your room and the breakfast not meeting your expectations. This does not reflect the standard of service we aim to provide, and we’ll be addressing these concerns directly with our housekeeping and dining teams to prevent such occurrences in the future.
We appreciate your honesty and are grateful that despite the challenges, you were still able to enjoy your stay. We hope you will consider giving us another opportunity to provide you with a much-improved experience.