Chvalim kuchara a obsluhu v restauracii
V tomto hotely sme uz boli niekolkokrat, boli sme spokojni, preto sme ocakavali ze aj teraz bude nas oddych v tomto hotely bezproblemovy. No tentokrat to bolo od zaciatku az do konca veeelmi zle. Po prichode aj ked obsadenost hotela bola na takmer 25 % na izbe neboli toaletne potreby, internet na nasej izbe nefungoval pocas celeho pobytu kedze nam na recepcii nedali heslo s tym ze Wi‑Fi nefunguje , co nebola pravda pretoze az v posledny den ked sme odchadzali domov nam heslo bolo poskytnute, v skrini pre oboch boli iba dva ramienka, ziaden zupan na izbe ako je pisane vo Vasej ponuke, dalej v kupelni nesiel susic, ktory potom na druhy den opravili a isiel napriamo a k televizii sme museli si ist pytat ovladac na recepciu. Predposledny den nam vypli uplne televiziu nesiel ziaden program , po upozorneni z recepcii zapli.
No a gol vsetkeho, hotela hodneho 4 hviezdiciek bol premrsteny ucet za parkovne, dan z ubytovania a drinky konzumovane pri veceri. Mimochodom Vy uvadzate nespravne udaje o priplatkoch za parkovanie Vy uvadzate sumu 1250 huf no hotel si uctuje 1500 huf. Takze po tejto zmene sme mali platit sumu 12140 huf( parkovne 4500, drinky 4100, tax 3540) ale fakturovana suma bola 39 391 huf rozdiel neuveritelnych cca 72 Eur.
Toto nie je omyl, ale bohapuste okradanie klientov. Kedze sme platili kartou ziadali sme o okamzite storno no jasne predtym sme vsetko museli reklamovat , zaplatit este spravnu ciastku a dufat, ze z uctu stiahne naozaj tu spravnu ciastku.
Tak takto koncil oddych pre 70 rocnych dochodcov zo Slovenska za jedine slovicko sorry. Ved to je hodne na kompenzaciu za taketo sluzby a stresy. Takze ak by sme neboli ostraziti mohli nas okradnut o cc 72 eur to je uz fakt hamba za ten stres, ktory sme tam museli prezivat.
Neprajeme to nikomu takyto oddych a najma v tomto hotely ak nechce nikto skoncit so zdravotnymi problemami.
Vasi nespokojni klienti
Vyjadrenie podniku
Pred 2 rokmi
"Vážená pani Jozefína Soroková!
S poľutovaním čítame Vaše hodnotenie, na ktoré sa snažíme zareagovať a odpovedať na všetky Vaše podnety.
Kvôli chybe u poskytovateľa internetu a televízie nám nefungovalo internetové pripojenie. Počas Vášho pobytu nám to hlásilo viacero hostí. Za vyskytnuté nepríjemnosti sa ospravedlňujeme, ale za výpadok služby došlo z dôvodov, ktoré sme nemohli ovplyvniť. Chýbajúce toaletné potreby a diaľkový ovládač od televízora okamžite napravil kolega na recepcii. V našom hoteli je možné využívať WI-FI pripojenie aj bez hesla, len v priestoroch Lobby je potrebné použiť heslo, ktoré Vám kolega na recepcii obratom aj poskytol.
Našich zákazníkov vždy informujeme o zmenách našich poplatkov, vrátane poplatkov za parkovanie, na všetkých internetových portáloch.
Chceli by sme sa ospravedlniť za zle vystavenú faktúru, ale recepčný začal okamžite konať, ako ste si všimli nesprávnu sumu, a v ten istý deň taktiež inicioval vrátenie peňazí. Cieľom kolegu nebolo Vás "okradnúť", bola to chybná fakturácia spôsobená jednoduchou ľudskou chybou, za ktorú sa kolega - ako ste napísali - ospravedlnil.
Ospravedlňujeme sa, nakoľko chápeme nepríjemnú situáciu, ktorá nastala počas Vášho pobytu. Vo všetkých prípadoch náš personál hotela reagoval primerane, rýchlo a presne na vzniknuté situácie.
Dúfame, že aj nabudúce si vyberiete nás, ako doteraz a sme Vám k dispozícii.
S pozdravom:
Hotel Aurum Family"
Odpoveď bola strojovo přeložená.
Zobraziť originál (v maďarčine)
„Vážená pani Jozefína Soroková!
S poľutovaním čítame Vaše hodnotenie, na ktoré sa snažíme zareagovať a odpovedať na všetky Vaše podnety.
Kvôli chybe u poskytovateľa internetu a televízie nám nefungovalo internetové pripojenie. Počas Vášho pobytu nám to hlásilo viacero hostí. Za vyskytnuté nepríjemnosti sa ospravedlňujeme, ale za výpadok služby došlo z dôvodov, ktoré sme nemohli ovplyvniť. Chýbajúce toaletné potreby a diaľkový ovládač od televízora okamžite napravil kolega na recepcií. V našom hoteli je možné využívať WI-FI pripojenie aj bez hesla, len v priestoroch Lobby je potrebné použiť heslo, ktoré Vám kolega na recepcií obratom aj poskytol.
Našich zákazníkov vždy informujeme o zmenách našich poplatkov, vrátane poplatkov za parkovanie, na všetkých internetových portáloch.
Chceli by sme sa ospravedlniť za zle vystavenú faktúru, ale recepčný začal okamžite konať, ako ste si všimli nesprávnu sumu, a v ten istý deň taktiež inicioval vrátenie peňazí. Cieľom kolegu nebolo Vás "okradnúť", bola to chybná fakturácia spôsobená jednoduchou ľudskou chybou, za ktorú sa kolega - ako ste napísali - ospravedlnil.
Ospravedlňujeme sa, nakoľko chápeme nepríjemnú situáciu, ktorá nastala počas Vášho pobytu. Vo všetkých prípadoch personál nášho hotela reagoval primerane, rýchlo a presne na vzniknuté situácie.
Dúfame, že aj nabudúce si vyberiete nás, ako doteraz a sme Vám k dispozícii.
S pozdravom:
Hotel Aurum Family"