- Otvorený voucher: Využite možnosť priamej rezervácie podľa dostupných termínov. Po zakúpení si rezervujte termín online v sekcii Moje nákupy / Vouchery na uplatnenie. Prípadne si dostupnú kapacitu overte telefonicky alebo e‑mailom. Overenie dostupných kapacít a rezervácie vopred na tel. č. +421 948 633 514 alebo e‑mailom na amosrecepcia@gmail.com
- Pri rezervácii je potrebné nahlásiť kód voucheru, meno a priezvisko, počet osôb a termín pobytu.
- Online termín: Zakúpením voucheru vykonáte zároveň záväznú rezerváciu. (Nie je potrebné sa informovať v hoteli o dostupnosti. Pre definitívnu platnosť vašej rezervácie je potrebné voucher uhradiť).
Príspevok na rekreáciu: Pre účely získania príspevku na rekreáciu vám bude vystavený doklad o zaplatení a absolvovaní pobytu, ktorý spĺňa náležitosti dokladu pre účely využitia príspevku na rekreáciu (mená ubytovaných osôb, termín pobytu a suma). V prípade záujmu o vystavenie dokladu, zvoľte túto možnosť v košíku pri vytváraní objednávky. Doklad bude automaticky vygenerovaný a elektronicky zaslaný Zľavomatom po ukončení vášho pobytu alebo si doklad následne stiahnete z vášho zákazníckeho účtu.
- Upozornenie: Príspevok na rekreáciu je možné využiť len pri pobytoch na min. 2 noci v ubytovacích zariadeniach na území Slovenskej republiky.
Príplatok za deti či iné ďalšie osoby v izbe sa vypočíta automaticky počas rezervácie podľa vášho zadania.
- Ubytovanie ponúka detské postieľky zdarma. Pri rezervácii termínu si potvrďte ich dostupnosť.
Miestny rekreačný poplatok 2,50 €/osoba/noc nie je zahrnutý v cene, hradí sa na mieste
- Domáci maznáčikovia nie sú povolení
- Wi‑Fi zadarmo
- Parkovanie zadarmo (Parkovisko sa nachádza v tesnej blízkosti hotela na ulici Garbiarska 1. Pred samotným parkovaním je potrebné kontaktovať recepciu hotela na tel. čísle +421 948 633 514 pre otvorenie prístupovej brány.)
Príplatky za deti
Online termíny a otvorené vouchery:
Najneskôr 2 dni pred začiatkom pobytu je možné po dohode s ubytovacím zariadením:
- Zmeniť termín online rezervácie.
- Zmeniť termín rezervácie z otvoreného voucheru.
- Vymeniť voucher za tzv. otvorený voucher bez termínu.
- Vymeniť poukaz za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, kde ste si ho rezervovali.
Aktuálnu platnosť voucheru vidíte vo svojom účte – Moje nákupy, prípadne si ju skontrolujete vo vyhľadávači zadaním kódu voucheru. Pri nedodržaní lehoty 2 dni pred nástupom na pobyt, príp. v prípade nedostavenia sa na pobyt, voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pre zmenu prosím kontaktujte zákaznícke oddelenie adrese www.zlavomat.sk/kontakt či telefóne +421 232 117 321.
Online termíny: voucher zakúpený na konkrétny termín pobytu nie je možné refundovať.
Otvorené vouchery: voucher je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty od zakúpenia.
Využite body zo zamestnaneckých programov. Na túto ponuku môžete využiť body týchto benefitných spoločností:
Ako funguje prevod benefitných bodov?