Online termíny: Zakúpením voucheru je automaticky vytvorená záväzná rezervácia termínu, hotel už nie je potrebné viac kontaktovať.
Otvorený voucher: Využite možnosť priamej rezervácie podľa dostupných termínov. Po zakúpení si rezervujte termín online v sekcii Moje nákupy / Vouchery na uplatnenie.
Pomoc pri rezervácii: Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za Vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk.
Info k faktúram: Vystavovanie dokladu sa riadi legislatívou daného štátu. Pokiaľ potrebujete doklad vystaviť, kompletné informácie o fakturačných údajoch zašlite priamo hotelu, a to ihneď po zakúpení voucheru.
Pre zmenu termínu kontaktujte zákaznícke centrum na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Najneskôr 2 dni pred dátumom nástupu je možné jedenkrát:
zmeniť termín pobytu
alebo vymeniť rezerváciu za tzv. pobyt bez termínu, pričom možnosti využitia sa riadia pôvodnými podmienkami pobytového voucheru
alebo vymeniť rezerváciu za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste si pobyt rezervovali.
V prípade zrušenia rezervácie menej než 2 dni pred začiatkom pobytu alebo v prípade nedostavenia sa na pobyt voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať. Pobyty bez termínu je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty alebo refundovať po skončení platnosti voucherov.
Vystavenie dokladu sa riadi legislatívou štátu, z ktorého poskytovateľ ubytovania pochádza. Na vystavenie dokladu sa teda dohodnite priamo s poskytovateľom ubytovania pred zakúpením voucheru. Po dohovore mu následne zašlite vaše fakturačné údaje.
Online termíny: Zakúpením voucheru je automaticky vytvorená záväzná rezervácia termínu, hotel už nie je potrebné viac kontaktovať.
Otvorený voucher: Využite možnosť priamej rezervácie podľa dostupných termínov. Po zakúpení si rezervujte termín online v sekcii Moje nákupy / Vouchery na uplatnenie.
Pomoc pri rezervácii: Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za Vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk.
Info k faktúram: Vystavovanie dokladu sa riadi legislatívou daného štátu. Pokiaľ potrebujete doklad vystaviť, kompletné informácie o fakturačných údajoch zašlite priamo hotelu, a to ihneď po zakúpení voucheru.
Pre zmenu termínu kontaktujte zákaznícke centrum na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Najneskôr 2 dni pred dátumom nástupu je možné jedenkrát:
zmeniť termín pobytu
alebo vymeniť rezerváciu za tzv. pobyt bez termínu, pričom možnosti využitia sa riadia pôvodnými podmienkami pobytového voucheru
alebo vymeniť rezerváciu za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste si pobyt rezervovali.
V prípade zrušenia rezervácie menej než 2 dni pred začiatkom pobytu alebo v prípade nedostavenia sa na pobyt voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať. Pobyty bez termínu je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty alebo refundovať po skončení platnosti voucherov.
Vystavenie dokladu sa riadi legislatívou štátu, z ktorého poskytovateľ ubytovania pochádza. Na vystavenie dokladu sa teda dohodnite priamo s poskytovateľom ubytovania pred zakúpením voucheru. Po dohovore mu následne zašlite vaše fakturačné údaje.
Online termíny: Zakúpením voucheru je automaticky vytvorená záväzná rezervácia termínu, hotel už nie je potrebné viac kontaktovať.
Otvorený voucher: Využite možnosť priamej rezervácie podľa dostupných termínov. Po zakúpení si rezervujte termín online v sekcii Moje nákupy / Vouchery na uplatnenie.
Pomoc pri rezervácii: Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za Vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk.
Info k faktúram: Vystavovanie dokladu sa riadi legislatívou daného štátu. Pokiaľ potrebujete doklad vystaviť, kompletné informácie o fakturačných údajoch zašlite priamo hotelu, a to ihneď po zakúpení voucheru.
Pre zmenu termínu kontaktujte zákaznícke centrum na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Najneskôr 2 dni pred dátumom nástupu je možné jedenkrát:
zmeniť termín pobytu
alebo vymeniť rezerváciu za tzv. pobyt bez termínu, pričom možnosti využitia sa riadia pôvodnými podmienkami pobytového voucheru
alebo vymeniť rezerváciu za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste si pobyt rezervovali.
V prípade zrušenia rezervácie menej než 2 dni pred začiatkom pobytu alebo v prípade nedostavenia sa na pobyt voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať. Pobyty bez termínu je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty alebo refundovať po skončení platnosti voucherov.
Vystavenie dokladu sa riadi legislatívou štátu, z ktorého poskytovateľ ubytovania pochádza. Na vystavenie dokladu sa teda dohodnite priamo s poskytovateľom ubytovania pred zakúpením voucheru. Po dohovore mu následne zašlite vaše fakturačné údaje.
Online termíny: Zakúpením voucheru je automaticky vytvorená záväzná rezervácia termínu, hotel už nie je potrebné viac kontaktovať.
Otvorený voucher: Využite možnosť priamej rezervácie podľa dostupných termínov. Po zakúpení si rezervujte termín online v sekcii Moje nákupy / Vouchery na uplatnenie.
Pomoc pri rezervácii: Rezervácia prebieha v cudzom jazyku, pokiaľ máte s rezerváciou ťažkosti, radi ju urobíme za Vás, zašlite nám názov hotela s preferovaným termínom na podpora@zlavomat.sk.
Info k faktúram: Vystavovanie dokladu sa riadi legislatívou daného štátu. Pokiaľ potrebujete doklad vystaviť, kompletné informácie o fakturačných údajoch zašlite priamo hotelu, a to ihneď po zakúpení voucheru.
Pre zmenu termínu kontaktujte zákaznícke centrum na: podpora@zlavomat.sk alebo na tel. čísle: +421 232 117 321. Najneskôr 2 dni pred dátumom nástupu je možné jedenkrát:
zmeniť termín pobytu
alebo vymeniť rezerváciu za tzv. pobyt bez termínu, pričom možnosti využitia sa riadia pôvodnými podmienkami pobytového voucheru
alebo vymeniť rezerváciu za kredity na nákup služieb v ubytovacom zariadení, v ktorom ste si pobyt rezervovali.
V prípade zrušenia rezervácie menej než 2 dni pred začiatkom pobytu alebo v prípade nedostavenia sa na pobyt voucher prepadá v plnej výške bez nároku na refundáciu. Pobyt s už rezervovaným termínom nie je možné stornovať ani refundovať. Pobyty bez termínu je možné stornovať v rámci zákonnej 14-dňovej lehoty alebo refundovať po skončení platnosti voucherov.
Vystavenie dokladu sa riadi legislatívou štátu, z ktorého poskytovateľ ubytovania pochádza. Na vystavenie dokladu sa teda dohodnite priamo s poskytovateľom ubytovania pred zakúpením voucheru. Po dohovore mu následne zašlite vaše fakturačné údaje.
od 440,00 €
od 440,00 €
Ukončené
Jedinečné miesto s panoramatickým výhľadom
Zámok s päťhviezdičkovým štandardom
Reštaurácia v historickej veži s terasami
Vedeli ste, že v Krakove sa okrem hradu Wawel nachádza aj ďalší výnimočný hrad? Naplánujte si dovolenku na Zámockom vrchu a ocitnite sa v prírodnej rezervácii Przegorzalskie Skaly, obklopenej historickými budovami a lesom Wolski.
Unikátny Zámok Zinar predstavuje 5* hotel, kde sa spája nadčasový dizajn s históriou. V hoteli sa nachádza 34 izieb v päťhviezdičkovom štandarde, dvojposchodová reštaurácia U ZIYADA, tanečná sála pre 200 osôb s jedinečnými terasami a arkádami s úchvatným výhľadom na panorámu Krakova, Tatier a Visly. Neoddeliteľnou súčasťou zámku je historická veža navrhnutá známym architektom Adolfom Szyszkom-Bohuszom. Toto miesto predstavuje novú dimenziu hotelovej pohostinnosti, a preto bude veľkým lákadlom pre každého znalca originálnej architektúry.
Jedinečné miesto s panoramatickým výhľadom
Ráčte sa ubytovať v izbách rôznych kategórií, ktoré ponúkajú želaný komfort. Čo sa týka vybavenia, v izbách nájdete súkromnú kúpeľňu s vaňou alebo sprchou, súpravu na prípravu kávy alebo čaju, TV, klimatizáciu a pripojíte sa na Wi‑Fi. Vaše pohodlie doplní tiež sada kozmetiky, fén na vlasy aj župan a papuče. Z niektorých izieb, ktoré sa nachádzajú na vyššom poschodí, budete mať nádherný panoramatický výhľad na Vislu a Tatry.Každá izba má pohodlnú posteľ pre 2 osoby (jedna veľká posteľ) alebo 2 oddelené lôžka, poprípade prístelku. Možno vás poteší aj fľaša kvalitného vína (ak si vyberiete ten správny variant).
Reštaurácia v historickej veži
Vychutnajte si pobyt s raňajkami alebo polpenziou. Každé ráno sa posilnite starostlivo pripravenými raňajkami, ktoré si vyberiete z raňajkoveho menu a večeru si nechajte naservírovať vďaka výberu z danej ponuky. Reštaurácia v historickej veži U ZIYADA má 30-ročnú tradíciu a nachádza sa na dvoch úrovniach. Jej neoddeliteľnou súčasťou sú terasy a vyhliadkové arkády. Originálne menu nového šéfkuchára je založené na prémiových produktoch: poľské hovädzie, jahňacie, steaky, morské plody, čerstvé ryby a aromatické koreniny s orientálnym kurdským nádychom.
Spoznajte Krakov
Hradný vrch vďaka svojej polohe vytvára v Krakove jedinečné možnosti oddychu. Pohodlná dostupnosť (10 km od letiska v Balice, 5 km od obchvatu Krakova, 6 km hrad Wawel), blízkosť centra a zároveň obklopenie Wolským lesom, výhľady na okolitú prírodu a blízkosť turistických atrakcií (Kamaldulský kláštor, Kościuszkova mohyla, Vinica Srebrna Góra, pešie a cyklistické chodníky…) vám umožnia zažiť viacrozmerný relax.