
Otvorená vstupenka na 1 divadelné predstavenie podľa vlastného výberu pre 1 osobu
Termín
Platnosť do 19. 6. 2026.
V cene
1× Otvorená vstupenka na 1 divadelné predstavenie podľa vlastného výberu pre 1 osobu
- Platí pre 1 osobu na 1 predstavenie
- Platná na reprízy Mestského divadla Žilina
- Platná do 19. 6. 2026
- Podľa aktuálne dostupných kapacít
Na výber z nasledujúcich predstavení:
- TRIKY, FET A MAKAČI
- ANNA KARENINA
- KADERNÍČKY
- KREUTZEROVA SONÁTA / ČIA VINA?
- COCO CHANEL
- TÁTO IZBA SA NEDÁ ZJESŤ
- DUŠAN MAKOVICKÝ SA OBESIL VO SVOJOM RODNOM DOME
- LILITH
- TOTO JE STRED EURÓPY, MOJA DRAHÁ!
- STATUS QUO
- TRETIA VERZIA PRAVDY
- JUDÁŠ
- VOJNA. MIER.
- ZÁHADA ROZUMU
Obmedzenie
- Voucher je možné využiť iba na predstavenia, ktoré sú uvedené v ponuke voucheru.
- Neplatí na verejné generálky, premiéry, derniéry, koncerty ani hosťujúce podujatia.
- Do divadla je potrebné prísť v predstihu, nakoľko sa po začatí predstavenia do sály nevpúšťa.
- REZERVÁCIA: Voucher je potrebné vymeniť za vstupenku na vybrané divadelné predstavenie na základe uverejneného aktuálneho programu divadla na daný mesiac na webe https://divadlozilina.eu/kalendar/ podľa dostupných voľných kapacít. Môžete tak urobiť 2 spôsobmi:
- ONLINE: Na webe https://divadlozilina.eu/kalendar/ si zvoľte požadované predstavenie, v sekcii „pridať promo kód“ uveďte kód voucheru, vyberte požadované miesta a postupujte k dokončeniu objednávky. Vstupenky vám následne prídu e‑mailom.
- V POKLADNICI DIVADLA: Voucher je možné vymeniť za vstupenku min. 24 hod. vopred v pokladnici divadla. V prípade, že si voucher nemôžete vymeniť za vstupenku vopred, je potrebné urobiť aspoň rezerváciu na tel. čísle: +421 41 381 00 00, alebo e‑mailom: pokladna@divadlozilina.eu. Stačí sa preukázať platným voucherom v mobilnom telefóne alebo v sms.
- Pokladnica Mestského divadla Žilina je otvorená každý pracovný deň od 15:30 hod. do 18:00 hod. a vždy hodinu pred predstavením. V dňoch SOBOTA a NEDEĽA vždy hodinu pred predstavením (iba v prípade predstavenia).
- UPOZORNENIE: V deň predstavenia je potrebné do divadla prísť aspoň 30 minút pred začiatkom predstavenia, ak máte vstupenku iba rezervovanú.
- V prípade nejasností alebo otázok kontaktujte Mestské divadlo Žilina na tel. čísle: +421 41 381 00 00 alebo e‑mailom: pokladna@divadlozilina.eu.
- Po výmene voucheru za divadelnú vstupenku už nie je možné ho stornovať.
- V zmysle ust. § 7 ods. 6 písm. k) zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho, nemôže spotrebiteľ odstúpiť od zmluvy, predmetom ktorej je poskytnutie služieb súvisiacich s činnosťami v rámci voľného času a podľa ktorej sa predávajúci zaväzuje poskytnúť tieto služby v dohodnutom čase alebo v dohodnutej lehote. Na základe uvedeného nie je v prípade zakúpenia vstupenky možné odstúpenie od zmluvy a žiadať vrátenie vstupného.
Využite body zo zamestnaneckých programov. Na túto ponuku môžete využiť body týchto benefitných spoločností:
- Edenred – previesť body
- Benefit Plus – previesť body
Ako funguje prevod benefitných bodov?
Lepší pocit, ako zážitok z dobrého divadelného predstavenia, je už snáď len zdieľať ho s niekým, koho máte radi!
Príďte si užiť trochu kultúry do Mestského divadla Žilina. S otvorenou vstupenkou si môžete pozrieť reprízu ktoréhokoľvek predstavenia z aktuálneho repertoáru. Vyberať môžete až zo 14 prepracovaných kúskov. Vstupenka je platná až do 19. 6. 2026, takže sa netreba obávať, že by vám rýchlo prepadla.
Máte vo svojom okolí divadelného nadšenca? Obdarujte ho otvorenou vstupenkou a vychutnajte si pocit absolútnej výhry. Vstupenka do divadla je totiž čistá trefa do čierneho.
Vybrať si môžete z nasledujúcich predstavení:
Gangsterská komédia o piatich rozdielnych týpkoch s jedným spoločným cieľom pripomína svojím štýlom, voľbou prostredia a humorom Tarantinov film Pulp Fiction. Najväčší šéf sa rozhodne dokončiť starú fušku. Treba len zohnať zbíjačku a prevŕtať dieru do steny starého zámku a vziať odtiaľ poriadny balík peňazí, ktorý sa tam skrýva z dávnej nedokončenej lúpeže. Všetko by klaplo, nebyť krásavice Pamely a toho, že títo drsní chlapi sú až príliš svojrázni. Neoplývajú práve bohatým intelektom, ani zmyslom pre humor a z mŕtvol majú husiu kožu. Všetko však dokonale kompenzujú drsnými rečami a silou pästí. Začína sa sled napínavých a vtipných udalostí. Dej tu však nie je príliš dôležitý – podstatnejšie sú vypäté situácie, do ktorých sa vďaka svojím extrémnym povahám dostávajú. Ľahko napísaná kvalitná súčasná komédia o sile priateľstva z prostredia sociálnych vydedencov, ktorej nechýba nadhľad, zmysel pre iróniu a čierny humor.
ÚČINKUJÚ: Boris Zachar, Michal Koleják, Michal Tomasy, Adam Herich, Peter Martinček, Michael Vrzala, Sandra Lasoková, Fabian Gütting
Dĺžka predstavenia: 85 minút bez prestávky |
Anna túžiaca po láske uteká z nenaplneného manželstva do náručia Vronského. Zo silného opojenia vášňou čoskoro vytriezvie a začne ju prenasledovať bolesť neliečiteľná morfiom. Štefan svojimi neverami spôsobuje Dáši utrpenie, ale tá nenachádza silu na útek a odpúšťa mu. Mladá Kitty milovala Vronského, ale ten ju zranil a stále pochybujúci Levin miluje Kitty, ktorá zranila zase jeho. Napokon však Kitty nachádza v mohutnom Levinovom náručí ochranu a lásku, akú zaslepená Vronským pred tým nepotrebovala.
ÚČINKUJÚ: Juliána Brutovská, Boris Zachar, Michal Koleják, Iveta Pagáčová, Ada Juhásová, Michael Vrzala, Adam Herich |
Drsná komédia v čisto ženskom obsadení z prostredia kaderníckeho salóna, kde sú rozhovory o milencoch, deťoch, o vzťahoch medzi matkami a dcérami, peniazoch, ambíciách či o sexe podmienené výberom vhodného účesu. Lebo tvár nie je taká dôležitá, podstatné sú vlasy.
ÚČINKUJÚ: Ada Juhásová, Iveta Pagáčová, Natália Fašánková, Tajna Peršić, Kristína Sihelská
Dĺžka predstavenia: 90 minút bez prestávky |
Kreutzerova sonáta je o živote muža, ktorého narastajúca a mučivá žiarlivosť privedie k zločinu. Statkár Vasia Pozdnyšev sa ovládaný strachom z manželkinej nevery ponáhľa domov. Jeho obavy sa potvrdia, keď vo svojom dome nájde aj husľového virtuóza Truchačevského. Postava Pozdnyševa je generačne rozdelená medzi troch hercov a režijné spracovanie Pavla Viechu ponúka napriek dramatickej téme veľa humoru založeného najmä na mužsko-ženských vzťahoch. Pozdnyševovia prichádzajú divákom vyrozprávať nielen detaily jeho zločinu, ale rovnako sa vďaka Pozdnyševovým spomienkam stávame svedkami detektívnej analýzy tragickej lásky. Všetko pod dohľadom Sofie Tolstej snažiacej sa prostredníctvom tohto príbehu odkrývať trpkosť jej života so slávnym spisovateľom L. N. Tolstým.
ÚČINKUJÚ: Juliána Brutovská, Peter Martinček, Michal Koleják, Boris Zachar, Natália Fašánková, Tajna Peršić, Michael Vrzala, Terézia Vrabcová
Dĺžka predstavenia: 90 minút bez prestávky |
Povojnový Paríž, rok 1919. Meno Coco Chanel sa začína v spoločnosti skloňovať čoraz častejšie v spojitosti s premenou žien. Dámy sa zbavujú korzetov, ťažkých sukní, prezdobených klobúkov a tie najodvážnejšie si strihajú vlasy. Preberajú štýl útlej módnej návrhárky, ktorá vynikala chlapčenskou eleganciou. Coco Chanel navštívi jej životná láska Arthur Boy Capel. Rád by s ňou zostal sám, ale do jej salóna vtrhne jej priateľka, múza maliarov, Misia spolu so svojím snúbencom Sertom a kamarátkou Roussy, ktorá dopĺňa ich bizarný život v trojici. Večierok poctí svojou návštevou aj slávny Paul Poiret, jej najväčší módny konkurent. Záver divokej noci navždy ovplyvní život a tvorbu Coco. Inscenácia Coco Chanel zachytáva slávnu módnu návrhárku v piatich obdobiach. Okrem svojich milencov, priateľov a konkurentov sa Coco stretáva aj s neznámym mužom – Karlom, ktorý má o nej písať.
ÚČINKUJÚ: Iveta Pagáčová, Michal Koleják, Ada Juhásová, Peter Martinček, Michael Vrzala, Boris Zachar, Carolina Massa
Dĺžka predstavenia: 90 minút bez prestávky |
Terezka hľadala niekoho, kto by jej rozumel, kto by jej bol podobný, kto by bol podľa jej predstáv. Takú osobu našla v Ivanovi. Cíti sa výnimočne, cíti sa vypočutá, cíti sa byť pre niekoho pekná a múdra. Medzi Terezou a Ivanom vznikne vzťah. Lenže Tereza má dvanásť a Ivan je jej päťdesiatročný učiteľ výtvarnej. O násilnom zneužívaní malého dievčaťa nemôže byť ani reč. Na prvý pohľad. Táto izba sa nedá zjesť nie je o láske a ani o chorej láske. Za „súhlasom“ dieťaťa sa skrývajú výhody, ktoré nie sú zadarmo. A to nie je láska.
ÚČINKUJÚ: Iveta Pagáčová
Dĺžka predstavenia: 70 minút bez prestávky |
Montáž zo zápiskov troch lekárov Ivana Hálka, Dušana Makovického a Alberta Škarvana, ktorých spája vzájomné priateľstvo, profesia, mesto Žilina, životná filozofia, náklonnosť aj vymedzenie sa voči osobnosti L. N. Tolstého. V strede udalostí stojí Dušan Makovický, oddaný žilinský lekár a neskôr osobný Tolstého lekár a priateľ, vegetarián, abstinent, pacifista a tolstojovec, ktorý až príliš dlho žil hľadaním Boha a zmyslu života, že svoju dušu nakoniec vyliečiť nedokázal. Skladáme mozaiku z indícií, zápiskov, denníkov, listov a pátrame po motíve jeho samovraždy.
ÚČINKUJÚ: Adam Herich, Peter Martinček, Michal Koleják, Boris Zachar, Natália Fašánková, Ada Juhásová, Sandra Lasoková, Tajna Peršić, Kristína Sihelská, Michael Vrzala
Dĺžka predstavenia: 90 minút bez prestávky |
Lilith bola údajne prvou ženou Adama, ktorá sa odmietla podriadiť, opustila Raj a dodnes je kontroverznou postavou. Jej význam a úloha sa líšia v závislosti od rôznych kultúr a tradícií. Temná bohyňa spojená so sexom a smrťou? Bojovníčka proti patriarchátu, symbol feminizmu a slobody? Spolu s Adamom boli stvorení z tej istej hliny, a preto bola presvedčená, že si musia byť rovní. Nemožnosť dohodnúť sa s ním rozpútala jej hnev a vzbúrila sa. Aj preto bola dlho považovaná za démona, vrahyňu detí a zvodkyňu mužov. Od stredoveku bol ženský hlas odsunutý na perifériu, označený za niečo nemravné a Lilith sa stala tvárou tejto skazenosti. S nástupom feministického hnutia v šesťdesiatych rokoch 20. storočia získala status výnimočnej hrdinky. Stala sa symbolom ženskej autonómie, sexuálnej voľby a kontroly nad vlastným osudom.
ÚČINKUJÚ: Natália Fašánková, Ada Juhásová, Iveta Pagáčová, Michal Koleják, Michael Vrzala, Peter Martinček, Boris Zachar
Dĺžka predstavenia: 85 minút bez prestávky |
Autorský projekt Toto je stred Európy, moja drahá! je nahliadnutím do sveta obyvateľov na ceste z vlastnej spoločenskej mapy. Prelet mikrokozmom vnútornej dezintegrácie človeka strácajúceho sa v sofistikovanej architektúre nefunkčnosti, klamstva, populizmu a hlúposti. Akú tragikomickú podobu potom dostávajú reakcie človeka na banálne situácie, ktorým musí čeliť nielen v živote, ale aj v realite vzťahov, médií a sociálnych sietí. Rýchle sociálne a technologické zmeny, ekonomická nestabilita, globálne problémy, zmeny v hodnotových systémoch, individualizácia, strata hodnôt a oslabovanie tradičných sociálnych väzieb môžu podľa Emile Durkheima (pojem anómie) u niektorých ľudí vytvárať pocit dezorientácie. V tomto období môže dochádzať k nárastu samovrážd, pretože jednotlivci sa cítia oddelení od spoločenských hodnôt a strácajú orientáciu vo svete. Lúpež krajiny, ovládanej politickou garnitúrou zloženou (z väčšej časti) zo zlodejov, vrahov, bláznov a (nielen politických) prostitútok, môže jednotlivca veľmi rýchlo presídliť z bezpečných súradníc svojho každodenného nudne korektného pobytu až na okraj mapy spoločenskej existencie. Zdanlivo nesúrodé výbuchy hnevu, afekty, tragikomické excesy, ktorými by podvedome rád zvrátil chod rednutia vzťahu k svojej zemi a k sebe samému, sa stávajú zúfalým výkrikom a volaním po akomsi (z detstva) poznanom koordináte, v ktorom vzťahy a kauzalita fungujú v predvídateľnom formáte: „dobro a láska víťazia nad zlom a nenávisťou“. Sme odsúdení poznať tento utopistický koncept už len z literatúry? Má zmysel bojovať alebo sa prispôsobiť podmienkam?
ÚČINKUJÚ: Natália Fašánková, Ada Juhásová, Michal Koleják, Sandra Lasoková, Peter Martinček, Iveta Pagáčová, Tajna Peršić, Michael Vrzala, Emília Vrabcová
Dĺžka predstavenia: 90 minút bez prestávky |
Pre mužov nastali ťažké časy – predovšetkým pre tých, ktorí sú mladí, pekní, hľadajú prácu a volajú sa Michal. Súčasná komédia nemeckej dramatičky Maja Zade ukazuje svet taký, aký je, len zrkadlovo obrátený. Pri moci sú ženy a objektom túžby a diskriminácie (v práci či doma) sú muži. Prvý Michal je vystavený prudkým útokom šéfky, druhý zase sexuálnemu obťažovaniu zo strany vedúcej v drogérii a tretí je v divadle obeťou túžob umeleckej šéfky. Typické komické situácie zobrazujú neľahké svety troch rôznych Michalov, ktoré eliminujú slovo „muž“ a rozhodujúci hlas majú ženy. Obrátený svet odhaľuje nerovnocenné mechanizmy moci v našej súčasnej spoločnosti.
ÚČINKUJÚ: Peter Martinček, Juliána Brutovská, Tajna Peršić, Iveta Pagáčová, Natália Fašánková, Ada Juhásová, Sandra Lasoková, Michal Koleják, Michal Tomasy
Dĺžka predstavenia: 100 minút bez prestávky |
Monodráma žilinského divadelníka Vlada Moresa prináša unikátny a osobný pohľad do psychológie zrady. Hra veľmi citlivo skúma ľudské zlo. Judáša nestavia do pozície akejsi vzdialenej, jednofarebnej a nekomplikovanej biblickej figúrky, ale nachádza ho ako súčasť ľudskej povahy. Judáš aj ako kolaborant a udavač. A kto ním je dnes? „Judášov“ vidíme najmä v tých druhých, ale prestávame ho vidieť sami v sebe. Biblická postava Judáša Iškariotského sa prelína s postavou nacistického kolaboranta a príslušníka ŠtB Antona Boháčika s krycím menom Judáš. Autor a režisér Vlado Mores objasňuje, prečo sa rozhodol písať o zrade v rôznych podobách: „Biblický Judáš je najznámejším archetypom a zároveň synonymom zrady. Ja som veriaci kresťan a od toho sa odvíja aj môj vzťah k tejto historickej postave. Dáva mi priestor, akési pomyselné zrkadlo na zhodnotenie vlastných životných peripetií. Veď pravda, malé či väčšie zrady nie sú nám cudzie, to si treba priznať. A Anton Boháčik je extrémny príklad. Bohužiaľ však nie vyfantazírovaný. Bol kolaborantom počas druhej svetovej vojny, kedy udal gestapu ukrývajúcich sa Židov. Takisto udal kňaza a veriacich kresťanov štátnej bezpečnosti v kritických päťdesiatych rokoch. Možno sú to veľké bremená zrady na jedného človeka, no takýchto Boháčikov – zradcov bolo v nedávnej minulosti veľa. Boli logickými produktami totalitných režimov: fašizmu a komunizmu.“ Účinkujú: Michal Koleják |
Je pravda jednoznačná, alebo sa mení podľa toho, Jedna obeť a traja podozriví. Príbeh postupne odhaľuje zložité vzťahy a záhadné okolnosti okolo Luciinej smrti. Jej priateľky Nina a Laura, ale aj bývalý partner Adam majú svoju vlastnú verziu toho, čo sa v deň vraždy stalo. Všetky verzie môžu byť pravdivé, ale zároveň každý môže manipulovať vyšetrovanie informáciami, ktoré sú pravdivé z ich uhla pohľadu. Tretia verzia pravdy sa dotýka tém ako vina, morálka, spravodlivosť a relativita pravdy. Koncept nejednoznačnosti zrkadlí realitu, kde pravda nie je čierno-biela, ale často sa nachádza v šedých zónach medzi subjektívnymi vnímaniami. Napínavá detektívka, inšpirovaná severským noir štýlom, podnecuje diváka k zamysleniu sa nad tým, čo je pravda, ale aj nad otázkou autorstva. Proces vzniku tohto scénického diela je jedinečný a fascinujúci nielen svojou formou, ale aj spôsobom, akým kombinuje technológie a kreatívne umenie. Ide o divadelný experiment, v ktorom sa tvorivý tím pokúsil nahradiť živého autora textu a hudby umelou inteligenciou. Na pozadí vytvárania klasického príbehu v divadle vzniká príležitosť skúmať to, čo autorstvo vlastne je. Účinkujú: Juliána Brutovská, Juliána Hamranová, Michal Koleják, Sandra Lasoková, Michal Tomasy, Michael Vrzala |
Nespievaná opera. Parafráza na jednu z tém Tolstého románu Vojna a mier. Archív nie je len fyzickým priestorom na ukladanie dokumentov, ale aj metaforou procesu uchovávania informácií a kultúrnych artefaktov, ktoré tvoria naše chápanie minulosti. Obyčajný život jednej rodiny na prelome sedemdesiatych a osemdesiatych rokov minulého storočia počas normalizácie. Človek. Kontakt. Konflikt. Každodenný život v neustálom napätí a presvedčení, že vojna je vždy na spadnutie. Ako sa píšu dejiny? Ako vieme, čo vieme o minulosti? Ako veľké dejiny ovplyvňujú tie malé? Tvoria dejiny veľkí muži (ženy), alebo tisícky drobných, často spontánnych a náhodných rozhodnutí obyčajných ľudí? Ako sa vyberá, interpretuje a zaznamenáva história? Každé uchovávanie je procesom rozhodovania o tom, čo bude zahrnuté a čo bude vynechané. Dejiny sú kurátorským výberom. Podobne ako výstava v múzeu či v galérii. História je často písaná z perspektívy víťazov a prepisovaná tak, aby podporila aktuálny politický naratív a ideológiu. Niektoré udalosti sú zámerne ignorované a vynechané. História je plná sfalšovaných dokumentov, „neexistujúcich“ hrdinov, vymazaných z fotografií. Ak chceme aspoň z časti pochopiť myslenie, jednanie a skúsenosti ľudí z minulosti, musíme byť vernými aj nevernými dedičmi toho, čo sa stalo. Účinkujú: Jana Oľhová, Richard Stanke, Sandra Lasoková, Juliána Brutovská, Michal Koleják, Michal Režný, Iveta Pagáčová, Michael Vrzala |
Rozum. Nástroj pravdy, individuálnej múdrosti či svetlo v temnote? Západná civilizácia sa na tieto tvrdenia stáročia spoliehala. V súčasnosti je však dôvera v rozum a jeho zdravý kritický úsudok otrasená. Ako je možné, že ľudia – tvory obdarené rozumom – tak ľahko uveria dezinformáciám a hoaxom? Inscenácia Záhada rozumu v réžii Jany Šturdíkovej hľadá vtipnou a zrozumiteľnou formou odpovede na tieto otázky – nielen z pohľadu vedy, ale aj prostredníctvom každodenných situácií a absurdných príkladov z histórie. Trojica herečiek, ako sonda do mechanizmov ľudskej mysle, približuje každodenné podliehanie rozumovým skresleniam, vďaka ktorým sa aj géniovia mýlia rovnako ako my všetci. Záhada rozumu je rovnomennou adaptáciou knihy dvoch kognitívnych vedcov Huga Merciera a Dana Sperbera. Skúma fungovanie kritického myslenia, jeho evolučný pôvod a to, ako ho dnes využívame. Výskumy potvrdzujú, že ide o značne chybový mechanizmus, ktorý viac ako na myslenie a hľadanie pravdy používajú ľudia na to, aby obhájili, čomu iracionálne veria. Podľa odborníkov rozum nefunguje osamotene a neslúži na hľadanie najlepšej možnej reakcie v konkrétnej situácii. Ako teda rozum používať tak, aby sme dokázali kriticky myslieť, a nie iba podliehať tomu, čomu chceme veriť? Je to vôbec možné? Účinkujú: Ada Juhásová, Iveta Pagáčová, Tajna Peršic |
Dobré vedieť: Máte vo zvyku chodievať na predstavenia v predstihu, aby ste všetko pekne stihli a nič vám neušlo? Zavítajte do priestorov Čitárne súčasnej literatúry (bývalá divadelná kaviareň), kde sa približne 45 minút pred každým predstavením odohrá Prológ, sprievodný formát divadla, ktorý vám otvorí dvere do zákulisia tvorby inscenácií, ponúkne diskusiu s tvorcami a hercami a priblíži rozoberané témy. So zakúpenou vstupenkou máte vstup zadarmo.
Do Čitárne súčasnej literatúry, ktorá zaručene učaruje milovníkom kníh i kultúry, však môžete zavítať aj mimo predstavenia. Je otvorená v pracovných dňoch od 14:00 do 18:00 a ponúka výber titulov od slovenských vydavateľstiev a literárne časopisy na pohodové čítanie priamo v divadle. Konajú sa tu tiež mesačné stretnutia s autormi a osobnosťami zo sveta literatúry, architektúry, umenia či prekladu.
Mestské divadlo Žilina
Mestské divadlo Žilina vzniklo v roku 1992 ako prvé neštátne profesionálne divadlo na Slovensku financované mestom. Profiluje sa pokrokovým repertoárom, uvádza súčasné texty, nové preklady klasiky aj pôvodnú slovenskú drámu, pričom podporuje mladých tvorcov a prináša inscenácie reagujúce na aktuálne spoločenské témy.
Chystáte sa do divadla autom? Prečítajte si užitočné informácie o parkovaní (TU kliknite).
Mestské divadlo Žilina sa nachádza v pešej zóne historického centra a nemá vlastné verejné parkovisko. V jeho blízkosti však nájdete viacero možností na parkovanie vzdialených do 5 minút chôdze. V OC Mirage a OC Aupark je počas pracovného týždňa prvá hodina parkovania zdarma, cez víkend až štyri hodiny, následne každá začatá hodina stojí 1 €, v noci v OC Mirage 2 €. Parkovať sa dá aj na uliciach pri Hlinkovom námestí v pásme A, kde je pracovné dni a v sobotu hodinové parkovné 1,5 €, pričom v nedeľu a cez sviatky je bezplatné. Žilinčanom odporúčame využiť MHD dopravu do centra mesta. Zo zastávky Hurbanova sa k divadlu dostanete pešo do 5 minút. Zo zastávky Železničná stanica je to približne 8 minút kráčania po Národnej ulici smerom na Hlinkovo námestie. Tento príchod odporúčame aj návštevníkom, ktorí k nám pricestujú vlakom. Z autobusovej stanice je divadlo vzdialené približne 10 minút. |