Nákup na firmu

Od októbra 2020 sme spustili pre našich zákazníkov možnosť nákupu na firmu.

Ako to prebieha?

Zákazník si môže už pri nákupe voucherov (v košíku) požiadať o vystavenie daňového dokladu. Túto možnosť môže využiť po dobu 14 dní od zrealizovania nákupu, a to v sekcii “Moje nákupy – Objednávky”.

Pri vyplňovaní podkladov pre Nákup na firmu musí zákazník vyplniť IČO ako povinnú položku.

Pokiaľ si zákazník bude priať vystaviť daňový doklad (Nákup na firmu), automaticky Vám odošleme e‑mail s potrebnými inštrukciami a údajmi od zákazníka na jeho vystavenie.

Aké to má výhody pre Vás?

Po vyplnení fakturačných údajov zákazníkom, Vám bude hneď zaslaný e‑mail o tom, že zákazník potrebuje vystaviť daňový doklad. Nemusíte tak čakať samostatné kontaktovanie zákazníka alebo našej Zákazníckej podpory, a môžete s uvedenými údajmi hneď pracovať.

Fakturačné údaje budete tiež vidieť vo Vašom Partnerskom rozhraní v časti Vyúčtovanie – Prehľad platieb akcií – Prehľad jednotlivých platieb.

V prípade otázok sa môžete obrátiť na našich kolegov z Podpory pre partnerov na e‑mail: ombudsman@zlavomat.sk

Späť na výpis článkov

Súvisiace články


Nahoru