16-dielna sada prvotriednych hrncov Swiss Hufeisen
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Dobrý deň, ja sa nezaoberám kvalitou ponúkaných hrncov. Skôr mi ide o to, že ponuka nie je seriózna, čo sa týka pôvodu výrobku. Bohužiaľ pôvod výrobku nie je možné vyvrátiť, či potvrdiť, pretože certifikát nie je dostupný a firma či značka Swiss Hufeisen v švajčiarskom obchodnom registri určite nie je! Skôr ju nájdete v maďarskom ?! :-))
Dobrý deň pán Roman,
nemyslíme si, že sa zaoberáte pôvodom tovaru, snažíte sa ponuku iba
znehodnotiť, pritom ako Vám už písali zo zľavomatu vyššie, Váš link na
odkaz na heureku nepoukazuje na nikoho, kto si od nás reálne hrnce objednal a
má ich doma. Poslali ste link, ktorý slúži čisto na domnienky názorov
ľudí, ktorí ani nevieme či reálne existujú, alebo či len náhodou
nevystupujú pod jednou a tou istou osobou. Úprimne sa Vás pýtame, keď
nakupujete či už hrnce nože, hračky a pod. v obchodných reťazcoch,
chodíte za danými predavačkami a pýtate sa ich na sídlo spoločnosti
výrobcu? Nie je náhodou na daných tovaroch iba dovozca? Videli ste naše
hrnce naživo? Varili ste na nich? Máte ich doma? Tak by sme Vás poprosili
o toľko serióznosti a stopnutí Vášho neustáleho rýpania do našej
ponuky, pretože viete to veľmi dobre Vy, vieme to veľmi dobre my, že Vy
nemáte reálny záujem si dané hrnce objednať. Ďakujem za pochopenie.
Dobry den,
prosim, uvedte konecne presne, tak ako tu ziadaju viaceri, aky je povod
vyrobku(obchodny a zemepisny povod vyrobku) a kde je sidlo vyrobcu. Navodzujete
dojem, ze ide o svajciarsky vyrobok. Odvolavate sa na dostupne informacie na
internete. Vyhybanim sa priamej a vecnej odpovedi, odkazovanim sa na
internet(tazko dokazat, ze takato informacia na sirokom internete naozaj
nenachadza), sa sice snazite balansovat na hrane zákona č. 250/2007 Z. z.
o ochrane spotrebiteľa, osobitne §8, ale zbytocne. Zakon hovori jasne.
Klamlivé konanie a klamlivé opomenutie
(1) Obchodná praktika sa považuje za klamlivú, ak zapríčiňuje alebo môže
zapríčiniť, že spotrebiteľ urobí rozhodnutie o obchodnej transakcii,
ktoré by inak neurobil… alebo akýmkoľvek spôsobom uvádza do omylu alebo
môže uviesť do omylu priemerného spotrebiteľa, a to aj ak je táto
informácia vecne správna vo vzťahu k
- existencii výrobku alebo k povahe výrobku,
- hlavným znakom výrobku, ako sú jeho …zemepisný alebo obchodný pôvod
…kontrol vykonaných na výrobku
Ste si toho vedomi?
Dobrý deň pán Milan,
jedná sa značku Swiss Hufeisen, pre ktorú sme dovozca my ako spoločnosť
AP22, s.r.o. a tieto hrnce predávame na stránke www.tunakupujem.sk všetky naše údaje sú
verejne dostupné na internete. Hrnce sú vyrobené vo Švajčiarsku, pre Vás
ako zákazníka je dôležitá krajina pôvodu a dovozca, ktorého sme Vám
v plnom znení uviedli. Bližšie info o výrobcovi si môžete dohľadať na
internete. Na výrobkoch či už v Dráčiku, v Tescu a pod. sú uvedené
údaje o dovozcovi pre danú krajinu + pôvod, nakoľko keby čokoľvek sa
vyskytlo tovar budete reklamovať u nás, nakoľko od nás by ste si ho
zakúpili.
Pán Milan, my nikoho nezavádzame, nenavádzame a neklameme, kto chce si hrnce
zakúpi, kto nechce si ich nezakúpi. Každý zákazník vie svoje práva a
povinnosti. Myslíme si, avšak že kvalita daných hrncov je veľmi dobrá,
nakoľko o nej svedčia pozitívne hodnotenia z minulej akcie, kde si dané
hrnce objednalo 66 ľudí a obdržali sme 13 hodnotení, z ktorých je
úspešnosť akcie 4,1 hviezdičky z možných 5-tich. V prípade ďalších
otázok nás neváhajte kontaktovať. Pekný deň
Tak mi pošlite aspoň jeden seriózny link o tejto spoločnosti.
Ja som sa pýtal: čo je to vlastne za značka, kde je sídlo firmy, je to
švajčiarsky produkt? a ani na jednu otázku ste mi nedali odpoveď!
Takže…???
Pekný deň Roman. Vysvetlenie je v príspevku nižšie.
Dobrý deň,
čo je to vlastne za značka, kde je sídlo firmy?
Je to švajčiarsky produkt? Ako je možné, že na nete nie sú dostupné
žiadne údaje o tejto značke, resp. firme?
Pekný deň Roman. Výrobcom je Swiss Hufeisen. O tejto spoločnosti sú na internete dostupné informácie.
Dobrý deň, zaujíma ma, či pokrievky na hrnce sú sklenené, a či fritovací kôš, ktorý je súčasťou sady sa dá použiť na panvicu.
Dobrý deň pani Zuzana,
pokrievky nie sú sklenené, fritovací kôš má univerzálne využitie.
Dobry den, aka je krajina povodu(vyroby) tychto hrncov a ake je presne sidlo vyrobcu? Na internete sa neviem k tymto informaciam dopatrat.
Dobrý deň pán Tomáš, všetky kontaktne údaje, kt. Vás zaujímajú môžete smerovať na výrobcu Swiss Hufeisen, podotýkam, že my sme dovozcovia na SR. Ďakujem.
Dobry den,
pisete, ze sa jedna o sadu hrncov SF-1003, kde na stranke najvacsi hrniec by
mal mat 24×14 cm. V popise ale mate len 24×10 cm. Viete popripade
klarifikovat, ake su velkosti vsetkych hrncov (t.j. priemer a hlbku)? 24×10cm
sa zda byt dost siroky, no do hlbky strasne maly hrniec.
Dakujem
Dobrý deň,
všetky rozmery hrncov sú uvedené v popise ponuky.
Dobrý deň, aký je obsah hrncov? ten veľký je 6l ?
Dobry den,
ano velky hrniec ma 6l.
Dobry den,
mna by zaujimalo ci sa jedna o nerezove hrnce a zaroven o aku sadu
z oficialnej stranky sa jedna – kedze su tam asi 4 druhy, vdaka
Dobrý deň pán Matúš,
áno jedná sa o nerezovú sadu hrncov. Jedná sa o SF-1003
dobry den
chcem Vas poprosit, viete mi preukazat povod tychto vyrobkov
Dobrý deň pán Braňo,
pôvod výrobkov preukazujeme zlavomatu. Zákaznikovi ako doklad slúži
faktúra, kde je uvedený presný názov výrobku.
Dobry den,mohol by som poprosit aj ine fotky tychto hrncov aby som si mohol lepsie predstavit ako vyzeraju detailnejsie? dakujem…
Dobrý deň pán Pit,
napíšte nám Vašu požiadavku na objednavky@tunakupujem.sk
a odfotíme a následne Vám zašleme detailnejšie fotky hrncov.
Dobrý deň.
Pri ponuke uvádzate Dodanie do 14 pracovných dní
ja som uhradil platbu a voucher u vás uplatnil 9.10.2013 do dnes mi neboli
dodané. Písali ste mi že budú dodané 1.11 o čom pochybujem nakolko je
štátny sviatok…
Dobrý deň pán Radoslav,
napíšte nám na objednavky@tunakupujem.sk
a Vašu objednávku preveríme.
Dobry den,
Preco je na obrazku uvedene 16 teiliges, t.j. 16 dielna a vy pisete
o 15 dielnej ?
nieco z toho co je v povodnom obale chyba ?
Dobrý deň Tony,
nie jedná sa o 16-dielnu sadu, ospravedlňujeme sa za preklep.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý večer, zaujímalo by ma či rukovate zostavaju vzdy studene.
dakujem
Dobrý deň pani Barbora,
rukoväte nepália.