na budúce si ho pravdepodobne nekúpim, pretože aj keď neboli, na túto teplú zimu, najhoršie podmienky, služby mohli byť na svahu lepšie a nefungoval veľký vlek, aj keď boli podmienky aspoň na technický sneh
Maximálna nespokojnosť. Majiteľ strediska v snahe ušetriť nechal zasnežiť technickým snehom iba jednu detskú zjazdovku a to ani nie v celej šírke. Na toto chcel prilákať lyžiarov? Dokonca neposkytoval ani žiadne zľavy. A to mali v prevádzke cca 10% z celkovej dĺžky zjazdoviek. V telefonickom rozhovore s pokladníkom sa vyjadril, že údajne má so Zľavomatom dohodu a peniaze za vouchery sa ani v prípade zlých snehových podmienok vracať nebudú. Na porovnanie stredisko Čičmany vzdialené len 10 km po ceste a vzdušnou čiarou podstatne menej dokázalo zasnežiť aj hlavnú zjazdovku a ešte stále je v prevádzke. Takže to nebolo ani o počasí ani o technickom vybavení ale jedine o neschopnosti a vypočitavosti majiteľa strediska Ski arena Fačkovské sedlo. Takže tam už asi viac lyžovať nepôjdem. Ľutujem aj ten jeden skipas čo som tam použil, radšej som mohol dať stornovať aj ten. Ale možno mi jeho cenu na základe tohto hodnotenia vrátia aspoň v kreditoch a budem spokojný.
A teraz niečo pozitívne, na základe týchto mojich skúseností som požiadal zľavomat o stornovanie „nevyužiteľných“ skipasov a bolo mi okamžite vyhovené. Peniaze som mal o 2 dni späť na účte. Takže so službami Zľavomatu som nadmieru spokojný. ĎAKUJEM