Pôvodná ponuka už bohužiaľ vypršala. Prezrite si jej detaily.

9,90 eura za celodenný SKI PASS do 4* lyžiarskeho strediska RELAX CENTRUM PLEJSY. Zalyžujte si do sýtosti za skvelú cenu.

4,4 / 5 Relax Center Plejsy**** Spiš (mapa)

Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke

Často sa pýtate

Ako uplatniť
Benefity
Jozef

Dobrý deň. Včera som si kupil 3kupony a doteraz po 24 hod. ich nemam na maili. Suma z uctu je odpisana.

Zľavomat

Dobrý deň Jozef,
pri platbe bankovým prevodom trvá zaslanie kupónov max. 3 pracovné dni, poprosíme Vás teda o strpenie, kým Vašu platbu prijmeme a kupóny sa Vám automaticky odošlú.
Ďakujeme

Antónia

Dobry den. Este vcera som vyplatila sumu a stale mi pise nezaplatene. Je to v poriadku???

Zľavomat

Dobrý deň Antónia,
pri platbe bankovým prevodom trvá zaslanie kupónu max. 3 pracovné dni, poprosíme Vás teda o strpenie, kým Vašu platbu prijmeme, kupón sa Vám automaticky odošle.
Ďakujeme

Patrick Chesinko Čaban

Dobrý deň,
voucher ktorí sme obdržali pri kúpeni kupónu treba vytlačiť alebo stačí iba opísať kód voucheru?
Za odpoveď Vám vopred ďakujem.

Zľavomat

Dobrý deň,
vždy je lepšie kupón vytlačiť (stačí čierno-bielo a menší formát, hlavne aby bolo viditeľné číslo kupónu), kupón potom odovzdáte na pokladni v stredisku.
Ďakujeme a prajeme super lyžovačku :)

Pavol

Dobry den,
Chcel by som spytat, či nieje v príprave nejaka lyzovacka ( aj s pobytom ) v oblasti ZDIAR, BACHLEDOVA aj s ubytovaním… Myslim ze by bol velky zaujem…

Zľavomat

Dobrý deň, ďakujeme za tip, zisťujeme… :)
Zatiaľ skúste prejsť našu ponuku v časti cestovanie, možno Vás niektorý z lyžiarskych pobytov osloví.
Pekný deň
 http://www.zlavomat.sk/sk/cestovanie

Pavol

Dakujem za info, len doplnim Penzion Strachan je to tam super, fakt a lyziarske stredisko v BACHLEDOVEJ parada… Nieje problem ani s doprav. SKI BUS pravidelne premava..

Ivka

Dobry den, vcera som si kupila 5 kuponov a doteraz po 12 hod. ich nemam na maili. Suma z uctu je odpisana.
Ziadam o preverenie a napravu.

Zľavomat

Dobrý deň Ivka,
ospravedlňujeme sa – včera večer sme mali dočasný výpadok, pre ktorý sa nevygenerovali viacerým zákazníkom kupóny napriek tomu, že boli riadne zaplatené. Vašu platbu sme prijali a kupóny Vám dáme dodatočne vytvoriť. Ihneď, ako budú hotové, Vás budeme informovať (nájdete ich potom aj vo svojom účte na Zľavomate).
Ďakujeme za pochopenie a prajeme príjemný deň

Erika K.

Dobry vecer, chcem sa opytat kde nastal problem. Totiz 11.12. som si kupila jeden kupon a hned mi prisiel na mail. A dnes asi pred 1–2hodinami som si kupila dalsie 3 kupony a stale mi neprisli na mail (ani v spamoch a kosi), pricom peniaze z ucnu mi boli stiahnute. V com je problem?

Erika K.

oprava: dnes som si kupila dalsie 4 kupony

Zľavomat

Dobrý deň Erika, ospravedlňujeme sa – včera večer sme mali dočasný výpadok, pre ktorý sa nevygenerovali viacerým zákazníkom kupóny napriek tomu, že boli riadne zaplatené. Vašu platbu sme prijali a kupóny Vám dáme dodatočne vytvoriť. Ihneď, ako budú hotové, Vás budeme informovať (nájdete ich potom aj vo svojom účte na Zľavomate).
Ďakujeme za pochopenie a prajeme príjemný deň

katarína kuchárová

objednala som si 2× skipas- zaplatila som ho kartou , ale do meilu mi neprišiel. pkatba prebehla v poriadku

Zľavomat

Dobrý deň Katka, ospravedlňujeme sa – včera večer sme mali dočasný výpadok, pre ktorý sa nevygenerovali viacerým zákazníkom kupóny napriek tomu, že boli riadne zaplatené.
Platbu kartou od Vás sme prijali (za 2 kupóny), v tejto chvíli by ste ich už mali mať vo svojom e-maile – ako zaplatené sme nastavili kupóny, ktoré čakali na uhradenie cez internet bankig.
Prosím, potvrďte nám, či je to v poriadku.
Ďakujeme, pekný deň

Katarina

Dobry vecer,
chcem si zakupit celodenný ski pass do Relax Centra Plejsy, no objednavka sa neda realizovat. Ked klikam na moznost „OBJEDNAŤ“ tak sa objavi Server Error.
Prosim Vas neviete mi s tym poradiť? (prosim zašlite mi odpoveď čím najskôr, pretože zľava je aktívna už iba 2 hodiny)
Dakujem

Zľavomat

Dobrý deň Katka, ospravedlňujeme sa – včera večer sme mali dočasný výpadok, pre ktorý sa nevygenerovali viacerým zákazníkom kupóny napriek tomu, že boli riadne zaplatené.
Platbu kartou od Vás sme prijali – 1× za 4 kupóny a 1× za 1 kupón. V prehľade Vašich objednávok však máte vytvorených viacero objednávok tejto akcie so spôsobom úhrady bankovým prevodom (x kupónov) i platobnou kartou (tieto 4 kupóny Vám už boli zaslané).
Prosím, dajte nám vedieť, či máte záujem aj o ďalší 1 kupón, za ktorý sme prijali platbu, alebo Vám máme peniaze za tento jeden kupón vrátiť naspäť na Váš účet.

Ešte raz sa ospravedlňujeme za vzniknuté komplikácie.
Ďakujeme za pochopenie a prajeme príjemný deň

Michal

Dobry den,
zaplatil som za poukazy, ale na email mi neprisla ziadna sprava ani na svojom ucte na www.zlavomat.sk, neevidujem ziadnu objednavku. Kedy mi pride voucher?
Za odpoved dakujem.

Zľavomat

Dobrý deň Michal, ospravedlňujeme sa – včera večer sme mali dočasný výpadok, pre ktorý sa nevygenerovali viacerým zákazníkom kupóny napriek tomu, že boli riadne zaplatené. Vašu platbu sme prijali a kupóny Vám dáme dodatočne vytvoriť. Ihneď, ako budú hotové, Vás budeme informovať.
Ďakujeme za pochopenie a prajeme príjemný deň

David Č.

Zdravim,preco sa to neda objednat?!Ked dam bankovym prevodom a potom dam objednat stale mi to vypise „SERVER ERROR“ uz cakam pol dna a stale to nefunguje.

Zľavomat

Dobrý deň Dávid, ospravedlňujeme sa – včera večer sme mali dočasný výpadok, pre ktorý sa nevygenerovali viacerým zákazníkom kupóny napriek tomu, že boli riadne zaplatené. Vašu platbu kartou sme prijali 2×.
Prosím, informujte nás, o koľko kupónov k tejto ponuke máte záujem. Keďže máte vytvorenú objednávku kupónov, ktoré čakajú na úhradu aj bankovým prevodom, môžeme ich nastaviť ako zaplatené (keďže platbu kartou od Vás sme už prijali).
Ak máte záujem iba o jeden kupón, nastavíme ako uhradený iba jeden a peniaze za ďalší kupón Vám vrátime na účet.
Ešte raz sa ospravedlňujeme za komplikácie.
Pekný deň

David Č.

Dobry den,mam zaujem o jeden kupon,ktory som uhradil platbou kartou online dna 13.12.2011 .

Ďakujem

Zľavomat

Dobrý deň,
kupón Vám bol dodatočne vytvorený, nájdete ho vo svojom účte na Zľavomate v prehľade objednávok.
Vašu platbu sme znova overili, uhradený bol iba jeden kupón, druhá platba neprešla na našu stranu, malo by to byť teda v poriadku.

Za vzniknuté komplikácie sa ešte raz ospravedlňujeme a prajeme skvelú lyžovačku!

David Č.

Dakujem za kladne vybavenie,

s pozdravom

Peter Varga

Zdravim ak nebude snech vratia sa peniaze

Zľavomat

Samozrejme, ak by kupón nebolo možné pre nedostatok snehu využiť, peniaze Vám v plnej výške vrátime.

Martin

Zdravim nahodou skipasy do Jasnej nechystate isto by bol velký zaujem

Adam K.

A ako to funguje vlastne? .. uz som previedol peniaze na vas ucet a teraz mam cakat pokial mi pride E-mail? … alebo mi ten kupon poslete domov?

Zľavomat

Kupón Vám zašleme do 3 pracovných dní na Váš e-mail, pod akým ste vytvorili objednávku. Kupón vždy nájdete aj vo svojom účte na Zľavomate v prehľade objednávok.
Prajeme super lyžovačku :)

Tomáš Bumbera

Dobrý deň, chcem sa opýtať, či bude z Krompách zo stanice, príp. z Prešova alebo Košíc premávať nejaký skibus?

Zľavomat

Tomáš, o možnostiach dopravy do strediska sa dočítate podrobnejšie na stránke:
http://www.plejsy.sk/doprava-do-strediska.html

Prajeme super lyžovačku!

Samuel Dvorščák

Dobrý deň, chcel som sa opýtať že kedy sa dá uplatniť voucher ďakujem

ZĽAVOMAT

Kupóny sú platné od 9. 1. 2012 do 30.3.2012

Jozef Baslar

Dobry den, chem sa opytat kupil som si 6 kuponov ako darcek a na nim je datum ze, platia od 9.1. 2013 do 30.3.2012. je tam preklep, cize neude s tym problem pri odovzdavani?

ZĽAVOMAT

Jozef, ospravedlňujeme sa za chybu. Nie nebude s tým problém upozorníme partnera. Ďakujeme za upozornenie.

Lenka

Dobrý deň, chcela by som sa opytať, ak si ich kupim napr. 4 ks, pridu mi 4 voachery,? alebo vsetky 4 na jednom.Lebo by som si ich chcela pouzit na 4 rôzne dni, aby mi potom v kase to vedeli vymenit kupon za celodenne listky..

ZLAVOMAT

Dobrý deň Lenka prídu vám 4 rôzne vouchery.
Každý môžete využiť individuálne na rôzne dni.

Jakub Jurasek

a môžem si ich kúpiť viac ako 10 ks? dá sa to?

Zľavomat

Jakub, maximálny počet kupónov na osobu (jedno užívateľské konto) je pri tejto akcii 10 kusov.

Andrea

Dobry den, chcela by som sa opytat ci je skipas prenosny alebo je vystaveny na cely den na konkretne meno. Dakujem

Zľavomat

Dobrý deň Andrea, celodenný skipas je prenosný, neprenosné sú v stredisku Plejsy iba celosezónne skipasy.

Jaja M.

Rada by som sa opýtala, aký je rozdiel, ak sa zľava kúpi „ako darček“ alebo len klasicky „kúpiť zľavu“… Rozdiel bude na kupóne? že tam bude/nebude uvedená cena, zľava? Alebo ako? ĎAKUJEM za odpoveď. Chcela by som to kúpiť ako darček na Vianoce.

Zľavomat

Jaja, zatiaľ rozdiel medzi darčekovým a bežným kupónom nie je. Na kupóne máte presne vyznačené o akú zľavu ide, kde a ako ju treba uplatniť. Nie je tu uvedená cena kupónu, výška zľavy ani slovo zľava, môžete ho teda pokojne darovať. Odkaz „KÚPIŤ AKO DARČEK“ je zatiaľ uvedený pre zjednodušenie, keďže mnoho zákazníkov má záujem kupón darovať a zbytočne sa nemusí zdržiavať zisťovaním, ako by k darčekovému poukazu prišiel.
Za pochopenie ďakujeme a veríme, že čoskoro sa nám podarí zaviesť aj špeciálne darčekové kupóny.
Pekný deň

Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.

Hore