9,90 eura za celodenný SKI PASS do 4* lyžiarskeho strediska RELAX CENTRUM PLEJSY. Zalyžujte si do sýtosti za skvelú cenu.
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Dobry den. Este vcera som vyplatila sumu a stale mi pise nezaplatene. Je to v poriadku???
Dobrý deň Antónia,
pri platbe bankovým prevodom trvá zaslanie kupónu max. 3 pracovné dni,
poprosíme Vás teda o strpenie, kým Vašu platbu prijmeme, kupón sa Vám
automaticky odošle.
Ďakujeme
Dobrý deň,
voucher ktorí sme obdržali pri kúpeni kupónu treba vytlačiť alebo stačí
iba opísať kód voucheru?
Za odpoveď Vám vopred ďakujem.
Dobrý deň,
vždy je lepšie kupón vytlačiť (stačí čierno-bielo a menší formát,
hlavne aby bolo viditeľné číslo kupónu), kupón potom odovzdáte na
pokladni v stredisku.
Ďakujeme a prajeme super lyžovačku :)
Dobry den,
Chcel by som spytat, či nieje v príprave nejaka lyzovacka ( aj s pobytom )
v oblasti ZDIAR, BACHLEDOVA aj s ubytovaním… Myslim ze by bol velky
zaujem…
Dobrý deň, ďakujeme za tip, zisťujeme… :)
Zatiaľ skúste prejsť našu ponuku v časti cestovanie, možno Vás niektorý
z lyžiarskych pobytov osloví.
Pekný deň
http://www.zlavomat.sk/sk/cestovanie
Dakujem za info, len doplnim Penzion Strachan je to tam super, fakt a lyziarske stredisko v BACHLEDOVEJ parada… Nieje problem ani s doprav. SKI BUS pravidelne premava..
Dobry den, vcera som si kupila 5 kuponov a doteraz po 12 hod. ich nemam na
maili. Suma z uctu je odpisana.
Ziadam o preverenie a napravu.
Dobrý deň Ivka,
ospravedlňujeme sa – včera večer sme mali dočasný výpadok, pre ktorý
sa nevygenerovali viacerým zákazníkom kupóny napriek tomu, že boli riadne
zaplatené. Vašu platbu sme prijali a kupóny Vám dáme dodatočne vytvoriť.
Ihneď, ako budú hotové, Vás budeme informovať (nájdete ich potom aj vo
svojom účte na Zľavomate).
Ďakujeme za pochopenie a prajeme príjemný deň
Dobry vecer, chcem sa opytat kde nastal problem. Totiz 11.12. som si kupila jeden kupon a hned mi prisiel na mail. A dnes asi pred 1–2hodinami som si kupila dalsie 3 kupony a stale mi neprisli na mail (ani v spamoch a kosi), pricom peniaze z ucnu mi boli stiahnute. V com je problem?
oprava: dnes som si kupila dalsie 4 kupony
Dobrý deň Erika, ospravedlňujeme sa – včera večer sme mali dočasný
výpadok, pre ktorý sa nevygenerovali viacerým zákazníkom kupóny napriek
tomu, že boli riadne zaplatené. Vašu platbu sme prijali a kupóny Vám dáme
dodatočne vytvoriť. Ihneď, ako budú hotové, Vás budeme informovať
(nájdete ich potom aj vo svojom účte na Zľavomate).
Ďakujeme za pochopenie a prajeme príjemný deň
objednala som si 2× skipas- zaplatila som ho kartou , ale do meilu mi neprišiel. pkatba prebehla v poriadku
Dobrý deň Katka, ospravedlňujeme sa – včera večer sme mali dočasný
výpadok, pre ktorý sa nevygenerovali viacerým zákazníkom kupóny napriek
tomu, že boli riadne zaplatené.
Platbu kartou od Vás sme prijali (za 2 kupóny), v tejto chvíli by ste ich
už mali mať vo svojom e-maile – ako zaplatené sme nastavili kupóny,
ktoré čakali na uhradenie cez internet bankig.
Prosím, potvrďte nám, či je to v poriadku.
Ďakujeme, pekný deň
Dobry vecer,
chcem si zakupit celodenný ski pass do Relax Centra Plejsy, no objednavka sa
neda realizovat. Ked klikam na moznost „OBJEDNAŤ“ tak sa objavi Server
Error.
Prosim Vas neviete mi s tym poradiť? (prosim zašlite mi odpoveď čím
najskôr, pretože zľava je aktívna už iba 2 hodiny)
Dakujem
Dobrý deň Katka, ospravedlňujeme sa – včera večer sme mali dočasný
výpadok, pre ktorý sa nevygenerovali viacerým zákazníkom kupóny napriek
tomu, že boli riadne zaplatené.
Platbu kartou od Vás sme prijali – 1× za 4 kupóny a 1× za 1 kupón.
V prehľade Vašich objednávok však máte vytvorených viacero objednávok
tejto akcie so spôsobom úhrady bankovým prevodom (x kupónov) i platobnou
kartou (tieto 4 kupóny Vám už boli zaslané).
Prosím, dajte nám vedieť, či máte záujem aj o ďalší 1 kupón, za
ktorý sme prijali platbu, alebo Vám máme peniaze za tento jeden kupón
vrátiť naspäť na Váš účet.
Ešte raz sa ospravedlňujeme za vzniknuté komplikácie.
Ďakujeme za pochopenie a prajeme príjemný deň
Dobry den,
zaplatil som za poukazy, ale na email mi neprisla ziadna sprava ani na svojom
ucte na www.zlavomat.sk, neevidujem ziadnu
objednavku. Kedy mi pride voucher?
Za odpoved dakujem.
Dobrý deň Michal, ospravedlňujeme sa – včera večer sme mali dočasný
výpadok, pre ktorý sa nevygenerovali viacerým zákazníkom kupóny napriek
tomu, že boli riadne zaplatené. Vašu platbu sme prijali a kupóny Vám dáme
dodatočne vytvoriť. Ihneď, ako budú hotové, Vás budeme informovať.
Ďakujeme za pochopenie a prajeme príjemný deň
Zdravim,preco sa to neda objednat?!Ked dam bankovym prevodom a potom dam objednat stale mi to vypise „SERVER ERROR“ uz cakam pol dna a stale to nefunguje.
Dobrý deň Dávid, ospravedlňujeme sa – včera večer sme mali dočasný
výpadok, pre ktorý sa nevygenerovali viacerým zákazníkom kupóny napriek
tomu, že boli riadne zaplatené. Vašu platbu kartou sme prijali 2×.
Prosím, informujte nás, o koľko kupónov k tejto ponuke máte záujem.
Keďže máte vytvorenú objednávku kupónov, ktoré čakajú na úhradu aj
bankovým prevodom, môžeme ich nastaviť ako zaplatené (keďže platbu kartou
od Vás sme už prijali).
Ak máte záujem iba o jeden kupón, nastavíme ako uhradený iba jeden a
peniaze za ďalší kupón Vám vrátime na účet.
Ešte raz sa ospravedlňujeme za komplikácie.
Pekný deň
Dobry den,mam zaujem o jeden kupon,ktory som uhradil platbou kartou online
dna 13.12.2011 .
Ďakujem
Dobrý deň,
kupón Vám bol dodatočne vytvorený, nájdete ho vo svojom účte na
Zľavomate v prehľade objednávok.
Vašu platbu sme znova overili, uhradený bol iba jeden kupón, druhá platba
neprešla na našu stranu, malo by to byť teda v poriadku.
Za vzniknuté komplikácie sa ešte raz ospravedlňujeme a prajeme skvelú
lyžovačku!
Dakujem za kladne vybavenie,
s pozdravom
Zdravim ak nebude snech vratia sa peniaze
Samozrejme, ak by kupón nebolo možné pre nedostatok snehu využiť, peniaze Vám v plnej výške vrátime.
Zdravim nahodou skipasy do Jasnej nechystate isto by bol velký zaujem
A ako to funguje vlastne? .. uz som previedol peniaze na vas ucet a teraz mam cakat pokial mi pride E-mail? … alebo mi ten kupon poslete domov?
Kupón Vám zašleme do 3 pracovných dní na Váš e-mail, pod akým ste
vytvorili objednávku. Kupón vždy nájdete aj vo svojom účte na Zľavomate
v prehľade objednávok.
Prajeme super lyžovačku :)
Dobrý deň, chcem sa opýtať, či bude z Krompách zo stanice, príp. z Prešova alebo Košíc premávať nejaký skibus?
Tomáš, o možnostiach dopravy do strediska sa dočítate podrobnejšie na
stránke:
http://www.plejsy.sk/doprava-do-strediska.html
Prajeme super lyžovačku!
Dobrý deň, chcel som sa opýtať že kedy sa dá uplatniť voucher ďakujem
Kupóny sú platné od 9. 1. 2012 do 30.3.2012
Dobry den, chem sa opytat kupil som si 6 kuponov ako darcek a na nim je datum ze, platia od 9.1. 2013 do 30.3.2012. je tam preklep, cize neude s tym problem pri odovzdavani?
Jozef, ospravedlňujeme sa za chybu. Nie nebude s tým problém upozorníme partnera. Ďakujeme za upozornenie.
Dobrý deň, chcela by som sa opytať, ak si ich kupim napr. 4 ks, pridu mi 4 voachery,? alebo vsetky 4 na jednom.Lebo by som si ich chcela pouzit na 4 rôzne dni, aby mi potom v kase to vedeli vymenit kupon za celodenne listky..
Dobrý deň Lenka prídu vám 4 rôzne vouchery.
Každý môžete využiť individuálne na rôzne dni.
a môžem si ich kúpiť viac ako 10 ks? dá sa to?
Jakub, maximálny počet kupónov na osobu (jedno užívateľské konto) je pri tejto akcii 10 kusov.
Dobry den, chcela by som sa opytat ci je skipas prenosny alebo je vystaveny na cely den na konkretne meno. Dakujem
Dobrý deň Andrea, celodenný skipas je prenosný, neprenosné sú v stredisku Plejsy iba celosezónne skipasy.
Rada by som sa opýtala, aký je rozdiel, ak sa zľava kúpi „ako darček“ alebo len klasicky „kúpiť zľavu“… Rozdiel bude na kupóne? že tam bude/nebude uvedená cena, zľava? Alebo ako? ĎAKUJEM za odpoveď. Chcela by som to kúpiť ako darček na Vianoce.
Jaja, zatiaľ rozdiel medzi darčekovým a bežným kupónom nie je. Na
kupóne máte presne vyznačené o akú zľavu ide, kde a ako ju treba
uplatniť. Nie je tu uvedená cena kupónu, výška zľavy ani slovo zľava,
môžete ho teda pokojne darovať. Odkaz „KÚPIŤ AKO DARČEK“ je zatiaľ
uvedený pre zjednodušenie, keďže mnoho zákazníkov má záujem kupón
darovať a zbytočne sa nemusí zdržiavať zisťovaním, ako by
k darčekovému poukazu prišiel.
Za pochopenie ďakujeme a veríme, že čoskoro sa nám podarí zaviesť aj
špeciálne darčekové kupóny.
Pekný deň
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň. Včera som si kupil 3kupony a doteraz po 24 hod. ich nemam na maili. Suma z uctu je odpisana.
Dobrý deň Jozef,
pri platbe bankovým prevodom trvá zaslanie kupónov max. 3 pracovné dni, poprosíme Vás teda o strpenie, kým Vašu platbu prijmeme a kupóny sa Vám automaticky odošlú.
Ďakujeme