1/9
Okamžité odstránenie červených žiliek na tvári a tele
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Renáta
Dobrý deň, mám žilky na nose a čiastočne na lícach. Koľko kupónov potrebujem? Za aký čas po ošetrení je možné ísť do práce tak, aby nebolo vidieť stopy po ošetrení tváre?
crystal esthetic
Dobrý deň, najlepšie bude ak prídete na konzultáciu, ktorá je
bezplatná.
S pozdravom
Ľuboš
Dobrý deň. Chcel by som sa spýtať, ak by som chcel odstránenie na jednej strane líca v ploche asi 2cm2 a na druhej strane líca to isté, treba mi kupón v hodnote 49 Eur alebo stačí v hodnote 29,90 Eur. Ďakujem za odpoveď.
crystal esthetic
Dobrý deň, potrebujete voucher v hodnote 49.-€
S pozdravom
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Rada by som sa spýtala prečo nie sú uverejnené aj negatívne reakcie na túto procedúru (moja mama mala s týmto ošetrením v tomto konkrétnom salóne veľmi negatívnu skúsenosť) – myslím, že zákazníci majú právo vidieť nielen pozitívne reakcie, aby sa mohli rozhodnúť – predsa len nejde o lacnú záležitosť.
Vážená pani Jana,
Vaša negatívna skúsenosť tu bola zverejnená, čo dokazuje, že Vaše tvrdenie o neobjektivite zverejnených názorov sa nezakladá na pravde.
Neviem o akú zlú skúsenosť ide, nakoľko nič nekonkretizujete. Podľa nášho názoru nespokojný zákazník reklamuje nekvalitné služby priamo u dodávateľa služieb a prípadne až neskôr zverejňuje negatívne referencie. Kolektív našej kliniky o žiadnej takejto reklamácii na našej klinike nevie. Keby sme o nej vedeli, tak je samozrejmé, že by sme sa snažili problém vyriešiť k spokojnosti zákazníka.
V tomto prípade však nikto akosi nemá záujem o riešenie problému, pretože, pokiaľ viem v tejto veci nebol urobený ani jeden krok smerujúci k vyriešeniu problému.
Natíska sa otázka, či tu skutočne ide o nespokojnú klientku, alebo len o zverejnenie negatívnej skúsenosti, ku ktorej možno ani nedošlo a kazenie dobrého obchodného mena.
V prípade, že ste, respektíve Vaša mama, nespokojným zákazníkom, radi Váš problém, či Vašu reklamáciu budeme riešiť. S dôverou sa na nás obráťte.
S pozdravom