Pred zakúpením voucheru si najprv telefonicky zarezervujte svoj termín na tel. č. +420 777 340 908 alebo pevná linka +420 581 601 498 (volajte Po–Pia 8:30–17:00) a potvrďte si voľné miesto, miesto v autobuse a nástupné miesto.
Najneskôr do 5–7 dní od zakúpenia kupónu potvrďte svoju rezerváciu e‑mailom na hranice@ceskekormidlo.cz, v správe uveďte počet osôb, mená a dátumy narodenia, rezervovaný termín, telefónny kontakt (mobil) a čísla voucherov.
CK vám následne pošle cestovnú zmluvu, ktorú je nutné vyplnenú a potvrdenú zaslať na adresu: hranice@ceskekormidlo.cz alebo osobne doniesť na jednu z pobočiek CK České Kormidlo.
Cena kupónu platí pri plnom obsadení dvojlôžkovej izby (pre 2 osoby sú potrebné 2 kupóny).
Nástupné miesto bez doplatku: Bratislava. Nástup z iných miest nie je možný.
V prípade, že bude málo zákazníkov zo Slovenska, má CK možnosť zaistiť klientom odvoz náhradnými prepravcami (napr. Studentagency alebo vlakom) – dopravu hradí CK.
Kontaktná osoba pre zájazd: Alena Polišenská (hranice@ceskekormidlo.cz, +420 777 340 908, +420 581 601 498).
Storno: pred podpísaním cestovnej zmluvy možnosť storna cez zákaznícku podporu Zľavomatu, po podpísaní cestovnej zmluvy s CK sa storno riadia VOP CK.
Dôležité upozornenie: na začiatku a na konci sezóny nemusia byť otvorené úplne všetky vleky v rámci lyžiarskeho strediska. Táto skutočnosť neoprávňuje klientov na poskytnutie akejkoľvek zľavy zo zájazdu.
CK si vyhradzuje právo pri nedostatočnom obsadení (min. 40 os.) zmeniť termín na najbližší možný, v ktorom bude splnená podmienka min. počtu osôb 40.
V prípade, že lyžiarske stredisko bude úplne uzavreté z dôvodu nedostatku snehu, ponúkne cestovná kancelária náhradný termín do rovnakého alebo iného strediska, príp. budú klientom vrátené peniaze späť.
Dobrý deň,
rád by som vedel, o koľkej je plánovaný odchod?
ďakujem za odpoveď
Dobrý den, nevím termín.