6,39 eur za ŠTYRI protišmykové nanopodložky do auta aj domov vrátane poštovného. Spoľahlivo udrží mobil aj okuliare!
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Takze aj pri objednani cez zlavomat.sk mozem prist rovno s vytlacenym vouchrom na predajnu v Prahe kde mi osobne daju 5 ks nanopodloziek?
Dobrý deň Petra,
áno presne tak :)
Dobry den,
chcela by som sa opytat ci este plati ponuka ako a slevomat.cz, kde pri osobnom
odbere namiesto ceny postovneho dostal zakaznik dalsiu nanopodlozku zdarma.
Dakujem za odpoved
Dobrý deň Petra,
áno táto ponuka ešte stále platí. Ďakujeme vám za otázku.
Prišli už niekomu z vás tie podložky? Som ich objednávala 21.2 ale doteraz nič.Už som im písala aj e-mail, ale zatial neodpovedali.
Dobrý deň,
zákazníkom by mal tovar prísť približne o 5 pracovných dní od
objednania. Takisto Vám zašlú spätné potvrdenie o prijatí objednávky.
Prosím, informujte sa priamo na tel. č. +420 777 736 019 , v čom mohol
nastať problém (ak ste potvrdenie nedostali).
Ďakujeme
Pekný víkend :)
Dobrý deň!
chcela som si objednať podložky ale na stránke mi vypíše ,že zľavový
kód neexistuje!
Pôjde to alebo čo mam robiť ?
Ďakujem
Dobrý deň Majka,
kontaktovali sme partnera, problém už rieši ich IT oddelenie. Ak sa Vám
stále nedarí použiť kupón, objednajte si, prosím, tovar e-mailom na adresu
praha@sigsro.cz alebo
telefonicky +420 777 736 019
Ďakujeme za pochopenie
Pekný deň
Dobry den.
Vcera vecer som si zakupil kupon, uz mi prisiel aj voucher s kodom ale ked ho
zadam do objednavky tak mi napise ze kod neexistuje, btak neviem ci sa ten kod
aktivuje az v pracovne dni, alebo co je s tym?
vopred Dakujem za odpoved
Dobrý deň Ján,
poprosíme Vás o trpezlivosť, partnera sme už kontaktovali. Skúste,
prosím, vytvoriť objednávku neskôr.
Ďakujeme za pochopenie
Dobrý deň chcela by som sa spýtať že ako dlho trvá doručenie od
objednávky ?
Ďakujem
Dobrý deň,
pre informácie ohľadne doručenia kontaktujte, prosím, takisto priamo
partnera na čísle +420 777 736 019 alebo e-mailom praha@sigsro.cz.
Ďakujeme
Dobrý deň!
Keď chcem uplatniť voucher , vypíše mi ,že zľavový kód je neplatny
Dobrý deň Katarína,
poprosíme Vás o trpezlivosť, partnera sme už kontaktovali. Skúste,
prosím, vytvoriť objednávku neskôr.
Ďakujeme za pochopenie
Dobrý večer,
chcela by som sa informovať ohľadom potrdzovacieho e-mailu po objednávke
4 ks nanopodložiek, ktoré som si objednala včera podvečer a následne aj
uhradila. či mi potvrdzovací e-mail príde až po pripísaní prostriedkov na
Váš účet alebo sa niekde stala chyba?
Dobrý deň Monika,
pod akou e-mailovou adresou ste kupóny objednali? Potvrdzujúci mail
neodosielame, mail s kupónom Vám príde do 3 prac. dní od uhradenia.
Následne môžete vytvoriť objednávku na stránke e-shopu. Stav svojej
objednávky na strane partnera môžete overiť telefonicky na čísle
+420 777 736 019.
Príjemný deň
Dobrý deň,
chcem sa Vás spýtať, dnes som zaplatila za nanopodložky bankovým prevodom,
no nikde odo mňa nepýtali adresu doručenia. Budete ma kontaktovať po
pripísaní sumy na Váš účet? alebo som niekde urobila chybu?
Ďakujem za odpoveď,
Pekný deň
Dobrý deň Denisa,
zatiaľ ste uhradili iba kupón, ktorý Vám po prijatí platby ihneď zašleme
na Vašu e-mailovú adresu – nájdete ho tiež vo svojom účte na
Zľavomate. Následne vytvoríte druhú objednávku priamo cez e-shop na
stránke:
http://www.litejbourej.cz/Vychytavky/Nanopodlozka-ORIGINAL-SET-4ks
Postup:
Nevyberajte spôsob dopravy, ale rovno vyplňte osobné údaje a zadajte kód
kupónu do políčka „pridať do objednávky zľavový kód“, zľava a
poštovné sa automaticky odpočítajú. Kliknite „Pokračovať
k pokladni“. Skontrolujte a kliknite na „Záväzne objednať“.
Pekný deň
Dobry den,
Ked kliknem na e-shop presmeruje ma na stranku, kliknem do kosiku 1ks –
vyskoci okno kde vyberiem „Přejít do košíku“ a vypise „Košík je
prázdný“ kontaktujte ma prosim.
Dobrý deň Juraj,
objednávanie na stránke e-shopu litejbourej.cz by malo byť v poriadku.
Skúste tovar objednať priamo cez stránku http://www.litejbourej.cz/Vychytavky/Nanopodlozka-ORIGINAL-SET-4ks
alebo http://www.litejbourej.cz/Kosik
Nevyberajte spôsob dopravy, ale rovno vyplňte osobné údaje a zadajte kód
voucheru do políčka „pridať do objednávky zľavový kód“, zľava a
poštovné sa automaticky odpočítajú. Kliknite „Pokračovať
k pokladni“. Skontrolujte a kliknite na „Záväzne objednať“.
Pekný deň
A ako mam podlozku oplachnut vodou ked si ju nalepim do auta na palubovku?
Dobrý deň
Podložka sa dá jednoducho odlepiť, zobrať domov, opláchnuť a znovu
použiť/prilepiť do auta.
Pekný deň
Dobry den, ako zabezpecim aby nano podlozka drzala ulozenen veci aj po dlhsom pouziti?
Dobrý deň,
stačí, keď ju po čase dôkladne očistíte od prachu, opláchnete vodou,
necháte uschnúť a bude opäť pevne držať:)
Pekný deň
Mám viac kusov 20-tich kreditov. Ako ich môžem uplatniť pri nákupe protišmykových nanopodložiek
Dobrý deň,
pre uplatnenie kreditov je potrebné prihlásiť sa pred nákupom do svojho
účtu na stránke Zlavomat.sk v pravej časti (sekcia účet).
Následne treba kliknúť na tlačidlo kúpiť, kde po vyplnení údajov (počet
kupónov, e-mail a spôsob platby, promo kód nie je potrebné zadávať) sa
Vás v ďalšom kroku systém spýta, či si prajete uplatniť kredity, ak
áno, tak sa Vám zníži suma kupónu o sumu stiahnutých kreditov.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den, ja som si objednal aj vyplatil ešte 18.2. podložky a doteraz som ich nedostal.
Dobrý deň,
zákazníkom by mal tovar prísť približne o 5 pracovných dní od objednania. Takisto Vám zašlú spätné potvrdenie o prijatí objednávky. Prosím, informujte sa priamo na tel. č. +420 777 736 019 v čom mohol nastať problém (ak ste potvrdenie nedostali).
Ďakujeme
Pekný deň :)