Pôvodná ponuka už bohužiaľ vypršala. Prezrite si jej detaily.
Celodenný zájazd do Osvienčimu a Krakowa s nástupnými miestami z celého Slovenska bez doplatku!
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Často sa pýtate
- Rezervácia: Čo najskôr po obdržaní vášho kupónu je potrebné ho preposlať e‑mailom na: zajazdy@startrip.sk.
- Následne Vám CK zašle prihlášku na zájazd.
- Pokyny k zájazdu obdržíte cca 10 dní pred nástupom na zájazd.
- Storno: rezervácie sa riadi podmienkami storna CK.
cena kupónu
Využite body zo zamestnaneckých programov. Na túto ponuku môžete využiť body týchto benefitných spoločností:
- Benefit Plus – previesť body
Ako funguje prevod benefitných bodov?
Dobrý deň, chcem sa opýtať či ešte su tri voľné miesta na variant 11. %Dakujem
Dobrý deň pani Hrežová,
tento variant je už bohužiaľ vypredaný
Dobry den, chcem sa spytat, ci je mozne vyplatit zajazd aj inak ako bankovym prevodom a tiez, ci sa nepriplaca za nastupne miesto (Variant 14 – odchod z KE) kedze sa mi uz stalo, ze sa platit nemalo, no nakoniec sme priplacali 20 eur. Dakujem za odpoved :)
Dobrý deň Patrícia,
Zaplatiť môžte okrem bankového prevodu aj kartou online. Zákazníci, ktorí
idú na zájazd prostredníctvom nášho voucheru za nástupne miesto
nepriplácajú.
Dobrý deň, za aký čas by mi mali dôjsť prihlášky z ccestovky?
Dobrý deň,
prihláška Vám príde 7 dní pred odchodom.
Dobry deň
Chcem sa opýtať , kedy odchadza autobus z TT?
Zajazd sa koná 14.6.2014.
ďakujem
Dobrý deň Jakub,
presný čas odchodu budete mať uvedený v prihláške, ktorá Vám príde
7 dní pred zájazdom.
dobry den prajem,rada by som sa spytala,ci budete robit zajazdy aj cez letne prazdniny,dakujem s pozdravom lenka
Pekné ráno Leenika. To vám bohužiaľ zatiaľ nevieme povedať.
Chcel by som sa informovať, kedy je približný odchod z Prešova dňa 14.06.2014, aby som si to vedel dostatočne vopred zariadiť v zamestnaní a taktiež kedy mi budú zaslané inštrukcie, kedže 15.05.2014 som odoslal voucheri a doteraz som neobdržal žiadnu odpoveď.
Dobrý deň pán Igor, pokyny k zájazdu zasielame klientom mailom cca 7 dní pred nástupom na zájazd. Odchod z Prešova mávame cca o 5,00 hod. v prípade že sme Vám z CK nepotvrdili prijatie kuponov prosím skontaktujte sa s nami telefonicky.
Pekný deň,
chcel by som vás požiadať o odpoveď na otázku. Na zájazd pôjdem so
svojím 13 – ročný synom. Nastupovať budem v Trenčíne, tj. na
3 nástupnom mieste ( BA-TT-Trenčín ) , bude možné, aby sme boli na
sedadlách vedľa seba ? Veľmi nerád by som bol, aby sedel niekde ide,
pokazilo by mu to zážitok z výletu a to by som bol nerád.Vďaka.
Dobrý deň , v prípade, že si objednáte zájazd pre dve osoby, budete sedieť spolu, zasadací poriadok je stavaný stále na tom, aby ste sedeli pri sebe.
Dobrý deň.Neviem z akého dôvodu sa nedá ohodnotiť uvedený zájazd…tak napíšem sem..nespokojnosť so zájazdom,nič také ako klimatizovaný autobus s WC a bufetom nebol,ani ranný príchod do Krakowa,kde sme dorazili okolo 11:00,ciže na prehliadku mesta ostalo veľmi málo času.Jediné pozitívum bola prehliadka Osvienčimu vďaka super slovenskému sprievodcovi.Určite budem zájazd reklamovať keďže popis zájazdu nezodpovedal realite,čomu sa hovorí klamanie zákazníka.
Dobrý deň. Chcem sa opýtať koľko ešte máte voľných miest na termín 14.6.2014 (variant 10, Košice). Mali by sme ešte záujem o 4 miesta.
Dobrý deň pán Martin, v danom termíne máme ešte cca 15 voľných
miest.
S pozdravom
Dobrý deň, nepridáte v júni termín, ktorý pôjde aj cez Nitru? Ďakujem za odpoveď.
Pekný deň Lucia. To vám zatiaľ nevieme potvrdiť.
môžem vedieť aspon približný odchod z Košíc a Popradu a aj príchod, lebo nie som priamo z týchto miest a musím cestovať, aby som sa vedel zariadiť.Dakujem
Pekný deň Roman.
Tento dátum a nástupné miesta sú už vypredané.
a este kedy je odchod aj z Pp a prichody do Pp a Ke. a ako to bude da sa platit eurami ci treba zmenit na zlote?
dobrý deň pán Roman, pokyny s presným časmi zasielame klientom. V Poľsku nie je možné platiť EUR, je potrebné si zameniť zloté.
dobry den su este 2 volne miesta na 17.5.2014 z KE a kedy je asi odchod z KE a odkial? Dakujem
pekný dobrý deň na uvedený zájazd máme ešte posledne dve miesta
Ako dlho by malo trvať CK zaslanie prihlášok ?
Neviem kedy ste im písali. Avšak ak vám ju nepošlú v priebehu pondelka prosím v utorok mi napíšte.
Zdravim,
vyssie je uvedene, ze su volne vouchery na zajazd 17.5 z KE. Avsak cestovka
volala mojim dvom znamim, ze nemozu ist lebo autobus je uz plny, aj napriek
tomu, ze vouchery uz mali zakupene! Tak ako to je? D
Pekný deň Martin. Cestovná kancelária pridala na túto trasu ešte jeden autobus. Takže je všetko v poriadku takže zájazd v tomto termíne môžete absolvovať.
Dobrý večer, chcela by som sa opýtať, či aj v prípade ak nebude autobus plne obsadený či sa bude zájazd aj napriek tomu konať ? ďakujem
Pekný deň Janka. Určite áno. Ak náhodou aj nie bude vás o tom CK dostatočne dopredu informovať a buď sa rozhodnete pre iný termín, alebo vám vrátime peniaze.
Dobrý deň, chcem sa spýtať prečo zľavomat neuverejnil moje hodnotenie a kontár k tomuto zájazdu,alebo zverejňujete len pozitívne hodnotenia???? Takže svoje postrehy zverejnim tu.Zájazd konaný dňa 12.4.2014, zla organizácia cestovky,ktorá zabudla vyzdvihnuť klientov v TT,na ktorých sme najksôr čakali pol hodinu v TN a ďaľšiu hodinu v Žiline,takže do Krakowa sme dorazili miesto v ranných hodinách naobed.Aké sú moje dojmy z Krakowa, no neviem posúdiť,nakoľko ten rýchly vojenský pochod sa nedá nazvať prehliadkou mesta.Ceny vstupov je zbytočné uvádzať, nakoľko na tie nie je absolútne priestor.O profesionalite vodičov ani nehovoriac. Na moje sklamanie a znechutenie som zabudla pri návšteve Osvienčimu, a to vďaka vysokokej profesionalite a erudovanosti poľskej sprievodkyne pani Katky,bola úžasná,nič také som doposiaľ nezažila a to som už niečo precestovala,patrí jej veľká vďaka.Takže na záver zhrnutie s touto cestovnou kanceláriu som cestovala prvý a posledný krát.
Pekný deň pani Jesenska. Hodnotenie ktoré sa zobrazuje na stránke je hodnotenie predchádzajúcej zľavy tohto podniku, nie hodnotenie aktuálnej zľavy.
Dobrý deň pani Jesenská,
V uvedenom termíne sme mali dva autobusy.
V piatok v obedňajších hodinách sa niektorí klienti presúvali medzi
nástupnými miestami a v snahe vyhovieť im sme túto zmenu vykonali na
poslednú chvíľu. Týmto sme zabudli dať pokyn vodičovi autobusu, aby
začínal v Trnave a nie ako bolo pôvodne v pláne v Trenčíne.
Po oboznámení sa so situáciou v sobotu ráno sme začali operatívne
riešiť a klientov ktorých sme nevyzdvihli v Trnave sme prepravili na naše
náklady rýchlikom do Žiliny. Pri tomto presune nastal časový sklz
v uvedenom zájazde. Programu bol samozrejme dodržaný, nakoľko vodiči mali
rezervu a prestávky ktoré sa vykonávali boli kratšie ako pri ostatných
zájazdoch. Nápomocný bol aj sprievodca druhého autobusu, ktorý zabezpečil
vstupenky aby klienti hneď po príchode do múzea sa nezdržiavali v pokladni
ale pokračovali v prehliadke múzea.
Vzniknutá situácia nás nesmierne mrzí a veľmi sa Vám ospravedlňujeme za
vzniknuté komplikácie.
Dobry den.
Zajazd bol vyborny, doprava ok, delegat (Michal) uplne super, takto si delegata
predstavujem. V Krakove sme videli vsetko co bolo treba, dost nam toho
predstavil delegat a mali sme aj par hodinove volno, ktore mohol vyuzit kazdy po
svojom… V tomto meste ja kopec moznosti (nakupovanie, historia, trhy,
restauracie, kultura) a myslim ze na kratke ale strucne spoznanie mesta to
bohate stacilo. Koncentracny tabor bol velkym zazitkom, kde by som chcel znova
vyzdvihnut sluzby delegatky (jej meno si nepamatam, ale bola to slovensky
hovoriaca polka :)) Lepsiu delegatku som este nezazil a to som uz pocestoval
toho dost. V skratke velmi prijemny a mily zajazd plny zazitkov a poznania
s mrazivou atmosferou koncentr. tabora, o ktorom sme sa vdaka spominanej
delegatky vela dozvedeli. Dakujeme za prilezitost a odporucam aj ostatnym!
Pekný dobrý deň pán Boris,
ďakujeme pekne za Váš mail. Veľmi nás potešil a sme radi že sa Vám na
zájazde páčilo a splnil Vaše očakávania.
Ďakujeme
dobrý deň,prosim vas 31.5.2014 mate ešte kolko volných miest?
Dobrý deň pani Hana, termín 31.5.2014 je novopridaný, takže je ešte dostatok voľných miest
Zdravim.
Chcela by som sa spytat, ci mate este volne toho 10.5.2014. Nemate pri tomto
termine nic uvedene.
Dakujem
Dobrý deň pani Jana, v termíne 10.5.2014 máme ešte posledné voľné miesta v tomto čase.
Vylet sme absolvovali, pocasie vyslo, pacilo sa nam. Mam vsak trochu vyhrady
k zavadzajucim informaciam. V autobuse sa sice nachadzalo WC, ale nebolo ho
mozne pouzit. Uvadzany bufet a obcerstvenie taktiez k dispozicii nebolo.
Klimatizacia bola bud nepouzita, alebo nefungovala spravne, chvilami bolo velmi
chladno, chvilami presne naopak. Na prehliadku Krakova bolo prilis malo casu,
naopak pocas cesty sa robili nezmyselne dlhe fajciarske pauzy. Pan sprievodca to
urcite nemyslel zle, ale cely cas posobil dost roztrzito.
Pekne zazitky nam vsak vsetko vynahradili.
a z trenčína ?
ZTrenčína mávame odchod o 6,30 hod.
Dobry den,potrebovala by som vediet presny cas odchodu zajazdu zo ZV.
Dobrý deň pani Zuzana,
odchod zo ZV mávame cca 5,00 hod.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den,chcel som sa spytať ked vyplnujem prihlasovaci formular a idem s priatelkou tak stači ked vyplnim jeden formular za nas oboch? A ked chceme sedieť spolu v autobuse,mam to tiež zapisať?
Dakujem
dobrý deň,
do formuláru uveďte vaše meno a aj meno vašej priateľky. V prípade, že si objednáte zájazd pre dve osoby, budete sedieť spolu, zasadací poriadok je stavaný stále na tom, aby ste sedeli pri sebe.