Pôvodná ponuka už bohužiaľ vypršala. Prezrite si jej detaily.

Značkové košele Ralph Lauren

Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke

Často sa pýtate

Ako uplatniť
Martin

Dobrý deň, chcel by som sa spýtať, či ešte bude podobná zľava alebo či náhodou zľavu nepredĺžite, prípadne doplnite košele. Mal by som záujem, ale farba a moja veľkosť už je vypredaná. Ďakujem

Zlavomat.sk (Ingrid Petríková)

Dobrý deň Martin, treba sledovať nové ponuky, pretože vám nevieme vopred povedať, či sa zľava opakovať bude alebo nie.

Pekný deň prajem :)

bea

Dobry den prajem,

chcela by som sa opytat, kedze som sa dostala do menisch pochybnosti, ci je tovar predavany na tejto stranke, v sekcii moda a luxus, naozaj originalny…ci sa nemoze stat, ze by to bol tovar z kategorie „fake“…dakujem za odpoved a prajem pekny den

Zlavomat.sk (Ingrid Petríková)

Dobrý deň Bea, nemusíte sa báť, košele sú naozaj značkové a vieme Vám poskytnúť v prípade ozaj veľkých pochybností aj certifikáty :)

Pekný deň prajem

XXL???

Dobry den
1. Rad by som sa spytal, ci ste podobnu akciu ponukali aj cez Zlavu dna.
2. Otazka pre uz spokojních majitelov kuponov, skusali ste koselu vyprat? Mozno je to iba moja skusenost, ale rozmery kosele sa po praobycajnom namoceni vo vlaznej vode zmenili z XXL na L max. XL ,cize zdesenie. Snaha o kontakt s predajcom zatial neuspesna. Tak snad to bol jediny nepredprany kus!
Prijemny den

Zlavomat.sk (Ingrid Petríková)

Dobrý deň, my sme zľavomat a to, kde ste si objednával košeľu je iný portál a teda vám neviem povedať, kde bol problém. Tieto košele sú naozaj značkové a v prípade, že ich periete ako treba, by sa im nemalo nič stať.

Pekný deň prajem :)

paulina

Dobry den, tovar som objednala podla instrukcii 25.1. zatial mi neprislo ziadne potvrdenie objednavky a kupon sa stale zobrazuje ako neuplatneny. viete prosim preverit, ci im moj e-mail prisiel? Mam s tym zle skusenosti. dakujem. Makovicka

Zlavomat.sk

Dobrý deň Paulína. Pokiaľ Vám email prešiel a nevrátil sa naspäť určite bol doručený. Potvrdenie by Vám malo prísť dnes prípadne zajtra.
Pekný deň

Marieta

Dobry vecer, chcem sa spytat ci nahodou nemate obchod, kde by som si mohla tovar kupit priamo, nemam dobre skusenosti s bankovým prevodom. Dakujem, s pozdravom Vargova

Zlavomat.sk (Ingrid Petríková)

Dobrý deň Marieta.
Je najprv potrebné zaplatiť voucher u nás na číslo účtu ktoré vám bude zaslané, k tovaru sa potom inak môžete dostať len nezávisle od zľavomatu, takže by vám zľava neplatila. Ak máte zlé skúsenosti s bankovým prevodom, môžete platiť aj kartou, prípadne priamo v banke v hotovosti. Verím, že to nejako vyriešite :)

Pekný deň prajem :)

paulina

Dobry vecer, je mozna vymena kosele v pripade, ze by velkost nesadla? dakujem

Zlavomat.sk (Ingrid Petríková)

Dobrý deň Paulina.
Zo zákona máte právo tovar do 7 dní vrátiť, takže v prípade, že vám veľkosť nesadne, nájdite si na našej stránke pokyny ako postupovať pri reklamácií, v spodnej časti stránky v sekcií „najčastejšie otázky“.

Pekný deň prajem :)

Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.

Hore