Pôvodná ponuka už bohužiaľ vypršala. Prezrite si jej detaily.

Robotický vysávač iRobot® Roomba®

Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke

Často sa pýtate

Ako objednať tovar
Petra K

Dobry den. Prosim Vas vie sa vysavac vyhnut napriklad dveram a trafi do uzsich dveri? A ide sa sam nabit ked je vybity? A ako je to s hlucnostou? Dakujem.

Ivan Mucha

Dobrý deň, nerozumiem otázke, či sa robot vie vyhnúť dverám.
V každom prípade, pokiaľ sú otvorené dvere, prechodu do ďalšej miestnosti je možné zabrániť virtuálnou stenou, ktorá je súčasťou balenia.
Do užších dverí (a priestorov) sa robot dostane, pretože používa inteligentný systém navigácie iAdapt. Pri tomto type však platí, že by každú miestnosť mal vysávať zvlášť, a preto je potrebné dvere zatvárať, alebo využívať virtuálne steny. Ak by ste robota dali povysávať viac miestností naraz (s pootváranými dverami), výsledok vysávania nemusí byť dobrý. Treba vyčleňovať priestory cca 30m2.
Pokiaľ sa vo vysávanom priestore nachádza nabíjacia stanica, Roomba automaticky po ukončení vysávania „zaparkuje“ a dobije sa. Pokiaľ tam nabíjacia stanica nie je, robot doupratuje a zahlási koniec upratovania.
Hlučnosť je 60 dB.
V prípade akýchkoľvek ďalších otázok ma neváhajte kontaktovať na iRobot infolinke: 0900 111 151 Ivan Mucha (product manager iRobot)

Ingrid

Dobrý deň,
prosím Vás aký je rozdiel medzi vysávačmi Roomba 780 a Roomba 760, ktorý ponúkate?

Ivan Mucha

Dobrý deň, hlavným rozdielom je podpora virtuálnych majákov, ktoré sú kompatibilné jedine s modelom Roomba 780. Virtuálne majáky zabezpečujú, aby robot upratoval postupne jednotlivé miestnosti v byte jednu za druhou, t. z., že robot upratuje prvú miestnosť, kým nie je dôkladne povysávaná a následne ho majáky navigujú do ďalších miestností. Po doupratovaní poslednej miestnosti majáky navigujú robota naspäť na nabíjaciu stanicu. Model Roomba 760 je potrebné pre zabezpečenie dôkladného povysávania uzavrieť v jednej miestnosti (buď dverami, alebo virtuálnou stenou, ktorá je dodávaná) a po doupratovaní preniesť do ďalšej. Ak by ste dali poupratovať robotom Roomba celú domácnosť bez rozdelenia na miestnosti, výsledok upratovania by uspokojivý nebol. V prípade akýchkoľvek ďalších otázok ma neváhajte kontaktovať na iRobot infolinke: 0900 111 151 Ivan MUcha (product manager iRobot)

M.

Dobry den,
ako sa pri vysavani sprava iRobot, pokial mame v byte plavajucu podlahu a na dvoch miestach male koberce (2×1m) s dlhsim chlpom (2–3 cm)? Pri nabehnuti na koberec sa nepokazi? Dakujem.

Ivan Mucha

Dobrý deň, robotické vysávače vysávajú koberce rovnako dôkladne ako plávajúce podlahy. Takisto si poradia so situáciami, kedy sú na plávajúcej podlahe položené menšie koberčeky. Navyše, čistiaca hlava robota Roomba sa prispôsobí pre dosiahnutie čo najlepšieho povysávania a rozozná, či je na plávajúcej podlahe alebo na koberci. Čo sa týka chlpov a strapcov na koberci: pokiaľ sa nachádzajú strapce na konci koberca, Roomba si s nimi poradí. Pri hustejšie tkaných kobercoch s dlhým vlasom môže dôjsť k zastaveniu vysávania z bezpečnostných dôvodov (robot rozozná veľký odpor na hlavných kefách a myslí si, že sa do nich niečo namotalo). Tieto „chlpaté“ koberce sú veľmi individuálne a bohužiaľ neexistuje univerzálna odpoveď, na ktorom koberci bude Roomba fungovať a na ktorom nie. V prípade akýchkoľvek ďalších otázok ma neváhajte kontaktovať na iRobot infolinke: 0900 111 151 Ivan Mucha (product manager iRobot)

tatiana

dobry den co vsetko sa nachadza medzi prislusenstvom. dakujem

Furdik Jan

Dobry den ,

Obsah balenia:
1× iRobot Roomba 760 so zberným košom AeroVac™ 2. generácie
1× virtuálna stena
1× kompaktná nabíjacia stanica
1× IR diaľkové ovládanie
1× sieťový adaptér
1 set náhradných HEPA filtrov
2× čistiaci nástroj

Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.

Hore