64 eur za jarný VÍKENDOVÝ ZÁJAZD do HOLANDSKA! Spoznajte krajinu veterných mlynov, rozkvitnutých tulipánov a zažite plavbu po večernom AMSTERDAME so zľavou 39%!
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Dobrý deň, chcem sa spýtať, že keď je v zájazde ponúknutá možnosť návštevy skanzemu- Zaanse Schans so slávnymi veternými mlynmi a ukážkami ručnej výroby drevákov a porcelánu- ako jeden z cieľov zájazdu, prečo nedošlo k naplneniu tohoto cieľu? Vaša CK na poslednú chvíľu zrušila uvedený výlet. Z akého dôvodu ? ďakujem za odpoveď
Dobrý deň pani Henrieta,
bohužiaľ delegátka musela návštevu skanzenu zrušiť, lebo by to časovo
nevychádzalo.
V cestovnej kancelárii vám veľmi radi odpovedia na prípadne ďalšie
otázky ohľadom tohto zájazdu, stačí napísať na e-mail hranice@ceskekormidlo.cz.
Ďakujeme veľmi pekne.
O koľkej sa vráti autobus 29.4. do Bratislavy ?
Dobrý deň Kleki,
29.04. by mal byť príchod do Bratislavy v popoludňajších hodinách, ale
odvíja sa to od toho aká bude cesta.
Dobrý deň,
mám takú otázku,
že sme sa objednali ten výlet od 27–29 apríla.
Písala som Vám jeden email, ani na toto, ani na druhú ste neodpovedali, keď
som Vám poslala cestovnú zmluvu s kodmi voucherov. To znamená, že všetko
mám v poriadku ?Poslala som Vám email, z emailovej adrese: poldi23@freemail.hu
Dobrý deň Aniko,
asi ste mali na mysli, že ste písali nášmu partnerovi na e-mail hranice@ceskekormidlo.cz.
My totiž od vás neregistrujeme e-mailové správy.
Určite vám cestovná kancelária pošle potvrdenie rezervácie zájazdu.
Poprosím v prípade problémov kontaktovať CK ČESKÉ KORMIDLO na čísle
+420 777 340 908.
Ďakujeme za pochopenie.
Nepreda niekto 2 vouchery na termin 20.4.?
0905 843 458
Dobry den,
chcela by som sa opytat, ci sa neplanuje pridat este jeden autobus na termin
20–22.4.?
Ten posledny nam nevyhovuje a akcia je to skvela.
Dakujem velmi pekne :)
Dobrý deň prajem,
ďakujeme za príspevok. Bohužiaľ na termín od 20.4. sa už autobus
pridávať nebude, keďže by sa neobsadil. Ešte stále máte však máte
možnosť využiť voľný termín od 27.4.
Akcia je naozaj skvelá ako píšete.
Pekný deň.
Dobry den, este vcera rano som kupila vouchery na termin 13.4–15.4, ale potom dostala som emailt ze „termín od 13.04. nejedeme- pro nezájem klientů“. Teraz dostanem spat peniaze?
Dobrý deň,
v tomto prípade samozrejme ak nemáte záujem o iný termín zájazdu,
môžeme vám kupón stornovať a peniaze sa vám vrátia späť. Informujte
nás prosím na zlavy@zlavomat.sk.
Ďakujeme.
Dobrý deň, prosím Vás úhrada za víkendový pobyt už prebehla predvčerom, no stále nemám vouchery a do cestovnej zmluvy treba napísať ich čísla…
Dobrý deň,
ospravedlňujeme sa za meškanie. Poslala som vám vouchery na e-mail.
Ďakujeme za trpezlivosť.
Dobry vecer prajem. Chcel by som sa spytat, ked chcem objednat dva listky pre mna a priatelku na termin 20.4. – 22.4., to znamena ze ju mam vypisat ako dalsiu osobu vtej cestovnej zmluve? … A co je vlastne vsetko potrebne vypisat vtej zmluve? Dakujem
Dobrý deň Matej,
áno napíšte prosím priateľku ako ďalšiu osobu v cestovnej zmluve.
V cestovnej zmluve je treba vyplniť meno, priezvisko, dátum narodenia,
adresu, telefónne číslo, miesto odchodu a vybraný termín. Ak budete mať
nejaké špeciálne požiadavky, napíšte ich prosím do poznámky (napr.
miesta vpredu – nie sú garantované).
dobry den ja by som sa chcel opytat ako to je s ubytovanim a stravou. dakujem Tomaš
Dobrý deň Tomáš,
strava je individuálna. Ubytovanie nie je zahrnuté v tomto zájazde, keďže
v piatok je odchod z Bratislavy a v nedeľu príchod. Cestuje sa autobusom
počas dvoch nocí.
Pekný deň.
Prosím Vás môžete odpovedať na otázku koľko hodín trvá cesta? Máte vlastne predstavu koľko hodín trvá cesta? Všade uvádzate že príchod je ráno. Tzn. 5:00 alebo 11:28??? Môžete prosím odpovedať na položené otázky potenciálnym zákazníkom?
Dobrý deň,
náš partner nám poskytol informácie, ktoré sme uviedli v predošlých
odpovediach. Predpokladám, že trvanie cesty sa odvíja taktiež od počtu
nástupných miest. V prípade bližších otázok prosím neváhajte
kontaktovať CK na čísle +420 777 340 908.
Ďakujeme.
Dobry den, chcem sa opytat kde najdem cislo voucheru, kedze na mojom mejly a
ani na UCTE nieje…? suri to…
dalej by som sa rada opytala… ako ej to presne s ubytovanim?
dakujem
Dobrý deň,
z vašej e-mailovej stránky neevidujeme vytvorenie objednávky na tento
zájazd. Prosím, ak ste robili objednávku z iného e-mailu a voucher stále
nemáte, napíšte nám na zákaznícku podporu zlavy@zlavomat.sk.
Ubytovanie v rámci zájazdu nie je zahrnuté, keďže v piatok je odchod
z Bratislavy a v nedeľu príchod. Cestuje sa autobusom počas noci.
Pekný deň.
Dobrý deň, ako a kedy prosím Vás zistím, či niekto pôjde z iného nástupného miesta ako je Bratislava, či sa nás nazbiera spomínaných 15 ľudí?
Dobrý deň Janka,
CK vás bude po rezervácii termínu včas informovať ohľadom
nástupných miest.
Dobrý deň. Chcem sa spýtať, cez ktoré krajiny sa bude prechádzať, či je potrebný pas, alebo stačí iba občiansky preukaz.
Dobrý deň Magda,
stačí vám občiansky preukaz, keďže Holandsko je v Európskej únii.
Príjemný zájazd prajeme.
dobrý deň,
ubytovanie je zabezpečené v Amsterdame alebo niekde na vidieku? Aké je
spojenie z miesta nocľahu do mesta v prípade individuálneho cestovania bez
delegáta?
Dobrý deň,
tento zájazd nezahŕňa ubytovanie, keďže sa z Holandska odchádza v deň
príchodu a cestuje sa počas noci.
o koľkej je príchod na miesto kde začína prvý program? podľa toho koľko trvá cesta mi váš program moc nevychádza
Dobrý deň,
program začína ráno v Keukenhofe.
DOBRY DEN CHCEM SA OPYTAT JE TERMIN AJ V MAJI AJ V JUNI AK SI TO TERAZ ZAKUPIM DAKUJEM ZA SKORU ODPOVED
Dobrý deň Ľuboš,
termíny platia tak ako sú uvedené, čiže v apríli.
Pekný deň.
Dobry den, chcem si kupit voucher, len ma zaujima, ci mate terminy aj v maji, ci to plati len na tento mesiac. dakujem andrea
Dobrý deň Andrea,
termíny platia ako sú uvedené, čiže na mesiac apríl.
Pekný deň.
Dobry večer.kedy je presny odchod z Holandska?
Dobrý deň Roman,
odchod z Holandska by mal byť približne o 23.00 hod.
Kolko hodin- dni trva cesta z Bratislavy , a kedy je naplanovany prichod do Holandska
Dobrý deň,
odchod z Bratislavy je medzi 17.00 – 18.00 a príchod do Keukenhofu
je ráno.
Dobry den, kolko hodin trva cesta? Dakujem
Dobrý deň Linda,
odchod z Bratislavy je medzi 17.00 – 18.00 a príchod do Keukenhofu
je ráno.
Dobrý deň,
je možné objednať zájazd so zľavou aj pre 14 – ročné dieťa ? Ak nie,
koľko by stála cesta bez zľavy?
Dobrý deň,
samozrejme môžete objednať zájazd aj pre 14-ročné dieťa. Všetci klienti
platia rovnakú cenu kupónu, čiže aj dieťa.
ja sa chcem spýtať na tie nástupné miesta,ak bude menej klientov ako 10 potom, budem musieť cestovať až do Bratislavi?a už aspoň približne viete,či nebudete meniť termín zájazdu,pretože ak si nahlásim voľno v práci,len ťažko sa mi to bude dať zmeniť
Dobrý deň Jana,
minimálny počet na nástupné miesto mimo Bratislavy je 15 osôb. Ďalšie
nástupné miesta s doplatkom (10€) sú Žilina, Považská Bystrica,
Trenčín, Piešťany, Trnava. Ohľadom toho, či je vami vybraný termín ešte
voľný sa spokojne môžete vopred informovať na čísle
+420 777 340 908.
Ďakujeme za pochopenie.
ako dlho trvá cesta?:) dakujem
Dobrý deň Lucka,
odchod z Bratislavy je medzi 17.00 – 18.00 a ráno je príchod do
Keukenhofu.
Dobrý deň, chcela by som sa opýtať, či sa dá platba kartou zrealizovať zo zahraničia, lebo som skúšala asi 3× a nepodarilo sa mi, chcela som zájazd darovať ako darček.
Lucy, áno platba sa dá realizovať aj zo zahraničia. Poprosíme vás
napíšte nám na zlavy@zlavomat.sk, aby sme
mohli vyriešiť problém s platbou.
Kolko trva cca cesta? Je tam priestor aj na individualnu prehliadku mesta?
Dobrý deň,
prehliadka mesta je možná s delegátom ale aj individuálne.
chcem sa spýtať kedy je odchod z Bratislavy, lebo uvádzate iba, že vo večerných hodinách, ďakujem
Dobrý deň Kika,
odchod z Bratislavy je približne o 17,00 – 18,00 hod. podľa toho, či
budú ešte iné nástupné miest (podľa počtu klientov – napr.
Žilina).
da sa v autobuse nabit si fotoaparat / mobil?
stravovanie je uplne individualne?
poskytujete nejaku pridavnu zlavu pre studentov, drzitela karty Euro26, prip.
Sphere Card?
ta prehliadka mesta je z autobusu alebo peso?
nie je mi jasne, ako vyplnit tu cestovnu zmluvu pre ucely tohto zajazdu…
Dobrý deň prajem,
strava je individuálna. Čo sa týka zľavy, žiadna ďalšia možná nie je.
V autobuse bohužiaľ nie je možné nabitie fotoaparátu či mobilu –
prístroje by vám mali vydržať fungovať ak si ich nabijete predtým.
Prehliadka – autobusom sa odveziete na určité miesto a odtiaľ budete
pokračovať pešo.
V cestovnej zmluve je treba vyplniť meno, priezvisko, dátum narodenia,
adresu, telefónne číslo, miesto odchodu a vybraný termín. Ak budete mať
nejaké špeciálne požiadavky, napíšte ich prosím do poznámky (napr.
miesta vpredu – nie sú garantované).
Prosím Vás,akými autobusmi sa pôjde? išla som s Vašou spoločnosťou viac krát,ale naposledy som bola velmi nemilo prekvapená autobusmi Autokarem… bolo tam žalostne malo miesta,pri normalnom sedeni a nesklopenych operadlach som mala kolena na doraz a to som malá osoba.Priatel musel sedieť otočený do uličky..
Dobrý deň,
ide o štandardné autobusy BOVA, NEOPLAN. Ide o normálne klasické autobusy.
Viac nájdete na www.autokarem.cz
Prajeme pekný deň.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den, ja som bola na tomto zajazde 20–22.4, chcem sa spytat: ak je v cene zajazdu navšteva skanzemu a neboli sme na nej, na koho sa možem obratit? A dalej je v cene delegat, ktory sa vam venuje 2hod v Amsterdame a 7hod vas nechaju bludit mestom.
Dobrý deň vám prajem,
vstupné sa do skanzenu nemalo platiť žiadne pokiaľ mám ja informácie. Prosím vaše prípadné otázky ohľadom uvedeného zájazdu vám veľmi radi poskytne pani na adrese hranice@ceskekormidlo.cz. Sama ma požiadala, aby ste sa na ňu obrátili, keďže nemá prístup k zapojeniu sa do tejto diskusie.
Ďakujeme za pochopenie.