Kórejská prírodná čierna maska na čistenie pórov
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Dobrý deň,
mne tiež prišiel mail 27.6. o prevzatí balíka Slovenskou poštou do
24 hodín a zatiaľ mi nič neprišlo. Mohli by ste mi skontrolovať či bola
odoslaná? Rovnako by som chcela byť informovaná o čísle zásielky aby som
si ju mohla skontrolovať. Ďakujem.
Dobrý deň, všetkým zučastneným, ktorým masky ešte neprišli sa veľmi ospravedlňujeme, mali sme problém s dodaním, už je všetko v poriadku, v piatok začíname znovu expedovať.
dam to tu chronologicky:
27 jun- vasa objednavka je zaevidovana a bude odoslana do 5 dni.
30 jun-balik prevezme posta do 24 hodin
7 jul-som im pisal mail, ze co je s objednavkou, tak sa ospravedlnovali, ze im
dosiel tovar. ako moze dojst tovar, co je uz prakticky na poste. vysvetlite mi.
a pritom davali dalsie zlavy na zlavomat.
9 jul-prisiel mi mail ze na druhy den mi bude maska odoslana
16 jul-to je dnes. no cuduj sa svete NIC MI STALE NEPRISLO!!!
- pisal som pani na zlavomate ohladne mojej objednavky a ako to ze ked si
overuju firmy, tak tato im presla a este ma aj 5 ci 4,5 hviezdicky a pani
nic… ani neodpisala.
NEKUPOVAT, neseriozna firma…
Pán Gutter kedy ste nám písali a z akej adresy? Máme vyriešené všetky dotazy zákazníkov.
Pýtam sa to isté, kedy mi príde môj balík, už je to 17 dní a stále nič, ak niesu schopný dodanie tovaru žiadam okamžité vrátenie peňazí
Dobrý deň,
všetkým zučastneným, ktorým masky ešte neprišli sa veľmi
ospravedlňujeme, mali sme problém s dodaním, už je všetko v poriadku,
v piatok začíname znovu expedovať.
Prečo mi od Vás ešte stále neprišiel tovar, ktorý som už dávno zaplatila????? 23.6.2014 som si tovar objednala, od vtedy prešlo už dávno 14 dní ktoré máte nato aby ste doručili zaplatený tovar..........len klamete klientov a okrádate ich.
Dobrý deň pani Jankolová,
V priebehu budúceho týždňa Vám bude maska doručená.
Dobrý deň
tak isto mám zaplatené masky, a žiadna reakcia. Dufam, že to nie je tak ,
že išlo iba ziskať od záujemcov € a zbohom..
Dobrý deň pani Mušinská,
V priebehu budúceho týždňa Vám bude maska doručená.
Prajem pekný deň.
Dobry den, tiez som si masky objednala, prisiel mi mail, ze balik prebera slovenska posta a dodnes mi nic neprislo. Vzhladom na vzniknute problemy ma zaujima, kedy tovar mozem ocakavat. Dakujem za odpoved.
Dobrý deň Nika,
masky sa dokupujú pravidelne, momentálne nemáme vybavených cca 20 %
objednávok, na stránke je napísané ze doručenie je do 14 dní a to sa
snažíme dodržať. Maska by Vám mala byť doručená najneskôr do
utorka.
Ja riesim presne rovnaky problem. Dva tyzdne od mailu ,ze balik prevzala posta nic neprislo. Znamena to, ze zaplateny tovar nebol ani odoslany na postu? A kedy sa situacia vyriesi?
Dobrý deň Eva,
masky sa dokupujú pravidelne, momentálne nemáme vybavených cca 20 %
objednávok, na stránke je napísané ze doručenie je do 14 dní a to sa
snažíme dodržať
25.6.2014 som si objednala kórejskú masku 10 ks a do dnešného dňa som
ju nedostala. Všetko som
zaplatila, pýtam sa, prečo zverejňujete produkty nekalých firiem, ktoré
potrebujú zhrabnúť, čo najviac peňazí a s nimi „točiť“. Aj teraz si
daný tovar objednalo 400 zákazníkov. Nedokážete to zastaviť? Prečo na to
neupozorníte ľudí?
Dobrý deň Sisa,
nie sme nekalá firma, masky sa dokupujú pravidelne, momentálne nemáme
vybavených cca 20 % objednávok, na stránke je napísané ze doručenie je do
14 dní a to sa snažíme dodržať
Neseriozny pristup! prave mi odoslali mail ze vypredali zasoby a preto mi to
nedoslo..to akoze fakt?! poslu 23 juna mail ze do 24h si to prebere posta a
pritom nema co ? Zavadzanie zakaznika..Neseriozny nekorektny pristup..Nikdy
viac.
Dobrý deň Peter,
nie sme nekalá firma, masky sa dokupujú pravidelne, momentálne nemáme
vybavených cca 20 % objednávok, na stránke je napísané ze doručenie je do
14 dní a to sa snažíme dodržať
Dobry den, mne tak isto odpisali ze Balik prevezme Slovenska posta do 24 hodin. Pisali to 23Juna, to znamena ze 24Juna mala prevziat balik posta. 2 tyzdne presli a nic neprislo! Pochybujem, ze by posta nebola schopna dorucit tovar za 2 tyzdne…Ine zasielky mi prisli bez problemov..Na poste sa da zistit jedine cez podacie cislo a stranka objednavka.info mi neodpisuje uz na 2 maily. Ako sa mam voci tomu postavit? dakujem za odpoved.
Dobrý deň,
mrzí nás vzniknutá nepríjemná situácia. Mali sme však problém
s dodávateľom, ktorý nie je schopný dodať nám zaplatený tovar. Robíme
všetko pre to, aby sme chybu napravili a zákazníkov uspokojili.
Dobrý deň, na stránku objednávka.info
mi odpísali ze:
Vaša zásielka je pripravená a čaká na zaslanie. Balík prevezme Slovenská
pošta do 24 hodín.
To má znamenat ze je moj balík je na poste?
Peter napíšte nám prosím číslo kupónu na podpora@zlavomat.sk a zistíme kde je váš tovar.
Mohla by som sa spytat, ako uvediem kod objednavky korejskej
masky..Dakujem
Dobrý deň Oľga,
kliknite na link, ktorý máte uvedený na kupóne. Vyplňte všetky potrebné
údaje, vyberte zľavový server Zľavomat, vyberte tovar „Kórejská maska“
a do poznámky uveďte kompletné číslo voucheru.
Prajem pekný deň.
Ma s tym niekto skúsenosti?
Pre: Petru Kokoriko…našla som toto: http://svetpodles.blogspot.sk/2013/07/korejska-cerna-maska-recenze-giveaway.html
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, 7. júla mi prišlo potvrdenie o prevzatí balíka Slovenskou poštou, zohľadnila som však Vaše problémy s dodávkou produktov. Čakala som preto do konca lehoty štrnástich dní, tie už ale tiež uplynuli, preto sa pýtam, kde je moja zásielka.
Dobrý deň,
Vaša zásielka je od 18.júla uložená na pošte Spišská Nová Ves 1, podacie číslo Vám zasielame mailom. Ďakujeme