11,99 eur za dve trekingové palice s odpružením. Zaobstarajte si Nordic Walking a tešte sa z pohybu so zľavou 51 %
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Ospravedlnujem sa portalu ZLAVOMAT.SK…ta objednavka bola realizovana cez
ZLAVADNA.SK…
Ale myslim, ze tu neide ani tak o jednotlive zlavomatove portaly – ale
o pristup firmy 3dLiving…
Dobrý deň Dana, Zlavomat garantuje, že ak do 14 dni od objednania neobdrží zákazník tovar môže sa obratit na našu zakaznicku podporu a v ramci garancie spokojnosti zákazníkov mu budú vrátené peniaze. Prajem príjemný deň
mam presne taku istu skusenost kupil som kupon cez zlavadna.sk toavr objednal
18.4.2012 a do dnesneho dna mi nic nedoslo, ani nereagovali na moje dotazy.
ktore som posielal cez ich webstranku.
Objednávka 1211015292
Dobry den Richard, prosim tuto reklamaciu rieste cez zakaznicku podporu konkurencneho portalu. Mame vsak informacie, ze Vase palice su uz na ceste :-)
Iva, ja som mala tu istu skusenost ako Vy. Tovar nedorazil ani po 6. tyzdnoch. Firma telefony neberie a na maily neodpoveda. Tovaru som sa nedockala, hoci dodacia lehota boli 3 – 5 dni.
Dobry den, ak slo o nakup cez nas portal, tak sa prosim obratte na zlavy@zlavomat.sk a vramci garancie spokojnosti zakaznikov Vam budu peniaze vratene.
Mili priatelia, predtym nez si zakupite nieco od tejto firmy, pozrite si jej
hodnotenie zakaznikmi, ktori u nej nakupovali…
http://obchody.heureka.cz/3dliving-cz/diskuse/?ok=1
Dobry den, firma 3dliving nam garantuje dodanie trekingovych palic do 14 dni od objednania, v pripade, ze sa tak nestane mozete sa obratit na nasu zakaznicku podporu a v ramci garancie spokojnosti zakaznikov Vam budu vratene peniaze.
Ja by som len toľko, treba si pred objednaním v tomto obchode prečítať jeho hodnotenia . Čakám na tieto palice od polovice apríla a stále neprišli. Keď som si na ich stránke prečítala hodnotenie tohto obchodu bola som nemilo prekvapená – negatívnych hodnotení bolo viac než dosť. Tovar väčšinou ,,zatiaľ,, nedorazil.
Dobrý den Ivo,
potřebovali bychom znát Vaše kontaktní údaje, abychom mohli Vaši
nevyřešenou objednávku řešit.
Děkujeme za pochopení
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den, chcem uhradit platbu za woucher, mam zadat prevodny prikaz ako do zahranicia, s uvedenim IBAN a SWIFT cisla?
Dobrý deň Ľubica, v prípade, že Vy sa nenachádzate v zahraničí nemusíte zadávať tieto čísla. Číslo účtu je slovenské. Prajem príjemný deň