Luxusné kašmírové šály
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Často sa pýtate
Objednávka: e‑mailom na peter.chochlik@gmail.com. Pri objednávke je potrebné uviesť farbu šálu (resp. číslo variantu vybraného šálu), číslo kupónu a adresu doručenia. Na výber z 30 druhov.
Poštovné: na jeden variant s poštovným je možné zaslať 3 kusy šálov.
Dodanie tovaru: do 14 pracovných dní.
Osobný odber: nie.
Dobry den,saly som objednala 24.11.2014. 28.11.2014 ste mi odpisali,ze mi
budu saly odoslane este minuly tyzden,a ze sa ospravednujete za neskorsie
odpisanie sposobene chorobou.Saly mi do dnesneho dna neprisli a nereagovali ste
ani na moj email.Je to velmi neprofesionalny pristup a hlavne ludia chcu potesit
salmi svojich blizkych na Vianoce a zial kvoli vasej neserioznosti,na to
doplatia.Informujte ma,kedy mi odoslete saly a v
pripade ak do Vianoc nie,ziadam o vratenie
penazi.Objednavku som posielala z mailu:molnarova.monika@gmail.com
Dobrý deň, šály som objednal 16.11.2014. Dňa 26.11.2014 som od Vás dostal reakciu, že sa objednávke venujete s oneskorením kvôli chorobe, to samozrejme chápem. Následne som Vám napísal mail dňa 3.12.2014, na ktorý som zatiaľ nedostal odpoveď. Chcel by som Vás požiadať o reakciu a informáciu, či bol tovar už odoslaný. Prosím odpovedzte na tejto stránke a tiež na adresu duchon.gabi@gmail.com Ďakujem.
Zdravím. Ja sa chcem opýtať normálnu otázku: Sú šále vyrobené iba zo 100% kašmíru?
Dobrý deň,
šály som objednala 25. 11. 204, avšak žiadna spätná väzba. Prosím
Vás, budú mi doručené? Aby som vedela, či s nimi počítať ako vianočný
darček.
Ďakujem pekne.
(Prosím, môžete reagovať na email leeloo1@inmail.sk)
Dobry den, nakolko som cital diskusiu a moju objednavku zo 4.12. ste zatial nepotvrdili. Chcel by som predist zdlhavemu dotahovaniu, preto sa pytam kedy planujete tovar odoslat, kedze uvadzate 14 dnovu dodaciu lehotu, ktora na buduci tyzden konci a o tovar mam zaujem len do vianoc… (pbrecka@ukf.sk) Dakujem za odpoved…
A doplnam omylom som si objednala 3 ks na jednu adresu a kazde jedno
s postovnym..
Ani zlavu mi neslo uplatnit…dakujem za odpoved.
Dobry den ja som zaslala objednavku mailom 16.11.2014… 26.11.2014 mi pan Chocholik odpovedal nech doplnim dalsie dva yorcher kedze som objednala 3 ks satiek . Spatne som mu odpovedala doplnila kody a poprosila ci mi neposle ponuku satiek nakolko ani mne nejde zobrazit.....k dnestnemu dnu ziadna spatna vazba. V prvom maily som uviedla farby satiek. Prosim o doriesenie. A chapem ze chcete mail.....ale preco by sme my tu vsetci mali uvadzat VEREJNE svoju mailovu adresu …pre niekoho neschopnost.
Dobrý deň Milé MPP Slovakia, s.r.o. 14.11.2014 som si objednala 3 kašmírové šále na objednávku nik nereagoval pár dní nato som pána Chochlíka kontaktovala opäť stým či vôbec evidoval moju objednávku nakoľko mi nik neodpovedal. Pán Chochlík mi odpovedal až 26.11.2014 stým, že mi šále budú odoslané no dodnes mi neprišli.Dodacia doba má byť 14 dní ja už čakám 22 dní takže sa prosím Vás láskavo uráčte dodanie vybaviť tak,aby mi najbližšie pracovné dni tovar,ktorý som Vám UHRADILA bol dodaný!Som ochotná naň počkať maximálne do konca budúceho týždňa viac nie. Potom budem situáciu riešiť prostredníctvom ďalších osôb vzhľadom k tomu,že Váš prístup je maximálne neseriózny a ak si chcete z niekoho robiť dobrý deň prosím,ale nie zo mňa ! Kontaktovať ma môžte na email z ktorého bola aj odoslaná objednávka: k.kristina0603@gmail.com
Dobry den.
Kontaktovali sme Vas prostredníctvom mailu.
P.
Dobrý deň, čítaním týchto príspevkov som nebola velmi nadšená a tiež som si kúpila kupon na šál, napísala som objednávku na email 26.11, ale nedočkala som sa žiadnej odpovede, potom som napisala další email či moju objednavku eviduju a či dostali moj email, ale nedostala som zatial žiadnu odpoved.Myslím že by bolo správne v každom prípade ľudom odpovedat na email ! Tesila som sa na šal ktorý som kupila ako darcek,no som sklamana a škoda ze som si pred kúpou neprečitala tie negatívne prispevky, nebola by som si asi nic kupovala. som sklamana. Ale este mate par dní na dodanie . moj email nikuska44@gmail.com
Krasný deň prajem! Tak isto ako tu píše veľa ľudí som totálne sklamaná. Email s kódom som Vám poslala 24.11. 2014 a ďalej som Vám písala email či je všetko v poriadku a nikto mi neodpísal! Žiadny email o expedovaní nič a peniaze máte na účte. Kedže sa jedná taktiež o Vianočný darček očakávam, že sa mi k tomuto vyjadríte a tovar do Vianoc aj pošlete!
Dobry den.
Vsetky saly budu odoslane este zaciatkom tohto tyzdna!
Pekny den.
Reakcia na búrlivú diskusiu.
Objednala som si 3 šály. Po objednávke prišli asi za 4 dni. Sú veľmi
pekné a kvalitné. Možno som mala šťastie a mali ich na sklade. Ale aj tak
ďakujem.
Dobrý deň, dňa 2.12. som vám poslala na email objednávku s adresou, menom, kódom voucheru aj farbu šatky, ktorú som si vybrala (variant 24), na druhý deň som vám poslala ďalší email ohľadom toho, či moju objednávku evidujete, pretože ju potrebujem dostať DO VIANOC. Stále som nedostala odpoveď a podľa týchto recenzií sa obávam, že som bola taktiež oklamaná. Platba prebehla v poriadku okamžite, peniaze ste dostali a ak svoj tovar nedostanem do 14stich dní od objednávky (t. j. od 2.12. 2014) budem to riešiť a je mi jedno cez koľkých ľudí, či to bude zľavomat, obchodná inšpekcia, polícia alebo právnik. Vyzývam vás aby ste mi odpovedali pravdivo a nezavádzali ma klamstavmi o tom, že tovar mi bude doručený a budem naň čakať mesiac alebo viac a nikdy sa nedočkám! Nemienim to akceptovať. Môj email je mirka.pilchova25@gmail.com . Čakám na odpoveď a na dodanie tovaru máte zvyšných 11 pracovných dní.
Vaz. p. Pilchová,
dna 3. 12., t.j. v utorok ste nam poslala objednavku, dnes je 5.12 a Vy tu
vypisujete a vyhrazate sa…
Vasu objednavku evidujeme a buduci tyzden saly aj dostanete!!!
Pekny den.
Dobrý deň.
Ja som si kupóny zakúpila 11.11.2014… 26.11.2014 mi napísal, že šály
budú čoskoro odoslané a tiež, že sa ospravedlňuje za oneskorenie pre
chorobu…
Šály dodnes nemám, pán Chochlík ani neodpovedá na maily…
Druhé sklamanie od tohto predávajúceho za posledný polrok. Ten prvý sa
týkal pásu na chudnutie – neposlal tovar s uvedenými rozmermi, tak sme sa
bez problémov dohodli o vrátení tovaru a on nám pošle späť peniaze.
Tovar mu bol odoslaný hneď druhý deň (ešte v lete), peniaze dodnes
nemáme, a telefón nezdvíha.
V budúcnosti ŽIADNE OBJEDNÁVKY od pána Chochlíka.
Ďakujeme!
Pani Ricka,
napiste nam prosim mailovu adresu z ktorej ste objednavku posielala a problem
vyriesime.
Takisto budeme riesit aj spominanu „staru“ zalezitost.
Dobrý deň. Zakúpila som si kupón na šál ešte v priebehu minulej ponuky, následne poslala objednávku, ale žiadna spätná väzba. Opakovane som písala mail p. Chochlíkovi, nech mi aspoň odpíše, že evidujú moju objednávku. No nič. Doteraz som s kúpou cez zlavomat nemala problémy, tovar vždy prišiel, resp. služba bola poskytnutá. Ale toto je pre mňa veľké sklamanie, že spolupracujete s takouto neserióznou spoločnosťou. Nerobí Vám dobré meno a v budúcnosti budem uvažovať či opäť nakúpim prostredníctvom Vášho portálu.
Dobry den.
Napiste nam sem prosim Vasu mailovu adresu z ktorej ste robila objednavku,
nakolko sa nam obcas stava, ze nam ziadny mail nepride a ludia sa zbytocne
rozculuju.
Dobrý deň, ja som si objednala šál 19.11.2014, mail o prijatí objednávky som dostala 27.11.2014 s tým istým znením ako je v predchádzajúcej recenzii. Do dnešného dňa mi však nič neprišlo!
Dobry den.
Napiste nam sem mailovu adresu z ktorej ste tovar objednavala a budeme
to riesit
Dobrý deň,
tiež sa pripájam, zakúpila 20.11.objednala, 27.11. mi pán odpovedal P.S.:
Ospravedlnujeme sa za neskorsie odpisanie, sposobene chorobou, tak som sa
potešila, ale odvtedy mlčí :(
už som ho urgovala a nič :(
Dobry den. Napiste nam sem mailovu adresu z ktorej ste tovar objednavala a budeme to riesit
Dobry den,
chcem sa opytat, kedy je mozne, aby ste mi spracovali, alebo aspon odpisali na
mail.
Vopred dakujem za odpoved.
Dobry den. Napiste nam sem mailovu adresu z ktorej ste tovar objednavala a budeme to riesit
Predajcu vyslovene NEODPORUCAM a hlavne ak chcete od MPP Slovakia, s.r.o.
nakupit darceky na Vianoce. Darmo oproti predoslej ponuke upravili dodaciu dobu
z 10 na 14 dni, ked realne objednavka prisla az po mojom telefonickom patrani
po nej, bez akehokolvek informovania o predlzeni dodacej doby, malych
skladovych zasobach, … proste mailova komunikacia nulova, objednavka REALNE
PRISLA NA 25. DEN po jej potvrdeni a to vzhladom na prechadzajuce reakcie
nespokojnych zakaznikov mozem byt asi velmi rada ze tak skoro, alebo ze vobec
prisla. Nehovoriac o tom, ze ZASIELKA NEZODPOVEDALA OBJEDNAVKE, kedze som si
objednala 3 ks roznych farieb a prisli mi 1+2 uplne rovnake, takze si mozem
vybrat ci si dam v pondelok cervenu, alebo si dam cervenu… Predajca na maily
neodpoveda, telefon uz pre istotu vypina, Zlavomat dava ruky prec s odporucanim
na riesenie situacie priamo s predajcom, ktory neodpoveda. Radsej dvakrat
zvazte, az potom objednavajte. Ja sa jednoznacne pridavam k vyssie nespokojnym
zakaznikom a tiez sa obratim na SOI.
(xawerlin@gmail.com)
Dobry den.
Poslali sme Vam mail k rieseniu Vasho problemu.
P.
Dobrý deň, objednala som si U vás šal prostredníctvom emailu presne ako bolo uvedené na kupón a doteraz mi neprišla žiadna odpoveď ani reakcia!
Dobry den. Napiste nam sem mailovu adresu z ktorej ste tovar objednavala a budeme to riesit
Dobrý deň,
13.11 ste mi písali že tovar bude odoslaný stále nič. Email zuzana.konarska@gmail.com
Prosím o vyjadrenie. MPP Slovakia, s.r.o.
Ďakujem
Dobry den.Poslali sme Vam mail.
Dobry den.
Mne taktiez na e-maily neodpovedaju. Hadam nezazijeme Vianoce bez
darcekov…
Dobry den.
Vsetky saly budu odoslane zaciatkom tohto tyzdna, takze na Vianoce ich urcite
budete mat doma.
P.
Dobrý večer,
šál som si objednala 14.11.2014 dodnes mi nebol doručený aj keď
predávajúci a vyjadril na e-mail, že bol poslaný ! A na druhý nereaguje !
Žiadam vrátenie peňazí, alebo tovar ktorý som si objednala.
Dobrý deň, pán Chochlík, 12.11. ste mi písali, že tovar bude v ten deň odoslaný. Stále nemám nič, aj e-mail som Vám poslal, ale žiadna odpoveď. Verím tomu, že dostanem ich, lebo chcem ich dať známym ako darček na Vianoce. Pochopím, že máte veľa objednávok, ale s tým by ste mali počitať aj predtým, než ste tu dali svoju akciu…
po prečitaní diskusie som sa radsej rozhodla neobjednat aj ked sa mi pacia …
Dobrý deň, ja som si objednal LED žiarovky u MPP Slovakia síce z iného portálu. Po prečítaní diskusií k tejto firme, som zneistil či ozaj prídu. Po kontaktovaní pána, či majú moju objednávku mi odpovedal, že majú. Žiarovky mi prišli za 10 dní od poslania objednávky.
Dakujem aj ja za nazory a velmi sa cudujem ze zlavomat podporuje tuto zlavu
ked je tolko negativnych ohlasov a zlych skusenosti…sal sa mi pacil ale veru
po precitani nazorov si nikdy neobjednam od tejto firmy nic a tie drze odpovede
ktore vediat nespokojnym zakaznikom napisat tak to je naozaj v dnesnej dobe ked
sa kazdy potrebuje presadit naozaj vrchol ..
Pekný deň Danica,
zatiaľ čakáme na to ako sa situácia ďalej bude vyvíjať nakoľko máme aj
veľa názorov ako píše Mima vyššie.
Dobrý deň, po prečítaní všetkých nepriaznivých komentárov musím
povedať, že ja som s dodaním tovaru nemala žiadny problém, aj na emaily
pán Chochlík odpovedal, šály prišli do 2 týždňov.
(objednané 5.11, dodané 14.11)
Chcela som si aj ja šál objednat, ale po precitani diskusie som si to rozmyslela, dakujem vsetkym nespokonym prispievatelom, ze sa podelili o svoje problemy
Dobry den,
Ja som si tiez rped tyzdnom objednala sal s postovnym a doteraz sa mi nik
neozval z daneho emailu co je s danou zasielkou…takze darmo vyhodene peniaze
ktore uz neuvidim ani dany sal ktory som si vybrala…aspon citajte emaily a
odpovedajte nan pripadne zmente email na taky z ktoreho odpovedate leb ovas
pristup je naozaj nevhodny.....
Patrícia prosím napíšte nám na email podpora@zlavomat.sk kód voucheru ktorý ste použili pri objednaní tovaru a situáciu vyriešime. Určite o svoje peniaze neprídete.
Dakujem za vase nazory a skuseonosti. Chcela som si kupit niekolko ks salov, ale po precitani diskusie som si to radsej rozmyslela. A odhovorila som aj kamaratky aby sme sa vyhli sklamaniu.
Objednala som si tri šály bez poštovného, ešte v októbri, dodnes stále neprišlo nič.Reakcia na maily žiadna, veľmi neprofesionálny prístup. Určite skvelý zisk pre tohto obchodníka. Nech sa darí aj naďalej!!!!
Chcel by som poďakovať p. Fulopovej zo Zlavomatu za to, že sa postarala
aspoň o to, že mi boli vrátené peniaze. Po skoro 5 násobnom prekročení
lehoty (50 dní čakania) na doručenie som sa tak dostal aspoň k svojim
peniazom.
MPP som kontaktoval naozaj veľa krát, tak ako tu uvádzali, že ich máme
kontaktovať, na mail viac krát nereagovali a keď náhodou zareagovali tak
niekoľko krát uviedli, že objednávku odoslali. Nikdy však neprišla.
Nebudem tu však nikoho od kúpy odhovárať, každý normálny človek
pochopí.
Dobrý deň !
Objednala som si 4 kupóny bez poštovného. Odpísali ste, že musím dopredu
doplatiť poštovné. Poslala som otázku, či sa to nedá zaplatiť pri
prebraní zásielky, ale žiadnu odpoveď som nedostala. Keďže ste nereagovali
ani na ďalší mail, chcem sa opýtať, či to treba riešiť cez
ZĽAVOMAT.
Marianna určite áno.
Napíšte nám prosím na email podpora@zlavomat.sk
situáciu vyriešime.
Dobrý deň 14.11. som pánovi Chochlíkovi poslala email s objednávkou šálov a dodnes mi od neho neprišlo ani potvrdenie objednávky ani žiadna spätná väzba včera som mu znova odoslala email o tom či evidoval moju objednávku no opäť mi neprišla žiadna odpoved môžem teda vedieť v akom stave je moja objednávka ?
dobry den, pisem Vam aj sem nakolko mi na mail nikto neodpoveda. Sal mi stale nedorazil, od 28.10 cakam. POPROSIM VYJADRENIE. dakujem
Ďakujem veľmi pekne za vybavenie objednávky, šály mi prišli dnes.
Dobry den,objednavocka z mailu zuzanaborsekova@gmail.com
bude zaslana kedy?napisali ste ze bola odoslana 11.11. dakujem
Dobrý večer, mám jednu otázku, keď si objednám Kašmírový šál s poštovným za 6,49€. A na jeden variant s poštovným je možné zaslať 3 kusy šálov tie druhe dva budu učtované za akú sum? koľko budú stáť tie 3 šály aj s poštou?
Pekný deň Zuzana. Variant bez poštovného v ponuke stojí 4,99 €.
Dnes mi šály dorazili,ďakujem :)
Dobry den.
Pri 32 druhoch salov nie je v nasej moci odhadnut ktore sa ako budu predavat,
najmä pri takom obrovskom zaujme o ne (a to aj pri skladových zásobách
2000 kusov!!!)
V kazdom pripade sa Vam ospravedlnujeme za komplikacie a problemy sa budeme
snazit co najskôr odstranit.
Pekny den.
ďakujem za odpoveď,ale prišla až po mojej urgencii. Tovar ešte nedorazil.Každopádne uznávam ,že máte toho veľa a šály sa môžu aj vypredať,ale na druhej strane, ak zákazník platí vopred chce tovar.Nebolo nikde zaznačené,že tovar nie je momentálne na sklade.
Nekupujte si žiadne šály!!!!!!!!!
Peniaze sme uhradili, tovar neprišiel, predjaca sa nehlási!!!!
Zľavomat by som mal overovať a ihneď stiahnuť jeho ponuku zo svojích
stránok!
Vaz. p. Májková,
ako sme Vam dnes pisali aj do mailu, tovar Vam bol odoslany 26.10, to ze Vam
neprisiel nas mrzi a tovar Vam posielame este raz.
Pekny den.
Drahé MPP,
mailov som vám napísal niekoľko, ale to by ste na ne museli odpovedať.
Takže ak naozaj nejaké šály na predaj vlastne máte, tak máte riadny chaos
v objednávkach a mailoch. Dnes vám vypršal posledný termín pre doručenie
tovaru a moja trpezlivosť sa minula, keďže čakám už nehoráznych
41 dní!! A buďte si istý, že keby si plníte obchodné podmienky ako
máte, tak sem ľudia nepíšu jednu negatívnu reakciu za druhou a v podstate
je toto jedno z mála miest, kde sa môžu niečoho verejne dovolávať,
keďže aj podpora zlavomatu žiaľ akoby naťahovala čas v prospech vás.
A keďže už mám dosť vášho nadutého postoja namiesto plnenia vášho
záväzku dnes si dál tú námahu a odoslal podnet na SOI. Ja totiž neverím
bájke o 20 tisíc spokojných zákazníkoch a niekoľkých málo drobných
omyloch. Internet je totiž plný hlavne negatívnych reakcií na vašu firmu.
A chápem aj sklamanie tej panej z toho poštovného, zrejme čakala vyššiu
kvalitu poštovného a balného za tú cenu, čo pri úhrade nemohla vedieť,
ako to pošlete. A tiež aj ja by som si to kúpil cez eBay, ale išlo mi
o urgentnosť dodávky. Ale žiaľ nemohol som vedieť, že za 41 dní by mi
prišiel tovar z Mongolska aj 2 krát, no zo Slovenska z MPP zjavne ani raz.
A teraz sa mi nejedná tak veľmi o tie peniaze ako o to, že podobní
predajcovia na trhu nemajú čo hľadať.
Dobry den.
Ak u nas mate realnu objednavku, napiste mailovy kontakt a situaciu budeme
riesit.
Nemame zaujem sa dotahovat…
Pekny den.
ja sa chcem opýtať tých, ktorí tovar obdržali, ako boli spokojní
s kvalitou, farbou, či zodpovedá popisu od predajcu
ďakujem
Pre MPP Slovakia… nikto od Vás nežiadal modré z neba, iba tovar,ktorý si slušne objednal a zaplatil.Pri lepšej komunikácii so slušnými zákazníkmi by ste v prvom rade nemali dávať mylné informácie o zaslaní tovaru a mali by ste predovšetkým odpovedať na maily zákazníkom.Je to úmyselné zavádzanie! Vy ste môj problém nevyriešili, riešila som si ho sama, ako som to už napísala.Nevidím dôvod, prečo by som mala mazať svoju negatívnu reakciu, skôr to slúži pre slušných zákazníkov, aby boli obozretnejší pri nákupoch cez takýchto predajcov, ktorí sa vyjadrujú výrokmi: Ak ste s nim nebola spokojna, tovar ste nemusela kupovat,,,,, avsak niektorym zákazníkom nevyhoviete ani modrym z neba, navyse ked aj problem vyriesime, vacsinou sa dany zakaznik neunuva negativnu reakciu vymazat, resp. napisat, ze to bolo vyriesene v jeho prospech,,,,, Alebo ste si nic nekupil a prisiel ste tu len anonymne kydat? A preco ste si nekupil sal aj vy na eBay, navyse za nizsiu cenu.....
Tak to vám p. Erika gratulujem, ja čakám od 5. októbra a nemám nič…
Dobry den.
Napiste sem mail a problem budeme riesit.
Pekny den.
Dobrý deň,ja som sa obrátila na podporu zlavomat, kedže som s predajcom dnes hovorila, že už nemám záujem o tento tovar, ktorý som si objednala ešte 23.10.,neodpovedá na maily a chcela som stornovať objednávku a potom mi položil telefón.Po mojich skúsenostiach s týmto predajcom už nikdy viac nechcem mať nič spoločné. Zároveň ďakujem ochotnej pani zo Zlavomatu, ktorá mi pomohla doriešiť tento nekonečný kolobeh mailov v môj prospech.
dnes mi prisiel,konecne ale pisielali ho 11.11. obycajnym postovnym za ,80centov hlavna vec ze s postovnym je o cca 1,50eur drahsi,ako je to mozne?????
Dobry den.
Postovne je sucastou ceny tovaru. Ak ste s nim nebola spokojna, tovar ste
nemusela kupovat.
Pekny den
Dobrý večer,17.10 ste mi poslali email ze tovar mi bude odoslaný. Dodnes mi nic neprislo. Môžte sa prosím vyjadriť? Dakujem
Dobry den.
Napiste sem prosim mail z ktorého ste tovar objednavala a problem budeme
riesit.
Pekny den.
tú bájku, že tovar mi bol odoslaný napísali aj mne už pred mesiacom, tak som sa ich spýtal, že z ktorého štátu, na to už neodpovedali… (takže tovar nečakajte)… no po týždni od začatia reklamácie mi opäť zareagoval zlavomat, a vraj do 3 dní mi tovar príde.. zajtra bude ten deň D, ale nedávam tomu žiadnu nádej a vôbec nechápem, prečo táto ponuka ešte nebola stiahnutá, keďže predajca zaručene porušuje zmluvné podmienky a kazí (dobré) meno zlavomatu
Vaz.p. nespokojny,
skuste napisat nejaky kontakt a problem budeme riesit. Nakolko sme mali obrovske
mnozstvo objednávok, niektore farby salov sa nam vypredali a cakali sme na ich
naskladnenie. V utorok sme uz mali vsetky saly na sklade a boli aj postupne
posielane.
Za meskanie sa ospravedlnujeme.
Dobrý deň, čítam tu,že veľmi rýchle dodanie, ja som tovar neobdržala
dodnes.Platbu som uhrádzala kartou,doplatila som aj poštovné .
Vaz. p. Kukučková,
pisali sme Vam mail.
Pekny den.
Takže podľa hodnotenia iných zákazníkov na Firmu MPP Slovakia, s.r.o. sú podľa vyjadrení iných zákazníkov veľmi zlé hodnotenia, dokonca napísali aj to, že pri reklamácii im vrátili tovar v hodnote 27 eur, a peniaze zákazníkom vrátené neboli, miesto šálov prišli sviečky…v skratke, máme si dávať pozor, pretože je to veľmi neseriozny predajca!Takže poprosím o vyjadrenie sa kompetentných z firmy MPP, nakoľko sa tu vedia vyjadriť spred 4 dní, ale na maily nereagujú!!!!
Vaz. p. Erika,
rocne odosleme priblizne 20 000 zásielok a mame obrovske mnozstvo spokojných
zakaznikov. To ze sa pri takomto mnozstve nieco „pokazi“ je aj pri najlepsej
voli nemyslitelne ustriehnut. Kazdu reklamaciu sa snazime vyriesit k spokjnosti
zákazníka, avsak niektorym zákazníkom nevyhoviete ani modrym z neba, navyse
ked aj problem vyriesime, vacsinou sa dany zakaznik neunuva negativnu reakciu
vymazat, resp. napisat, ze to bolo vyriesene v jeho prospech…
pekny den.
Dobrý deň, aké je zloženie? Ďakujem
Chcel by som nadviazať na pani Zuzanu, ja som si šály objednal pred vyše mesiacom, a pred 2 týždňami ste mi odpísali, že mi boli odoslané. Tovar však stále doručený nebol, predajca neodpovedá na emaily, takže nemám ani tovar ani peniaze. Zlavomat sa ku kauze tiež už týždeň nevyjadruje a namiesto toho tu ponuku pofidérneho ebay predajcu ponúka naďalej. Odporúčam ľuďom, aby si kúpili šál radšej cez ebay za nižšiu cenu a aspoň vám aj príde. To že sa na zlavomate našiel nekorektný predajca, sa už stalo, ale teraz som sklamaný, že zlavomat nekoná.
Pekný deň pán Oklamaný.
Kam presne sa máme vyjadriť? Napísali ste nám prosím reklamáciu na email
podpora@zlavomat.sk a
nebolo Vám odpovedané? Diskusiu si spravuje predajca sám. My do nej
nevstupujeme pokiaľ sa dotazy netýkajú nákupu voucheru prípadne
nekomunikácie predajcu.
Dobry den.
Preco tu na seba nenechate nejaky kontakt? Problem by sme ihned riesili. Alebo
ste si nic nekupil a prisiel ste tu len anonymne kydat?
A preco ste si nekupil sal aj vy na eBay, navyse za nizsiu cenu.
Dobrý deň, prosím Vás objednala som si u Vás šály 21.10.2014. Dodnes ste mi ich neposlali.
Dobry den.
Zrejme ste mali v objednavke niektory zo salov, ktore sa nam medzicasom
vypredali, avsak uz sme dostali daslie kusy, takze ihned Vam budu odoslane.
Pekny den, P.
Uvádzate, že je 30 farebných prevedení. Nikde neviem nájsť presný názov farieb. Pri objednávaní by mohlo dôjsť k nedorozumeniu. Mohli by ste prosím doplniť túto informáciu. Ďakujem
Dobry den.
Ked kliknete na prvy obrazok v akcii, ten sa Vam „rozbali“ a budete si moct
vybrat zo vsetkych spomínaných 30-ich farebnych prevedeni.
Pekny den, P.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry vecer, 14.11.2014 20:51 som si objednala 3kusy salov, no dodnes som ani potvrdenie objednavky nedostala. Prosim o vyjadrenie, ci mi pridu saly do vianoc, nakolko su to darceky!!!! Moj email je zupal@azet.sk . Nerobite si pekne meno MPP Slovakia, s.r.o. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dobry den.
Poslali sme Vam mail.
P.