Pôvodná ponuka už bohužiaľ vypršala. Prezrite si jej detaily.

Preneste si úver do ZUNO a REFINANCUJTE s úrokom 6,9 % ročne

Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke

Často sa pýtate

Ako uplatniť
Katka Balazova

chcela som ist vyplnit kontaktny formular a pise mi, ze stranka nenajdena…

ZUNO

Dobry den,

kontaktny formular sme kontrolovali a stranka je v poriadku. Vyskusajte, prosim, uvedeny link este raz: http://www.zuno.sk/landing/zlavomat-refinancovanie-leads/

V pripade problemov nas kontaktujte.
Dakujeme

Elena

Predpokladám, že pre refinancovanie úveru na základe voucheru, je potrebné mať účet v ZUNO.
Aký je poplatok za vedenie účtu? Je potrebné, aby bol úver poistený?

ZUNO

Dobry den,

ano, pri refinancovani stareho uveru je potrebne, aby ste boli klientom ZUNO. Vedenie UCTU je za 0 EUR. Poskytnutie uveru je rovnako bez poplatku.
Poistenie uveru nie je podmienkou, v ZUNO je poistenie poskytnuteho uveru dobrovolne.

Martina

Dobry den.V ktorej banke,mozem vyberat hotovost,a ako je to ked chcem refinancovat uver,preco sa to riesi len cez pc,resp.mobil a nieje nikde pobocka,napr.Ko­sice…Dakujem

ZUNO

Dobry den,

peniaze si mozete vybrat v bankomate akejkolvek banky.
Pri refinancovani pomocou voucheru zo zlavomat.sk je potrebne postupovat podla krokov, ktore najdete popisane priamo na voucheri. Je potrebne vyplnit formular na nasej stranke, kde zadate kod z Vasho vocheru; nasledne Vas budeme kontaktovat telefonicky a s pomocou nasho agenta vsetko vybavite z pohodlia Vasho domova.

Lenka

Dobrý deň, chcem sa informovať na miesto uplatnenia. Máte písanú adresu v BA. Je možné uplatniť voucher aj mimo BA?
Ďakujem

ZUNO

Dobry den,

voucher nie je viazany na miesto uplatnenia, je pouzitelny online, takze ho mozete uplatnit kdekolvek, kde mate pristup na internet. Po zadani kodu z vouchera do formulara na nasej stranke Vas budeme kontaktovat telefonicky, nie je potrebna ziadna osobna navsteva nasho kontaktneho miesta v BA.

Miroslav

Dobrý deň, mám otázku ohľadom refinancovania, ak pracujem v pre Norského zamestnavateľa 6 mesiacov a druhá v júni, som omeškal jednu splatku . Dakujem

ZUNO

Dobry den,

v pripade zahranicneho zamestnavatela vyzadujeme od klientov potvrdenie o prijme od zamestnavatela a vypis z bankoveho uctu, na ktory je poukazovany prijem, za poslednych 6 mesiacov.
Co sa tyka omeskania splatok, udaje si overujeme v externej databaze Credit bureau. Ak je klient aktualne v omeskani, uver mu nemozeme poskytnut.

zdeno

Dobry den.Ak som podnikatel a mam pozicku od Tatrabanky ako VIP klient?Dostal som ju na zaklade mesacnych obratov s urokom 10,9% (13000€).Viete mi ponuknut aj v takom to pripade lepsiu ponuku?

ZUNO

Dobry den,

pokial sa jedna o refinancovanie uveru, ktory bol poskytnuty na sukromne ucely, tak si mozete kupit kupon a vyuzit nasu akciu. V ZUNO vsak neponukame podnikatelske ucty, iba ucty pre fyzicke osoby, takze neposkytujeme ani uvery na podnikatelske ucely.

jamo

Dobry den…kontrolujete si aj realny cisty prijem klienta zistovany socialnou poistovnou?dakujem

ZUNO

Dobry den,

ano, pri schvalovani ziadosti o uver si overujeme prijem klienta, rovnako ako aj jeho zavazky.

Ali

je nutne mat balík služieb PÔŽIČKY PLUS: za 2,99 € pri refinancovaní? je mozne robit mimoriadne splatky? za akych podmienok?

ZUNO

Dobry den,

nie, pri REFINANCOVANI nie je nutne vyuzivat balik extra sluzieb POZICKA PLUS.
O mimoriadnu splatku je mozne poziadat prostrednictvom Online bankingu, poplatok za mimoriadnu splatku je 0 EUR.

Gabriela

Dobrý deň!Chcem sa spýtať,či je možné refinancovať i nebankovky?Ďa­kujem!

ZUNO

Dobry den,

ano, je mozne refinancovat aj niektore nebankove spolocnosti:
Cetelem
Cofidis
Credium
HomeCredit vrátane TESCO finančné služby
Proficredit

Kompletny zoznam vsetkych institucii, z ktorych refinancujeme uvery najdete na http://www.zuno.sk/uvery/refinancovanie-pozicky/

Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.

Hore