- parafango zábal bol super
– bowling v cene bol skvelý nápad, využili sme
mohla byť v cene aj večera v druhý deň
Vyjadrenie podniku
Pred 8 rokmi
Náš zámer bol neviazať hosťa na hotelovú jedáleň, ale dať mu možnosť vyskúšať aj iné piešťanské gastronomické zariadenia. Budeme ale v budúcnosti uvažovať s dvoma večerami.
S úctou Juraj Lulovič, obchodný úsek hotela Máj
ubytovanie, stravovanie, rešt.služby, prístup reh.pracovníkov.
možnosti zameniť procedúry, znevýhodnujete klienta
Vyjadrenie podniku
Pred 8 rokmi
Nie, naopak, klienta zvýhodňujeme tým, že mu ponúkame pobytový balíček s určitou konfiguráciou služieb za zvýhodnenú cenu. Jeho zakúpením klient z nášho pohľadu vyjadruje, že tento balíček chce.
Použijem iný príklad pre názornosť: ak si klient kúpil červené auto s určitou výbavou ale chce tam navigáciu a tempomat a prestriekať na zeleno tak asi nebude očakávať, že to bude zadarmo, resp. v cene auta. Veď si mohol rovno kúpiť zelené auto s navigáciou a tempomatom....
Napriek tomu vychádzame klientom v ústrety a umožňujeme výmenu procedúr podľa hotelom interne stanovených pravidiel.
Počas Vášho pobytu bola na 2-týždňovom kúpeľnom pobyte veľká rakúska skupina. Sú naopak obdobia, kedy je v hoteli absolútna prevaha slovenských a českých hostí. Odporúčam vopred sa pred rezerváciou informovať na recepcii na zostavu hosti počas zamýšľaného termínu pobytu.
S úctou Juraj Lulovič, obchodný úsek hotela Máj