Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Často sa pýtate
Objednávka: najprv si vyberte farebnú variantu (kód vzoru) a overte si jej dostupnosť (cez odkazy u jednotlivých variantov), až potom zakúpte voucher a objednávajte!
Objednávky na: zlavomat.uplatnenivoucheru.cz
Počet jednotlivých farieb je obmedzený, ale tovar bude priebežne dopĺňaný, preto odporúčame stránku priebežne sledovať.
1. Vyplňte požadované položky v objednávkovom formulári a nezabudnite uviesť kód voucheru.
2. Pri objednávaní viac kusov oddeľte kódy voucherov čiarkami.
Cena bude odpočítaná až po odoslaní objednávky. Počkajte na potvrdzujúci e‑mail.
Poštovné: je potrebné zakúpiť si minimálne jeden voucher „Poštovné na 1–3 vouchery“. Ak nebude zaplatené poštovné, objednávka nebude vyexpedovaná a nebude riešená.
Na jedno poštovné si môžete zakúpiť 1–3 šále.
Doba dodania: tovar bude vyexpedovaný z Českej republiky najneskôr do 14 pracovných dní od vytvorenia úplnej objednávky.
V prípade, že máte záujem o dodanie tovaru do Vianoc, je potrebná objednávka najneskôr do 15. 12. 2014
Posledný tovar bude odoslaný z Českej republiky 20. 12. 2014, ďalší až 9. 1. 2015.
Osobný odber: nie je možný.
Prosím: ako často navyšujete počty šálov v ponuke?Čakám na „svoje“ farby, no vidím stále len ako vypredané.Ďakujem.
Bude este Pletený kruhový šál s flitrami FL4 – tmavě červený?
Dakujem
Dobrý večer.
Tyto šály jsou již doplněné a počet se ještě bude navyšovat.
dobry den,prosim Vas ako zistim cenu postovneho?dakujem
Dobrý den, cena poštovného jsou 3 eura na 3 objednávky. Můžete nám napsat na e-mail salyasatky.sk@seznam.cz.
Poštovné Veronika má vytvorený samostatný variant. Keď kliknete na políčko kúpiť za uvidíte ho.
Kde prosím nájdem
Poštovné na 1–3 vouchery.
Ďakujem Filová
Pani Filová keď si kliknete na položku kúpiť za uvidíte tento variant ako posledný v poradí.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň, práve som si kúpila voucher aj s poštovným, ale keď kliknem na link aby som si objednala konkrétnu farbu zobrazí sa mi odkaz že akcia už skončila. Ako mám postupovať ďalej ?
Pekný večer Monika.
Prosím Vás o strpenie, predajca už pracuje na odstránení problému.