30% zľava na akúkoľvek obuv v predajniach Baťa
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
V texte máte napísané, že stačí predložiť kód kupónu, tak sme ho nevytlačili. Pani v predajni v Nitre nám však bez vytlačeného kupónu zľavu neuplatnila. Mali by ste si to upraviť…
Dobrý deň, daná zľava platí aj na pánsku členkovú obuv, lebo na kraji máte vymenované poltopánky, sandále, snehule apod.
Dobrý den pane Jaroslave, sleva platí i na obuv, kterou uvádíte.
Dobry den,
ked mi nesadne velkost a budem topanky menit, dostanem druhe za rovnaku cenu,
teda znova s 30% a nebudem doplacat rozdiel?
Ked ich budem chciet vratit, vratia mi sumu bez kuponu?
Dobrý den, slevu lze uplatnit pouze jednou. Nevyhovující zboží je možné vrátit na jakékoliv prodejně do 30 dní od převzetí. Slevu nenahrazujeme.
Dobrý den,
lze slevu uplatnit i v česku na E-shope? Děkuji za odpověď.
Dobrý den paní Pospíšilová, voucher zakoupený na bata.sk lze uplatnit pouze na Slovensku, nikoliv v České republice.
Dobry den,
Zlava plati aj na vsetky topanky ktore su uz v zlave?
Lucka akcia platí na všetky značky aj zľavnený sortiment obuvi.
Dobry den,
musim mat kupon fyzicky vytlaceny so sebou alebo staci ukazat kod v mobile
priamo na predajni?
Dakujem
Slavo majte ho prosím radšej vytlačený.
Kupila som tento kupon,objednala som si topanky v zlave,ktorych tam bolo 5kusov a do minuty zrazu nebola moja veľkosť.Zaujímavá politika
Dobrý deň Miroslava, ospravedlňujeme sa Vám za takúto nepríjemnosť, ktorá sa Vám vyskytla pri uplatnení zľavy. Prosím napíšte nám identifikačné číslo topánok (7 miestne číslo, ktoré sa na webe nachádza hneď nad cenou topánok) a Vami želanú veľkosť. Urobíme všetko preto, aby sme Vám topánky dodatočne dohľadali a zaslali.
Zdravím, ak si zakúpim topánky cez e-shop a nesadne mi veľkosť, je možné ich vymeniť za inú veľkosť? A v prípade, že už „moju“ veľkosť nebudú mať, vrátia mi peniaze?
Dobrý den, nevyhovující zboží můžete vrátit popř. vyměnit do 30 dní od dne nákupu.
Dobrý deň, pri jednom nákupe môžem použiť iba jeden kupon, alebo môžem na jeden nákup uplatniť viacej kuponov a tým sa mi zľava znásobí? Ďakujem
Dobrý den Deny, jeden kupon je uplatnitelný na jeden nákup. Kombinovat více kuponu není možné.
Plati zlava aj do predajne v Bory Mall ?
Dobrý den Eriku, voucher můžete uplatnit v jakékoliv prodejně na Slovensku nebo na bata.sk.
Dobrý deň, je možné kupón uplatniť aj v českých pobočkách alebo iba na Slovensku? Ďakujem za odpoveď
Dobrý den Milane, kupon zakoupený na zlavomatu. sk je možné uplatnit pouze na Slovensku.
Dobrý deň,
je možné zľavu uplatniť aj v predajni Baťa v Žiline (OC Aupark),
naokoľko tento obchod mi neukazuje na zozname 20 kamených predajní.
Dobrý den Kataríno, voucher můžete uplatnit na jakékoliv prodejně na Slovensku nebo online na bata.sk.
V pripade kupy 2 parov topanok v ramci jedneho nakupu plati zlava no oba pary alebo len na jeden z nich?
Dobrý den Milane, sleva se odečte z každého páru.
Dobrý deň Prosím informáciu ak si zakúpim 2 kupony cez vás, môžem ich použiť spolu , alebo samostatne ?V Trnave v predajni, alebo sa dá využiť kupon aj pri kúpe cez internet z portálu Baťa?A platí na celý sortiment , alebo len na topánky ? ďakujem Pospišková
Dobrý den, jeden voucher lze použít na jeden nákup jakékoliv obuvi, voucher lze použít na bata.sk nebo na prodejně Baťa na Slovensku.
Najprv je napísane, že 1 voucher plati na cely nakup a potom zrazu 1 kupon na 1 par obuvi, tak ako teda? Ved sa to vylucuje!!!
Dobrý den Lenko, děkujeme za upozornění, text upravíme. Voucher je uplatnitelný na celý nákup.
Dobrý deň,
dokedy môžem uplatniť zľavový kupón v predajni Baťa. Ďakujem
Dobrý den Jano, voucher můžete uplatnit do 31.12.2014.
Dobrý deň, zaujímalo by ma či kupon na 30% zľavu v predajniach Baťa
môžem využiť aj na iné nákupy ako obuv – napr. šále, rukavice atď.
ďakujem za odpoveď.
Katka
Dobrý den Kataríno, sleva je platná pouze na obuv.
Dobry den!Platí voucher iba na obuv, alebo aj na ostatny tovar (napr. dámske kabelky)???
Dobrý den Nikko, sleva je platná pouze na obuv.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
V prvý deň spustenej akcie sme si objednali 2 páry topánok. Došli len jedny. Dojdu aj druhé? Už v prvý deň fyzicky neboli v žiadnej predajni v Bratislave aspoň 4 modely o ktoré sme mali záujem. V predajni sme objednávali na dobierku ale došli len tie jedny. V predajniach v Bratislave boli po 2 kusy z viacerých modelov. Podľa mňa je to len ťahanie peňazí za kupóny na topánky, ktoré si objednáte ale nedojdu. Veľmi dobrý biznis!
Anna Maria mrzí nás to ale určite pôjde o nedorozumenie. Žiadnu podobnú reklamáciu neevidujeme a samy sme si kupóny a topánky ponakupovali. Prosím kontaktujte danú predajňu a určite sa problém vyrieši.