Supertenký skladací nôž CardSharp v tvare kreditky!
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Zdravím 9.12.2014 som objednal 1× a v druhej objednávke 2× tuto kartu…prišiel mi aj e-mail ze tovar Vám bol odoslaný cislo objednávky je 000007432,000007430 nic mi zatiaľ neprišlo.dakujem
dobry den, v objednavke 7432 mate uvedeneho ako adresata pana Erika S.
zasielka je od 11.12 ulozena na poste. Podacie číslo
WE037354488SK. bohuzial nevieme preverit, preco vas postarka neupovedomila
o ulozeni zasielky
Dnes mi to prišlo, som spokojná.Llen som chcela mať istotu či to vôbec stihne dojsť lebo skutočne príspevky v diskusii boli skôr negatívne ako pozitívne. A hlavne to „nedvíhanie“ telefónu v čase ktorý máte zverejnený Vám veľmi na dôveryhodnosti nepridáva. Môj názor =)
Dobry den, bohuzial neboli sme dostatocne personalne zabezpeceni a prvoradou ulohou bolo expedovat vsetky zasielky vytvorene do 15.12 nacas. preto nebolo mozne dvihat zakazdym telefon
Nôž i multifunkčnú kartu (2×) som zaplatil 8.12.14. Chcel som to ako dar. Doposiaľ som balíček nedostal. Dostanem to do Vianoc?
Dobry den, prosim o cislo objednavky, s tymto priezviskom neevidujeme ziadnu objednavku.
Pán Čollák kedy ste si vytvorili objednávku po zakúpení voucheru?
Dobrý deň, objedvam.sk
Už pri objednávaní produktov som si všimla nie práve najlichotivejšie
komentáre vo Vašej diskusii, kde bol problém s kontaktovaním Vás a dobou
dodania. Žiaľ teraz sa mi to už potvrdzuje, a nakoľko na mail neodpisujete a
telefón nedvíhate sa Vás pýtam treťou cestou, či mi viete potvrdiť
garanciu dodania do Vianoc, kt. bola garantovaná pri objednávke do 14.12. Od
objednávky prešli 4 pracovné dni a objednávka je v nezmenenom stave
„príprava expedovania“. Viete mi povedať, či to stihnete za zvyšné tri
pracovné dni do Vianoc tak, aby mi to poštár stihol doniesť? Vianočné
darčeky po 24 decembri mi sú nanič.
Michaela prosím Vás ak neprešla garantovaná doba na doručenie nie je dôvod na paniku.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Päť dni pred vianocami som si u vás objednal cardsharp zaplatil som za ňu do teraz mi nič neprišlo ako je to možné ? Mam aj voucher ktory som posielal ? Dakujem za odpoved
Dobry den, kontaktujte nas na info@objednavam.sk, kde nam uvedte cislo vasej objednavky, aby sme jej stav preverili. Pod menom Kovka totiz objednavku neevidujeme.