Oddychový pobyt v kúpeľnom meste Rajecké Teplice
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Nepravdivé údaje boli uvedené keď ste napísali o konforte v zariadení a pri vstupe sme videli že prádlo na posteliach od vyžehlenia pri výrobe nepoznalo žehličku, uteráky nie voňali ale páchli po neznámom médiu, ktoré bolo pridané do práčky a boli derave asi pochádzali ešte z doby keď bol otvorený objekt, v noci netiekla teplá voda, televízor aký bol na izbe č.11 dneska nájdete vyložený pred domom, ktorý sa ho chce zbaviť s dvomi programami aj to nekvalitnými a nehovoriac o hygiene, keď za celú dobu pobytu izba nebola ani raz uprataná na niektoré s týchto nedostatkov bol upozornený vedúci zariadenia, ktorého reakcia bolo myknutie plecom a pri odchode som mu povedal, že o nedostatkoch budem informovať dotknuté orgány ohľadom objektu kde ho reakcia bola nech informujem tak že veci sa majú asi tak a neodpovedali ste mi na otázku či ste objekt navštívili osobne.
Pekný deň pán Ing. Dušan,
Odpoveď na Vašu otázku znie – Áno = osobne som navštívil tento penzión
niekoľkokrát. Je to štanadardný postup → každé zariadenie, ktoré
ponúkame navštívi náš obchodný zástupca. Vila Zelený dom spolupracuje so
Zľavomatom už takmer rok. Zariadenie ponúka bežné služby a výnimočná
tam je len chladnička a vaňa na každej izbe, sudová sauna a kvalitná
masáž (viem o čom hovorím) za výnimočne nízku cenu. Vašu sťažnosť
určite prejednám s prevádzkovateľom zariadenia. O probléme teplej vody
sme sa už rozprávali. Izby sú vybavené vaňou, nie sprchovacím kútom a
mnoho hostí si dopraje teplý kúpeľ. Keď sa tak stane pri plnom obsadení
zariadenia v jednom čase – väčšinou vo večerných hodinách, teplá
voda sa rýchlo minie a napriek všetkej snahe o rýchly ohrev je teplej vody
nedostatok. TV prijímače, umiestnené v izbách sú také aké sú, ale
všetky sú funkčné. V prípade poruchy sú postupne vymieňané. Ohľadom
prádla Vašu sťažnosť prejednám s prevádzkovateľom zariadenia.
Za vzniknuté nedorozumenia sa Vám v mene Zľavomatu ospravedlňujem.
Dobrý den
Chceme sa spýtať ci je nejaká ďalšia Zlava nakoľko sme pravidelný hostia
vášho zariadenia a radi sa vraciame
Dobrý den Sme potešený vašou priazňou. Je možné čerpať ďalšie Zlavy na služby u nas
V dňoch 31.12.2014 až 4.1.2015 som absolvoval pobyt v tomto objekte, ktorý portál prezentuje ako niečo výnimočné. Až 90 percent účastníkov tohto pobytu malo opačný názor. Tento objekt je v takom stave že dotknuté kontrolné orgány by určite žiadali nápravu s podmienkou jeho uzatvorenia. To čo čaká účastníkov pobytu je jedine nemilé prekvapenie za čo vlastne zaplatili, preto kto si prečíta túto otázku nech radšej sa predom vzdá zakúpenia pobytu v tomto zariadení. Bol niekto s portálu vôbec pozrieť toto zariadenie a ak áno tak prečo o ňom zverejňuje nepravdivé údaje?
Pekný deň pán Ing. Dušan,
prosím Vás ktoré informácie sú nepravdivé? Reklamovali ste pobyt priamo na
mieste?
Chcem sa opýtať,či platí 50 percetná zľava na masáž aj v prípade zakúpenia vouchera bez masáže (lebo v texte je uvedené, že zľava na „ďalšiu“ masáž). Ďakujem.
Zlava platí na všetky masáže a služby
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobry den.Da sa pobyt predlzit na 3 popripade styri noci?a aka by bola cena?Dakujem
Dobrý deň,
pobyt je možné predĺžiť. Pokiaľ sa jedná o tri noci, je potrebné zakúpiť jeden voucher na dve noci, príplatok za tretiu noc sa uhrádza priamo na mieste. Príplatok predstavuje polovicu ceny voucheru. Pokiaľ máte záujem o 4 noci je potrebné zakúpiť 2 vouchery.