Jarné alebo letné radovánky v Rakúskych Alpách. Vo vybraných termínoch noc zdarma
Spýtajte sa nás na čokoľvek k ponuke
Dobry den,
ako postupovat v pripade, ze mame 2 deti do 5 rokov a jedno 7-rocne? Staci
kupit 1 voucher a za 7-rocne doplatit v hoteli alebo nam treba 2 vouchery a
budeme rozdeleni v 2 izbach?
Dobrý den. V tomto případě doporučujeme koupit 2 vouchery a budete mít k dispozici 2 pokoje.
Prečo tento môj príspevok nevidí kolega na inom PC ? Si robíte z nás srandu ? Myslíte si , že som idiot ? Mám toto Vaše správanie nafotené .
Marek každý príspevok prechádza schvalovaním, len je potrebné mať strpenie.
Dobrý deň
Toalety sú na izbe? Dom stojí na samote pri lese a jazere? Alebo niekde na
ulici? Ako je veľká spoločná kuchyňa? Je u Vás spoločenská miestnosť?
Ako sa lyžuje v obci Kasten na nočnom lyžovaní?
Vopred ďakujem za odpoveď
Pekné ráno Karel vyššie je uvedená podobná otázka a je zodpovedaná.
Ohľadom ostatných otázok prosím kontaktujte priamo pension SUNNY:
Tel.č.: +420 608 002 008
E-mail: info@pensionsunny.com
Aké jedlo sa podáva? Konkretny príklad prosim. Kúpeľňa a WC je na izbe? Nočné lyžovanie je kde? Ako ďaleko je jazero od penziónu? Ďakujem
Pekný deň Marek.
Podávajú sa napríklad obložené taniere. Kúpeľňa a WC sú vždy oproti
izbe cez chodbu. O nočnom lyžovaní Vám nevieme podať informácie. Jazero
je vzdialené približne 900 metrov od penziónu avšak v letných mesiacoch
je možné skrátiť si k nemu cestu na takých 600 metrov.
dobrý deň,
prosím o informácie od kolkej do kolkej hodiny sa podávajú raňajky a
večere , v prípade, že si zajednám aj polpenziu. Ďakujem pekne
Dobrý den. Standardní čas je pro snídaně 8:00 – 10:00 a pro večeře 18:00 – 20:00. Je možné si ale na místě dohodnout posunutí času dle vašich požadavků.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Prečo nereagujete na otázky zákazníkov promptnejšie? Informoval som sa ohľadom voľných termínov, na mail z 1.4. mi dodnes (6.4.) neprišla odpoveď. Využil som aj formulár na stránke penziónu, odtiaľ mi odpoveď prišla, no na spresnenie, požadované zo strany penziónu, opäť žiadna odpoveď ani po 30 hodinách. Termín na kúpu voucheru za necelé 2 hodiny končí, takže dovolenka v Lunz am See padá. Škoda…
Pekný deň Martin, pokiaľ Vám odpoveď stále neprišla, napíšte nám prosím na podpora@zlavomat.sk a určite to vyriešime.