Rezervácia: Po zakúpení kupónu je potrebná rezervácia termínu letu na sales@tomarkaero.com alebo na tel. č.: +421 903 108 330. Pri rezervácii zadajte číslo kupónu.
Kupón je možné uplatniť po dohode termínu každý deň od pondelka do nedele.
Storno: Rezervovaný termín je záväzný. Zmenu termínu je potrebné nahlásiť min. 48 hodín vopred.
Miesto využitia: Lety sa vykonávajú z domovského letiska Ražňany (LZRY) pri Sabinove, alebo v Sládkovičove (západ Slovenska).
Podmienky: Organizátor si vyhradzuje právo prispôsobiť termín letu poveternostným podmienkam.
Dĺžka trvania: Cca 45 minút.
Doplatok: Letiskový poplatok 5 EUR je platený na mieste (nie je započítaný v cene).
Pri letoch súčasne sa uhrádza iba jeden letiskový poplatok.
Dobrý deň mám záujem o túto zľavu ale ešte som u vás nič
neobjednaval a preto sa chcem informovat ako to funguje. Ďakujem
TOMARK, s.r.o.
Dobrý deň, ďakujeme za kontaktovanie. So zľavovým portálom zľavomat.sk
spolupracujeme už nejaký čas a vzájomná komunikácia a spolupráca je
bezproblémová. To isté platí o spolupráci s klientmi/zákazníkmi.
Celý proces nie je zložitý a funguje nasledovne. Klient si zakúpi poukaz
v ponuke zľavomatu. Dostane potvrdenie s unikátnym kódom, ktorý nám
zašle mailom na sales@tomarkaero.com.
Správnosť a platnosť kódu si overíme v tzv. web rozhraní. Následne naša
mailová /telefonická komunikácia vyústi do najlepšieho riešenia, t.j.
nájsť vhodný termín pre klienta, kedy by chcel let absolvovať, aj
s dôrazom na počasie a možnosť získať čo najlepší zážitok. To
všetko je predmetom vzájomnej dohody, v ktorej sa snažíme, vyjsť
zákazníkovi v ústrety. Nech sa páči, po zakúpení poukazu nás
kontaktujte. Nemusíte sa ničoho obávať, určite nájdeme prospešné
riešenie pre obe strany.
Otázky k tejto ponuke sú už uzavreté. Ak nám chcete poskytnúť spätnú väzbu, prosím kontaktujte nás.
Dobrý deň mám záujem o túto zľavu ale ešte som u vás nič neobjednaval a preto sa chcem informovat ako to funguje. Ďakujem
Dobrý deň, ďakujeme za kontaktovanie. So zľavovým portálom zľavomat.sk spolupracujeme už nejaký čas a vzájomná komunikácia a spolupráca je bezproblémová. To isté platí o spolupráci s klientmi/zákazníkmi. Celý proces nie je zložitý a funguje nasledovne. Klient si zakúpi poukaz v ponuke zľavomatu. Dostane potvrdenie s unikátnym kódom, ktorý nám zašle mailom na sales@tomarkaero.com. Správnosť a platnosť kódu si overíme v tzv. web rozhraní. Následne naša mailová /telefonická komunikácia vyústi do najlepšieho riešenia, t.j. nájsť vhodný termín pre klienta, kedy by chcel let absolvovať, aj s dôrazom na počasie a možnosť získať čo najlepší zážitok. To všetko je predmetom vzájomnej dohody, v ktorej sa snažíme, vyjsť zákazníkovi v ústrety. Nech sa páči, po zakúpení poukazu nás kontaktujte. Nemusíte sa ničoho obávať, určite nájdeme prospešné riešenie pre obe strany.