Pekná okolitá príroda, interiér aj exteriér hotela.
Nepáčil sa nám prístup vedenia hotela, ktorí neboli ochotní vyjsť v ústrety hosťom. Personál ako čašníčky, recepčné bol milý, ochotný. Plavčík, ktorý mal na starosti hotelový bazén a pláž bol priemerný, pokiaľ si hosť neopýtal, tak nemal, napr. slnečník, stolík, samotné lehátko, čo považujeme za automatickú ponuku pre hosťa a nie niečo extra na vyžiadanie.
Otváracie hodiny bazéna boli taktiež nevyhovujúce: PO-ŠT od 12:00–16:00 a PI-NE od 10:00 do 18:00, pričom na Zľavomate a dokonca ani priamo na izbách hotela, neboli deklarované takéto časy!
Čo bolo najabsurdnejšie zo strany manažmentu, bolo, že v deň odchodu ešte od nás po 10-tej hodine pýtali 10 eur na osobu za využívanie bazéna a pláže. Toto je maximálne opovážlivé! Išlo im len o využívanie zákazníka, za každú cenu?!!!
Je veľká škoda, že takýto hotel s veľkým potenciálom, čo sa týka okolitého prostredia aj samotného zariadenia a štýlu hotela, stráca svoj image v základných oblastiach a to je byť prozákaznícky.
Po nahlásení pokazenej chladničky na izbe, sa nič nedialo a dokonca ani po troch dňoch od nášho odchodu nebola vymenená. Túto informáciu máme, pretože tú istú izbu, využívali následne po nás naši známi a ani im ju počas pobytu neopravili, len technik a majiteľ hotela skonštatovali, že je pokazená a že veď sa to môže stať a oni robia čo môžu. Takýto prístup k hosťovi je v oblasti hoteliérstva veľmi nedostatočný, minimálne sa žiadalo ospravedlnenie.
Vyjadrenie podniku
Pred 9 rokmi
Vážený pán Richard,
je nám ľúto, že došlo k nedorozumeniu medzi Vaším vnímaním a reálnou ponukou pobytu.
Zakúpili ste si Jarný pobyt cez Zľavomat v sume 115 € na 3 dni/2 noci. Všetky pobyty z tejto ponuky začínajú prvý deň o 14:00hod alebo večerou a končia raňajkami do 10:00hod na tretí deň, tzn., že v deň Vášho odchodu už pobyt nezahŕňa žiadne ďalšie služby. Teší nás, že pobyt v našom hoteli bol pre Vás natoľko príjemný, že ste sa rozhodli stráviť na hotelovej pláži ešte ďalší deň. Status hotelového hosťa však vždy končí odobratím raňajok a opustením izby. Ukončením objednaného pobytu sa pre nás hotelový hosť stáva novým zákazníkom. Domnievame sa, že v žiadnom hotelovom zariadení sa nemožno stretnúť s iným postupom. Práve z uvedených dôvodov Vám bol celodenný vstup na hotelovú pláž účtovaný ako nehotelovému hosťovi, teda vo výške 10 € za celodenný vstup na hotelovú pláž s lehátkom a do hotelového wellness.
Keďže ste si cez Zľavomat zakúpili Jarný pobyt (letná sezóna začínala až tento víkend, t. j. 13. 6. 2015), lehátka neboli štandardnou súčasťou Vášho pobytu.
Otváracie hodiny bazéna tak, ako ich uvádzate Vy, sú vytrhnuté z kontextu. Počas týždňa je samostatný hotelový bazén k dispozícii denne od 12:00 do 16:00, ale už od 16:00 je k dispozícii vrátane wellness, a to až do 21:00. Cez víkendy je táto doba predĺžená – teda samostatný bazén (bez wellness) je k dispozícii od 10:00 do 14:00 a od 14:00 do 21:00 vrátane wellness. Takže po zhrnutí je hotelový bazén k dispozícii počas týždňa od 12:00 do 21:00 a počas víkendov od 10:00 do 21:00. Počnúc letnou sezónou sú lehátka na pláži, vstup do vnútorného bazéna a detského bazénika pre ubytovaných hostí zdarma. Ako hotel si vážime všetkých našich zákazníkov a preto sme vyšli v ústrety aj Vám, a to tým, že vstup na hotelovú pláž a bazéna sme Vám umožnili v deň príchodu už od 10:00, pričom za ubytovaného možno považovať hosťa až od 14:00 hod., kedy sa štandardne realizuje check-in.
Na tomto mieste si dovoľujeme uviesť, že náš hotel poskytuje kvalitné služby, ktoré v mnohom zodpovedajú hotelovým zariadeniam s vyšším hviezdičkovým štandardom
Problém s nefunkčnou chladničkou u Vašich známych nás mrzí . Bol nahlásený večer na recepcii a nasledujúci deň ráno bola chladnička vymenená. /čo si môžete taktiež overiť/
Ďakujeme za Vaše kritické pripomienky, ktorými sme sa podrobne zaoberali. Záleží nám na spokojnosti všetkých zákazníkov, preto sa kvalitu našich služieb snažíme neustále zvyšovať.
Veríme, že napriek uvádzaným výhradám ste si pobyt v našom hoteli užili.
Manažment hotela Vinnay***.